![]() |
|
![]() |
Verliezen altijd verliezen
altijd de verkeerde keuze altijd vast in je jezelf vast in je onbewuste datgene waardoor , je niet meer kan rusten voor je gevoel niet goed meer kan zijn, niet goed meer kan doen, wat er ook gebeurd het zal nooit meer worden zoals toen nooit meer zeg je iedere keer, iedere keer dat je je eiegen realiteit toch weer kwijt raakt en als het ware een explosie in je hoofd veroorzaakt. en je alles kwijt maakt alles op geeft en de pijn die je dr van beleeft. was je maar weg denk je was je er maar niet meer toch denk je doer je wat anders iedere keer.... bron: edjuh.nl ------------------ Http://www.edjuh.nl Een moment van denken is altijd het moment dat niet in het andere moment past... vaag maar toch duidelijk Http://f4rum.tk [Dit bericht is aangepast door Edwin uit Kaasstad (02-02-2002).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Maagdelijkheid verliezen? xLienaa | 25 | 29-10-2014 15:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vet verliezen Xagneto | 3 | 26-07-2011 19:53 | |
Psychologie |
Een afschuwelijke angst om dierbaren te verliezen. )Vampje( | 14 | 29-07-2003 22:19 | |
Liefde & Relatie |
Ik ga me vriendin verliezen iemand TIPS zodat het niet gebeurd Alvin | 13 | 04-03-2003 17:39 | |
Drugs & Alcohol |
controle over je ontlasting verliezen Anal Avenger | 7 | 23-07-2002 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |
zo bang om je te verliezen mamaloveyou | 1 | 11-03-2002 14:46 |