Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het idee dat alles waar je naar kijkt als een spiegel is waarin je alleen een schim ziet, dat raakt sterk. Je ziet jezelf, en dan weer net niet. Eigenlijk zie je jezelf wel, maar verdriet laat jou alleen een schaduw zien.
Soms zijn mensen ook als spiegels, denk ik dan. En hoe beter je jezelf in hen kan zien, of anders: hoe beter zij zich jou kunnen voorstellen, hoe beter je jou kennen, hoe meer ze met jou begaan zijn. En hoe meer je leeft. Kijk eens naar die spiegels, denk ik dan ![]() Groetjes, Dreampoet
||
Citaat:
![]() beiden bedankt!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() klein tipje(ik weet niet of je het ook vindt), maar in de 1e strophe zou ik bij de laatste zin voor het woordje alone (all) zetten...loopt ie misschien nog beter?.... liefs mariamne *knuf*
||
Citaat:
dank je wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
Filosoferen, dichten, t'is allemaal hetzelfde, maar ik kan niet beschrijven wat. Groetjes, Dreampoet [Dit bericht is aangepast door Dreampoet (20-02-2002).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Internationale Betrekkingen tussen landen zijn veranderd door de oorlog op Irak Gatara | 1 | 21-05-2003 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Isolation AnTaRTiCa | 3 | 01-07-2002 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Worst night of my life. Pinkeltje | 6 | 24-05-2002 12:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Alone again HipHopSter | 1 | 24-02-2002 16:38 | |
ARTistiek |
together again (opdracht voor engels) fruitmand | 0 | 18-11-2001 17:14 | |
ARTistiek |
escape kroepoekje | 0 | 19-10-2001 09:04 |