![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Tegenover mijn ouders ben ik volledig gesloten qua sexualiteit. Mijn vader kan en wil dat niet begrijpen (hij is bijzonder onredelijk op vele vlakken) en mijn moeder vind ikzelf niet de persoon om over dat soort dingen te praten. Ik ben sowieso wat meer gesloten over dat soort dingen tenzij ik dat indirect kan vertellen. (zoals op fora)
|
![]() |
Mijn ouders zijn ook niet van gisteren en weten ook wel dat we het gerust vaak doen. Ik neem ook de pil bij mijn avondmaal, dus da's iets dat m'n ouders helpen onthouden, geen probleem (niet dat dat echt nodig is).
Ik mocht ook vrij snel daar blijven slapen en hij ook bij ons (op dezelfde kamer, in een logeerbedje). Ik kan wat vragen aan m'n moeder en dingen vertellen.. maar ik vertel natuurlijk verre van alles. Aan m'n vader vertel ik zowat niets. En aan de ouders van m'n vriend ook niks. Enkel m'n ma. Zelfs bijna niet tegen vrienden/vriendinnen.
|
Ik ben er niet open naar naar m'n ouders. Simpelweg omdat mijn seksleven hen niets aangaat.
Net zo min als hun seksleven mij iets aangaat. Het is geen taboe tussen mij en m'n ouders, maar ik heb nooit de noodzaak gezien waarom ik ze dingen zou moeten vertellen.
|
|