![]() |
|
Zonnebank: Heb ik nog nooit onder gelegen. Ik hou 't bij de echte zon.
Fitness/spieroefening: Doe ik af en toe, maar vind ik ook leuk om te doen. Massage: Nog nooit gehad, maar m'n moeder gaat een cursus volgen, dus dan wil ik wel 'ns gemasseerd worden. Veel water drinken: Ja, water is bijna het enige dat ik drink. Maar niet om een 'mooier' lichaam te krijgen. Waar is 't goed voor dan? |
![]() |
|
Zonnebank: Als het slecht weer is lig ik er soms onder
Fitness/spieroefening: Elke dag thuis oefeningen als o.a push-ups Massage: van mamma als ik me vertild heb ![]() Veel water drinken: Drink veel water is goed voor je huid en transport van je voedingstoffen
|
![]() |
[B]Zonnebank? nee
Fitness/spieroefening? ja soms als ik op school ben (gratis) massage? Volgend jaar ga ik het keuzevak "sportmassage" volgen, hierbij zal ik wel vaak gemasseerd worden door mijn partner. veel water drinken? nah drink wanneer ik dorst heb wel veel, ene dag meer als anders.
|
Zonnebank doe ik nie, veel te riskant op huidkanker en je ziet mooi het verschil tussen een kleurtje van de zonnebank en een kleurtje van de echte zon. Alleen ben ik niet echt het type die graag in die warmte zit te bruinen, daarom zou zonnebank wel handig zijn ma toch doe ik het nie. Resultaat is wel bruine armen, hoofd en al de rest bleek
![]() Voor de rest gewoon buikspieroefeninkjes en water drinken ![]() ![]() xxx Faith
|
![]() |
Ehhmmm Zonnebank heb ik niet.
Fitness en spieroefeningen doe ik dagelijks. Sins het chronisch gebrek aan een vriendin kan ik tot mijn groote spijt geen massages krijgen ![]() en waterdrinken , doe ik vrij veel ten eerste omdat je lijf het nodig heeft en ten 2de het helpt bij fitness en spieroefeningen, want je spieren bestaan immers voor een deel uit water. groeten the conquer
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Zonnebank?
Yepz!! Ongeveer 1x er week dus da valt ook wel meej.. Fitness/spieroefening? Geen fitness maar zelf doe ik wel spieroefeningen. massage? Nopez.. maar heb der nix op tege as ik die krijg ![]() veel water drinken? Meestal 1,5 liter op 'n dag, wa noem je veel he? Verder sport ik wel redelijk veel, vooral as ik op wedstrijd ga want dan moet ut perfect zijn! Maar ik doe di verder nie om mooi te zijn ofzo.. Doe ut gwoon en that's it! Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 12:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Nope! onzin...... sport wel 3. Nope! Maar is altijd wel welkom 4. Nope!...... water: nee. Bier: Graag. Ik vind het soms onzin en gezeur om alles te doen voor een iets mooier lichaam. Maar weinigen zien het helemaal. Voor geestelijke reden. ok........
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Zonnebank? nee
Fitness/spieroefening?nee,alleen sit-ups voor mijn buikspieren massage?nee,alleen op reis ![]() veel water drinken?'k heb gehoord dat dat goed is voor je lichaam,ga ik ook eens mee beginnen(maar eeneneenhalf liter is echt wel teveel voor mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Zonnebank? Zelden
Fitness/spieroefening? Nooit (zal wel moeten volgens mij voor m'n rug..) massage? Soms, maar ik wist niet dat dat zo goed voor je lichaam was? veel water drinken? Nope, ik drink nooit water, en zowiezo drink ik heeeeeel weinig.. Ik weet het ik leef niet al te gezond.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga binnekort onder snelbruiner ![]() zit pas een week op bodybuilding ( eerst ff vetverbranden en dan lichaam bij trimmen) en drink 4l bron water per dag ![]()
|
Zonnebank? Nee, dat gaat mij er te onnatuurlijk uitzien. Bovendien ben ik al getint, dus tis nergens voor nodig ook.
Fitness/spieroefening? Nja gewoon op m'n werk sjouwen enzow. Over een paar weken ook weer zwemtraining. massage? Nope veel water drinken? neuh, meer melk eigenlijk
|
Zonnebank? nee
Fitness/spieroefening? fiets veel, goed voor beenspieren massage? nee veel water drinken? niet echt, drink gewoon normale hoeveelheid water
|
Verwijderd
|
Zonnebank? 1 keer onder gelegen bij m'n tante, wel heel lekker trouwens
Fitness/spieroefening? soms buikspieroefeningen en ik train 3 keer in de week (maar nu is het nog vakantie...) massage? neu, lijkt me wel wat trouwens veel water drinken? neuj, soms bij het eten wel, maar kan ik wel eens meer gaan doen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat vinden jullie van homo's? -MBI- | 500 | 03-11-2008 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Réveille Verwijderd | 0 | 14-06-2006 20:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |