Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 16:59
Verwijderd
Hallo lieve mensen,

Ik zit een beetje met een dilemma en ik weet het gwoon ff nie meer.
Ik ging in mijn eentje naar de middelbaresgool (alweer ruim 3 jaar geleden) maar gelukkig leerde ik daar een leuk meisje kennen, laten we haar X noeme... We werden vriendinnen, maar zij is erg onzeker en snel jaloers. Om die jaloezie kregen we een hele erge ruzie: we hebben 2 weken niet tegen elkaar gepraat. Zij weigerde haar excuus aan te bieden voor alle roddels die ze over mij had verteld, maar ik vergaf het haar en maakte het goed.
Later werd er in de meelboks van een andere vriendin van mij gerotzooid. Alle berichten waren gelezen (behalve die X had gestuurd, nee ze is nie zo slim) en haar msnprofiel was met hele rare dingen ingevuld. Ik d8 al met1 dat X het had gedaan, maar toen ze dat na veel pushen toegaf was ik tog wel ff van slag: had ik me ZO vergist in haar dan??
Ik zei tegen haar dat ik niet meer met haar bevriend kon zijn als ze zulke dingen deed. En tog, tog gaf ik haar weer een kans. Ze betekende wel heel veel voor mij en ik kon niet zomaar het kontakt verbreken..
De afgelopen zomervakantie ben ik verhuisd, en vlak voordat ik wegging heeft ze weer ruzie met me gemaakt. Over eten, niet zo slim van haar, ze WEET dat ik een eetstoornis heb, maarja... Ik was heel boos/gekwetst door wat ze allemaal had gezegd, maar ik was ervan overtuigd dat ze nog iets van zig zou laten horen voor ik weg zou gaan. NIET DUS!!
Nu zijn we 2 maanden verder en ik heb haar vanogtend een sms gestuurd met daarin dat ik haar niet zomaar kan negeren en dat ik haar nog een mooi leven toewens. Krijg ik net een berichtje terug dat ze me heel erg mist en dat ze vind dat we onze vriendsgap nog een laatste kans moeten geven.
Ik had niet ged8 dat ik het uberhaupt nog zou overwegen, maar tog twijfel ik... Ik weet het gewoon niet. Het is een heel bijzonder en leuk meisje, maar ik weet niet of ik hier nog tegen kan na alles wat er gebeurd is..

Wat vinden jullie??

kus plu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2002, 17:36
Deftones16
Deftones16 is offline
Ik zal het niet doen ik bedoel je nbent zelf ook een meisje *ik ook * en meisjes die kunnen zo GGRRR kut zijn!!! meisje sdie roddelen altijd en gerbuiken vaak mensen ik zal haar geen kans meer geven want ze doet het zo weer...en dan heb jij weer pijn want als ze een echte vriendin was geweest had ze punt 1 zowieso niet over jouw eetstorenis begonnen zoiets doe je gewoon NIET als vriendin ,,,,,,ik heb zoiets zelf oook mee gemaakt maar dan waren het er 16? ofzo en sindsoien vertrouw ik meisjes niet meer en ik ga ook niet meer met meisjes om!
Ik zeg niet dat je dit moet gaana doen maar jongens zijn nou eenmaal leuker om mee om te gaan enso........
naja i wish you much luck goodbye kuzz jacquelien
Oud 12-09-2002, 00:34
Vice
Vice is offline
De meeste meisjes zijn inderdaad krengen. Alleen maar roddelen om er zelf beter van te worden. En dit "vriendinnetje" maakt misbruik van jou vriendschap.
Probeer gewoon echte vrienden te maken en vraag het anders waarom ze zo lomp doet. Geeft ze een stom antwoord, dan zit er waarschijnlijk geen echte vrienschap in omdat goede vrienden zulke dingen meestal wel bespreken en op z'n minst een excuus aanbieden.

Veel geluk
Oud 12-09-2002, 11:34
pienie
IDD, een echte vriend(in) zo zoiets bij voorbaat al niet flikken...

Maak nieuwe vrienden daar waar je nu woont, en laat haar gewoon doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten