naar een psycholoog moet ofzo. Ok, ik ga het proberen kort te houden voor jullie

Het zit zo , een maand of 6 geleden werd er vastgesteld dat m'n moeder bloedarmoede enzo had en ook een maagbreuk en vanaf dat moment kwam ze eigenlijk in een zware depressie, ze neemt nou nog altijd antidepressiviapillen. Het zit zo dat met "zo iemand" leven nou niet bepaald gemakkelijk is, ze hebben vaak last van stemmingswisselingen en zo , en ik en m'n vader zaten er midder in, mijn puntenop school zakten natuurlijk maar ik slaagde toch maar met m'n vader ging het wel slechter. Waar ik ook mee zit is dat ik een paar maand geleden op z'n computer ook een paar kinky foto's van z'n beste vriendin heb gevonden, ik heb er nog nooit wat over gezegd maar ik zit er wel een beetje mee, maar hij bedriegt m'nmoeder niet dat weet ik wel zeker maar toch. Nu zijn we dus 6 maand verder en m'n moeder is inmiddels geopereerd en het lijkt een beetje beter te gaan, ze kan natuurlijk niet werken en daardoor werkt m'n pa nu dubbele shifts en is hij praktisch nooit thuis dus ik kuis zoveel mogelijk en kook ook.Met m'n vader gaat het precies een beetje beter.Ja, ze zaten beide wel de voorbije week te wenen omdat m'n broer aan de deur is geweest en m'n vader bedreigde met een mesofzo omdat hij en z'n gezin geldproblemen hebben enzo en nu hebben m'n ouders beslist dat ze geen contact meer met hen willen wat hen en mij wel zwaar valt. Het probleem van mij is dat het voelt alsof IK er nu compleet door zit, ik heb niks van concentratie meer, wil zo weinig mogelijk naar school, heb vaak huilbuien , vriendin heeft me ook laten vallen, ik had teveel problemen zei ze.Nuja, waar ik wel trots op ben is dat ik al een maand ben gestopt met in mezelf te snijden .Met m'n beste vriendin kan ik er wel over praten maar die heeft zelf erg veel problemen dus dat doe ik liever niet dus ik hoopte dat jullie iets wisten ............. sorry trouwens dat het toch zo lang is geworden