Advertentie | |
|
![]() |
|
vind hem ook wel goed, had er in het begin wat moeite mee, maar eindigt mooi!
ook het begin natuurlijk ![]() goed gedaan! vooral voor 1e Engelse gedicht ![]() ------------------ *volgeling van Gandhi* -=wie hoort mijn tranen?=-~12~De wereld is overheerst door nee...~Vriendschap!~-=^Kelly^=liefs voor vrienden!~love you~ [Dit bericht is aangepast door Christel (26-02-2002).]
|
![]() |
Give way...thats my woman...
[quote uit: Ayashi no ceres] Tsja, ik moet zeggen dat je het met de maan en de zon mooio hebt gedaan...eerst schijnen dezen, dan gaan ze dr aan... Mooi gedicht! En Engels ook...poe poe! Nou is de volgende stap dichten in het engels...
||
Citaat:
![]() wil alleen niet echt lukken ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Slikken of eruit met die zooi? Evian | 219 | 20-03-2007 17:37 | |
Muziek |
Songteksten over puberteit en/of onbereikbare liefde RedQueen | 10 | 24-04-2006 22:13 | |
Liefde & Relatie |
Is er op dit moment een songtekst/gedicht/uitspraak die... droomkoningin | 331 | 29-04-2005 13:01 | |
Muziek |
Bootlegs 86dagreed | 51 | 05-08-2003 10:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 | |
Verhalen & Gedichten |
you/ kaleidoscope | 2 | 01-06-2002 11:16 |