Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- Lucky Duck
||
Citaat:
Als ze echt willen helpen zijn ze meestal spontaan. Gung-ho |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb ik ook wel bij mn psych gehad hoor, omdat 'k haar best vaak bel(de) als het niet meer ging, en ook behoorlijk veel van dr vraag. (Ze heeft vrij veel woedebuien, paniekaanvallen, jankbuien etc van me meegemaakt, ik was mezelf toch echt wel zat geworden als ik dr was. ![]() Met vrienden heb ik dat nog steeds, hoewel dat minder word. Nu heb ik een paar vrienden die heel veel over me weten, zij zijn de personen bij wie ik kom zeuren. Ach ja.. ze doen dat ook vaak bij mij, het wisselt wel, denk dat het daardoor voor mij wat makkelijker is. ![]()
|
komt me bekend voor. het is toch zonde van de tijd van andere mensen om tijd aan mij te besteden? daarom ga ik ook zo weinig mogelijk naar mijn psycholoog. Die man heeft genoeg andere mensen die het wel waard zijn om tijd in te steken.
Niet iedereen is het daarmee eens en daardoor blijven er toch mensen die dag en nacht voor me klaar staan. niet dat ik er ooit een beroep op zal doen, want dat ben ik niet waard 3rd Rock
|
jah ik herken dit gevoel heel sterk..
maar als je het anders om bekijkt vriendinnen komen ook naar mij met problemen daar heb ik ook geen moeite mee, dat zie ik dan ook niet als lastig vallen
||
Citaat:
![]() Maar het valt me alweer mee dat ik niet de enige ben ![]() - Lucky Duck
||
Citaat:
![]() maar daar heb ik het nu liever niet over ![]() Wees gerust: het is geen verloren tijd die er in jou wordt gestoken. Je hebt het nodig, hebt er recht op, je bent het zeker waard! |
![]() |
||
Citaat:
[en nog steeds vind ik het belachelijk dat zoiets (nogsteeds) gebeurd op school]
|
'k ken dit "ik ben bang dat ik je lastig val met mijn psychische problemen gevoel". Aangezien ik als ik me zwaar klote voel mijn halfbroer opbel i.p.v. mijn psych. En die telefoon oppakken en zijn nummer draaien zijn altijd erg moeilijk.
Het maakt het namelijk nog zwaarder aangezien het een soort van toegeven is dat het alles behalve lekker met je gaat, en de levensmoed wel erg diep naar beneden is gezakt. Toch bel ik mijn halfbroer als dit het geval is. (Hij is student psychologie) Want mijn psych met mijn problemen lastigvallen vind ik nog moeilijker............ ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() - Lucky Duck
|
jah vrienden zijn er om iets bij kwijt te kunnen maar niet op alle gebieden denk ik...
ze hebben het er ook moeilijk mee en vrienden zijn er meer voor de lol en kleine probleempjes zoals vriendjes enzo maar niet de wat grotere ''psychische'' problemen denk
|
Ik heb het ook, ik wil nooit iemand lastigvallen met mijn problemen en verhalen, dus eindigt het vaak er mee dat ik het juist doe
![]() Ik moet mezelf, wanneer ik met iemand over mijn "problemen" wil praten, dan ook altijd overtuigen dat die persoon er zelf naar vroeg omdat 'ie in mij geinteresseerd is en het werkelijk niet als "lastigvallen" zie ... rationeel gezien kan ik het wel, maar toch blijft het gevoel er ... Ik vind mezelf nou eenmaal niet een persoon waar anderen om zouden moeten geven, en mijn "problemen" zijn meestal toch niet meer dan gezeur.
|
![]() |
ja, ik heb t ook heel erg.. ik durf met niemand meer te praten omdat ik zoiets heb, waarom zouden ze hun tijd aan mij verspillen, ze kunnen er iets beters mee doen. ik vind alles wat ik zeg gezeur.. njaa ik praat dan wel bij paar mensen, maar das met moeite
k denk niet dat dr echt iets aan te doen is. naja k denk dat t iets met minderwaardigheidscomplex te maken heeft. nja das eigenlijk wel logish.. |
![]() |
|
![]() |
ken het ook voor 100%. zat vorig jaar echt elke dag eigenlijk bij de vertrouwenspersoon van school (die krijgt trouwens daarvoor maar voor 2uurtjes extra per week betaald, vraag me niet hoe ik dat weet). hij heeft dus gewoon ontzettend veel tijd voor me genomen en voel me daar nu ook schuldig over, vooral omdat ik echt niet de enige ben met problemen. ik zou nu 1x per week naar hem toe gaan, maar durf niet meer, wil hem er ook absoluut niet meer mee lastig vallen..
|
Dit klinkt misschien heel stom, maar zeg dat nou eens tegen degene die je denkt lastig te vallen....
Ik zit ieder gesprek weer te wachten op de zin dat ik niet meer moet zeuren, maar zijn commentaar was dat die ook niet komt omdat hij het niet zo ziet.... Nou helpt dat natuurlijk lang niet bij iedereen (en ik heb ook nog steeds dat gevoel wel), maar het is toch even prettig om te horen ![]() - Lucky Duck weer, ik vergeet steeds uit te loggen ![]() En wat wij eigenlijk allemaal doen is voor een ander denken; wij besluiten dat wij het als wij diegene waren geweest vervelend zouden vinden, dus vindt diegene dat volgens ons ook ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De koran verplicht de vrouw niet om zicht te bedekken SweetGirl___ | 30 | 03-04-2012 23:24 | |
Psychologie |
en nu voel ik me leeg.. LEUGEN | 22 | 19-03-2008 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[(Begin van) Antiverhaal] Het sneeuwt buiten. Verwijderd | 49 | 01-08-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Geen Engelen Ieke | 0 | 01-02-2004 11:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Psychologie |
Gevoel van eenzaamheid terwijl je eigenlijk niet eenzaam bent wissie | 9 | 01-09-2003 19:15 |