Advertentie | |
|
![]() |
|
Picknicken als het lekker weer is, naar de dierentuin, naar het park, een strandwandeling.
Schaatsen is idd ook erg leuk met zn tweetjes ![]() Kijk eens of er zoiets bij jou in de buurt is, dan kom je misschien op nog meer ideeen.
|
![]() |
Wat???
Wel, ik heb met zijn broer iets afgesproken! Hij gaat elke week, op dezelfde dag naar zijn broer!Juist voor hij gaat trainen! Zijn broer zet hem normaal af aan de voetbal! Maar hun huis ligt op de weg,en dan pikken ze normaal zijn sportzak op! Maar nu pikt hij zijn sportzak niet op! Ik zal dan toch al bij hen thuis zijn! Met het huis voor ons alleen! En daar zal een verrassing staan! Maar wat ... dat zeg ik niet! Want een paar vriendinnen van mij komen hier ook regelmatig langs en die durven hun mond wel eens voorbij praten! ![]() Gelieve allemaal voor mij te ![]() ![]() ![]() Greets Lieve
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? supergirl#1 | 60 | 07-11-2009 00:23 | |
Films, TV & Radio |
Welke rolprent heb jij als laatste gekeken? Vertel het me. Dinalfos | 500 | 24-04-2008 18:02 | |
Films, TV & Radio |
Romantische comedy's hasseltboy | 43 | 18-11-2004 21:16 | |
Liefde & Relatie |
Romantisch bracelance | 29 | 17-08-2004 16:47 | |
Liefde & Relatie |
kheb even heel snel hulp nodig pliess! Williams | 24 | 01-09-2003 09:37 | |
Liefde & Relatie |
Is Romance bleeding? Soulflame | 14 | 12-03-2002 18:38 |