Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ongeveer mijn muzieksmaak/passie (belangrijk, want ik hou van naar concertjes gaan en muziek is gewoon heel belangrijk voor me, en ik zou er niet tegen kunnen als mn vriendje dat nie zou kunnen begrijpen...)
gevoelig (niet al tè... ![]() en tja..dat je lol met 'em kan hebben, dus humor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
same here ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
eerlijk
zelfde humor als ik en het moet klikken met praten, dus dat we echt uren kunnen praten en niet het gevoel krijgen dat we nix te melden hebben. veel zelfkennis (want je kan nog zo eerlijk zijn, maar als je gewoon niet snapt of je echt verliefd bent dan heb ik er weinig aan ![]() (en hij moet me lichamelijk aantrekkelijk vinden...........oei moeilijk... ![]() |
![]() |
|
![]() |
1) Trouw.
Ik moet erop kunnen vertrouwen dat ze niet met anderen rotzooit en ze mij ook ècht leuk vindt (dit laatste is best moeilijk ![]() 2) Op 1 lijn liggen met mij. Ze moet met me kunnen praten en idd een beetje dezelfde humor hebben. Hier hoort ook intelligentie bij.. 3) Open-minded. Dit komt erop neer dat ze filosoferen kan over allerlei zaken en ook tegen enige kritiek kan. Ik praat soms nogal vrij over dingen en daar moet ze tegen kunnen, want pas dan kan ik echt mezelf zijn en heb ik ook het gevoel dat het goed gaat.
|
Verwijderd
|
Eerlijk
euh.. hoe zeg je dat.. iemand die mij uit kan dagen, tot nieuwe dingen kan verzetten zeg maar Trouw is ook belangrijk, maar dan zou ik dat kunnen zeggen als van mij houden, want naar mijn mening ben je als je echt van iemand houdt wel trouw, zo niet.. zit er toch al iets mis en dan nog Onafhankelijk.. |
![]() |
|
Ik zou toch wel graag willen dat ie intelligent, sportief en eerlijk is... Maar ach als ik m echt leuk vind heeft ie vast wel dingen waar ik nu niet aan denk
![]() Kuzzje Ik
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Hij moet een (goed) gevoel voor humor hebben.
2. Hij moet zachtaardig zijn. 3. Respect hebben voor alles wat leeft (voornamelijk dieren) Okay, overdreven insecten hoeftie niet te respecteren ![]() Nou met die eigenschappen kan het ook haast niet anders of hij is trouw dus dat hoeft er niet bij gezet te worden ![]() ![]() |
![]() |
|
euh... 1 vraagje: is eerlijk niet zo'n beetje hetzelfde als trouw?
Nou ja. Hier komen mijn punten: 1) eerlijk/trouw (ja, da's dus 1 punt bij mij ![]() 2) sportief (moet echt, ik ben zelf verslaafd aan sport, en ik hou het echt niet lang uit met iemand die helemaal niet van sport houdt...) 3) lief/zorgzaam.
|
1. Trouw...
ik zou niet willen dat het zo is als met m'n vorige vriendin, dat ik thuis kom van vakantie en in een mailtje lees dat ze het uit wil maken omdat ze toen ik weg was van iemand anders is gaan houden ![]() 2. Zelfde soort humor.... anders vallen er van die akelige stiltes waarin ik nix meer durf te zeggen ![]() 3. Ze moet wel lief zijn ![]() Ik zit nu niet echt te wachten op een vrouwke die me constant met de zweep op staat te wachten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
|
dit is echt moeilijk!
trouw (ik vind eerlijkheid en lief hier bij horen ![]() eigen idealen/doelen/onafhankelijkheid vind ik ook heel belangrijk (en er zijn nog wel meer dingen), maar ik mag maar 3 dingen noemen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() denk ik.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Liefde & Relatie |
Pick Up Artiesten Mening Alex111 | 232 | 03-12-2007 00:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |