Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 15:22
de postbode
de postbode is offline
hey,
zoasl wel meer mensen de laaste tijd (koen ) ga ik ook binnenkort mn computertje vervangen (deels dan). mijn P3 800 op het moment voldoet op het moment eigenlijk nog wel maarja, mn papa mag weer eens meedoen aan een pc prive. maar aangezien hij meer dan genoeg heeft aan mijn p3 800 op het moment mag ik dus iets nieuws bouwen.
mijn buget is redelijk hoog dus het wordt een intel maar nu is de vraag.. Rdram, wat is jullie mening daar over. is het het nog waard? ik denk van wel maar aan de andere kant is het wel een stuk duurder dan ddr en is Rdram zoals jullie wel weten een beetje aan het doodgaan dus, brand maar los....

-de postbode-
Oud 09-09-2002, 15:48
Verwijderd
Ik zou toch ddr nemen. Je pa betaalde, toch?
Anders zou je misschien nu goedkope kunnen nemen, en er over een jaartje ofzo een duurdere bijkopen.
Oud 09-09-2002, 16:02
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
perseus schreef:
Ik zou toch ddr nemen. Je pa betaalde, toch?
Anders zou je misschien nu goedkope kunnen nemen, en er over een jaartje ofzo een duurdere bijkopen.
ehh, begrijpen wij elkaar?? ddr is goedkoper dan Rdram.

-de postbode-
Oud 09-09-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
de postbode schreef:

ehh, begrijpen wij elkaar?? ddr is goedkoper dan Rdram.

-de postbode-
ja, maar als je pa toch betaalt.
Oud 09-09-2002, 16:37
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
perseus schreef:

ja, maar als je pa toch betaalt.
ehh, ja, daarom zou Rdram dus kunnen maar jij schreef dat ik beter ddr kan nemen neem even aan dat dat een typo was ?

-de postbode-
Oud 09-09-2002, 17:28
Verwijderd
Citaat:
de postbode schreef:

ehh, ja, daarom zou Rdram dus kunnen maar jij schreef dat ik beter ddr kan nemen neem even aan dat dat een typo was ?

-de postbode-
Dan kijk ik ff verkeerd idd
Oud 09-09-2002, 21:53
MaakUt
MaakUt is offline
ik zou een athlon xp kopen met ddr ram en dan een radeon 9700 : P~~~~~~~~~
Oud 10-09-2002, 11:00
Methuselah
Methuselah is offline
ik neem iig DDR op mijn wannabe nieuwe pc (maar ja, ik moet beetje goedkoop blijven )
Oud 10-09-2002, 16:40
NightmareZ
NightmareZ is offline
de DDR lijkt mij de betere :
kijk voor meer info op http://www.tweakers.net
http://www.tweakers.net/nieuws/13887...Rdram+toekomst
http://www.tweakers.net/nieuws/11341

ik zou een nieuwe pc kopen einde zomer maar d8 nee ik w8 wel lekker op de nv30 en de COOLE AMD CRAW HAMMER 3xx GHZ ( nog onbekend )
Oud 10-09-2002, 17:38
]{ing
]{ing is offline
hmm die nieuwe Asetek Vapochill..

nieuwe Maxtor MaxLine II 320GB harddisks (8MB buffer, 5400 tpm->maar wel 80GB per platter en 24/7 bestendigheid gegarandeerd) of de Plus versie tot 250GB met 7200 tpm.. *kwijl* mja.. en de Gigabyte Radeon 9700 natuurlijk.. ik ben zelf van plan om te wachten op december, tegen die tijd is de Pentium 4 3.06GHz met HyperTreading ook gereleased

Laatst gewijzigd op 10-09-2002 om 17:40.
Oud 10-09-2002, 18:44
de postbode
de postbode is offline
tsja, dromen blijft leuk. maar tot nu toe nog niet echt relevant antwoord. (behalve nightmare dan misschien) dat linkje kende ik al en het is denk ik meer een gevoels kwestie van Rdram of niet.

pro's,
533mhz effectief.
sneller dan ddr

con's
duur
weinig/geen toekomst

deze pro's en con's bij elkaar op getelt is zo'n beetje neutraal. ik heb inmiddels nog eens wat rond gekeken en al vast een beetje met mn buget zitten spelen en ik denk dat mijn komende compu zal worden uitgerust met pc1066

-de postbode-
Oud 10-09-2002, 19:22
Diablos
Diablos is offline
ik zou DDR geheugen nemen, niet zo zeer omdat het goedkoper is of omdat RDram weinig toekomst heeft, maar omdat de pc toch geen effectief gebruik maakt van RDram.. je zult het verschil met DDR niet echt merken.. dus waarom zou je dan het duurste nemen, kun je beter het bespaarde geld aan een ander onderdeel van je nieuwe pc besteden..
Oud 10-09-2002, 20:08
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
de postbode schreef:
tsja, dromen blijft leuk. maar tot nu toe nog niet echt relevant antwoord. (behalve nightmare dan misschien) dat linkje kende ik al en het is denk ik meer een gevoels kwestie van Rdram of niet.

pro's,
533mhz effectief.
sneller dan ddr

con's
duur
weinig/geen toekomst

deze pro's en con's bij elkaar op getelt is zo'n beetje neutraal. ik heb inmiddels nog eens wat rond gekeken en al vast een beetje met mn buget zitten spelen en ik denk dat mijn komende compu zal worden uitgerust met pc1066

-de postbode-
ik zei namelijk de DDR (je mag dan iets tegen het bedrijf hebben),alleen RDRAM is vrij goed qua techniek: mischien dat ze geen toekomst meer ,hebben en met een smalee bus is het goed te implementerren en electrische is het enorm sterk ontwikkeld. de hoge kloksnelheden die het haalt zijn een troef voor dingen waar alles klein moet blijven.
ddrr is een gezette hoofdrolspeler voor de toekomst (zeg ik )
voor een grote deeel is de ddr hetzelfde als sdr. dus is eingelijk beter als je een Rdram in huis haalt maar alleen die heeft WEINIG toekomst voorzich, als je echt echt een topper wilt neem je de Rdram
maar ik zelf zou voor de DDR gaan ik weet al cker dat er geen toekomst meer is voor de Rdram ( was eingelijk mn eerste choice )maar ja

als je voor de toekomst gaat neem je de DDR en je hou gelukkig nog geld over waaraan je ergerns anders in je specs kan besteden

choice is up to you DUDE
Oud 10-09-2002, 20:11
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Diablos schreef:
ik zou DDR geheugen nemen, niet zo zeer omdat het goedkoper is of omdat RDram weinig toekomst heeft, maar omdat de pc toch geen effectief gebruik maakt van RDram.. je zult het verschil met DDR niet echt merken.. dus waarom zou je dan het duurste nemen, kun je beter het bespaarde geld aan een ander onderdeel van je nieuwe pc besteden..
ja idd je ziet er helemaal geen f*ck verschil aan
maar ga toch voor de DDR voor de toekomst

sorry voor de onnuttig repley net

Laatst gewijzigd op 10-09-2002 om 20:14.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten