Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Maar vanaf nu gaan we
ON-TOPIC en wie zich daar niet aan houd, kan erop rekenen dat die post verwijdert word en loopt risico op een waarschuwing. /me komt net als ops van TMF chat... ![]() Mijn advies. Probeer uit te zoeken of ze al een datum en tijd gepland heeft. En een manier. En waar ze het gaat doen. Hoe, dat kan bijvoorbeeld zijn voor een trein/tram/bus/vrachtwagen, polsen doorsnijden, of overdosis paracetamol nemen. Waar? Spreekt voor zich... Over paracetamol. Houd er rekening mee dat zo'n 100 pillen altijd dodelijk zijn, tenzij binnen 6 uur een infuus word aangelegd om het bloed te filteren. En BELANGRIJK: tegen dat de eerste symptomen optreden, is het TE LAAT. Als ze dus al misselijk is, al duizelig word, last krijgt van hartkloppingen, dan is er géén behandeling meer mogelijk. |
![]() |
|
Mensen, alsjeblieft, laten we dit serieus houden. ook al komt het even als onzin op je over, ga het niet belachelijk maken want je weet NOOIT precies wat er aan de hand is. Als je iemand denkt te kunnen helpen: post vooral een bericht, maar ga over dit soort gevoelige onderwerpen geen grapjes maken. Al helemaal niet wanneer iemand om hulp vraagt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*eens met nare man*
Daarnaast vind ik de topic sowieso vaag. Er is geen universeel antwoord op te geven. Wat je ertegen kunt doen, verschilt enorm per situatie. Praten helpt ook lang niet altijd, omdat sommigen er liever helemaal niet over praten of zelfs eerder zijn geneigd het te doen doordat ze erover praten (en nadenken). Het enige verstandige dat je kunt doen - ook al zal ze dat niet zo leuk vinden - is haar ouders erover informeren en zorgen dat ze hulp krijgt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
moord-zelfmoord: en dan? Verwijderd | 10 | 15-06-2008 00:07 | |
Psychologie |
[WERKSTUK]Zelfmoord/Suicide Cyclops | 24 | 21-02-2005 12:25 | |
Psychologie |
Zie het niet meer zo zitten, stappen naar professionele hulp vind ik eng Tiesch_ W | 25 | 16-08-2002 19:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zelfmoord/zelfterminatie door lichaam zelf Rerisen Phoenix | 9 | 11-05-2002 15:35 | |
Psychologie |
welke andere stappen zijn er als ze je hulp weigeren?? JJzD | 7 | 26-04-2002 17:38 |