Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 18:50
Grenwiel
Grenwiel is offline
Altijd al afgevraagd; zou jij nou gewoon lullen tegen je uoders over hoe vaak je masturbeert en wie je gister nu weer gedaan hebt?
of doe je altijd je gebruikte sokken in de wasmachien en heb je een gat onder een vloerbord voor de condooms
Oud 29-08-2002, 19:02
Angeles
Angeles is offline
Het is niet zo dat ik maar te pas en te onpas met mijn ouders over seks praat, maar ik kan wel met alles bij ze terecht, vooral bij mijn moeder (voor mijn vader is het wat ongemakkelijker, maar ook hij is heel erg open). Ze zullen me nooit iets opdringen, ze zijn geen types om mij in verlegenheid te brengen door het constant ter sprake te brengen, maar als er iets is kan ik het bij ze kwijt.

Ze zijn ook erg modern en ruimdenkend, altijd geweest ook, dus wat dat betreft heb ik niet te klagen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:26
Kirk22
Kirk22 is offline
Ik vertel ze eigenlijk dat ik een vriendin heb, maar wat ew doen, hoevaak en wat ik doe wanneer ik gen vriendin heb alsof het ze boeit.
Ze vragen er ook niet naar ofzow.
Oud 29-08-2002, 22:39
Verwijderd
Ehm... ik zeg eigenlijk vrijwel niks. Mijn moeder weet het precieze aantal slachtoffers van mij niet (hoewel ze weet dat het behoorlijk hoog is ), en ik zeg zeker niets over masturbatie of sex. Voor zover ik weet, denkt ze nog dat ik maagd ben (niet dat ik nou zo ontzettend niet-maagd ben maar goed, echt een maagd ben ik niet ). Wat ik precies gedaan heb en met wie weet ze ook niet, gelukkig. Mijn vader nog minder, maar hij is een vader

Ach ja, tegen de tijd dat ik aan de pil wil zullen ze wel wat doorkrijgen... Het is niet dat ze niet willen dat ik sex heb of zo (mijn moeder heeft me verplicht sex te hebben voor ik ga trouwen ), maar ik vind het gewoon niks om het met hun over te hebben. Ik ben nou eenmaal preutsig daarover
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 00:24
D1984
D1984 is offline
Ok, over seks praat ik wel met m'n ma, maar over hoe vaak ik aan 'zelfbediening' doe en wanneer met m'n vriendin dat gaat me nu ook weer een beetje ver...

Maareh, laatst nog een discussie over bepaalde standjes bij de McDonalds met m'n ma, moest je de hoofden van sommige mensen zien
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 02:44
Maboq
Maboq is offline
ik zat laatst een film te kijken... m'n ma en pa en zus en haar vriend zaten er ook bij.. en toen werd er in de film gezegt dat elke jongen rukt.... toen was het oppeens wel ff erg stil in de kamer

maar voor de rest zeg ik eigenlijk nix tegen m'n ouders.
ze vertrouwen erop dat ik verstandig genoeg ben en dak geen domme dingen doe
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 08:12
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Tegen mn ouders zeg ik nix, anderen mogen alles van me weten als ze vragen...

*'I'he Prophet, wiens keuken de meeste mensen niet in willen kijken*
Oud 30-08-2002, 21:55
Kleine A*
Kleine A* is offline
ik zou me doodschamen tegenover mn ouders

mn vrienden niet
Oud 30-08-2002, 21:58
Ninnoc
Ninnoc is offline
wordt niet op een serieuse manier over gesproken thuis
Oud 30-08-2002, 22:30
Kleine A*
Kleine A* is offline
up
Oud 31-08-2002, 12:11
owlbeer
owlbeer is offline
Tegen m'n pa zeg ik nikz.

Tegen m'n moeder wil ik altijd alles vertellen maar soms doe ik dat uit veiligheidsoverwegingen maar niet. (zoals nu )
Oud 31-08-2002, 14:35
Yolcu
Yolcu is offline
Thuis wordt er niet over gesproken, vind ik ook best zo. M'n moeder heeft zo d'r vermoedens maar die heb ik nog steeds niet bevestigd.. ik heb 22 maanden met m'n ex gehad en zij vroeg na een jaar 'waarom hij toch zo vaak moest blijven slapen. Jullie doen toch nog nix he?' Sowieso ga ik m'n ouders niet vertellen hoe vaak ik het doe, met wie, hoe en waar..... Dat is prive.. Ik wil dat toch ook niet van m'n ouders weten? (Okeej ze zijn gescheiden, maar toch..)

Met vrienden en vriendinnen ben ik daar veel opener in.. maar over de details praat ik niet echt.
Oud 31-08-2002, 16:42
skatefamke
skatefamke is offline
als er iets aan de hand is, als ik met iets zit.. dan kan ik altijd wel bij mijn moeder terecht. bij mijn vader weet ik niet.. die is altijd wat geslotener.

maar goed, dat ik bij mijn moeder terecht kan, wil niet zeggen dat ik ook altijd met haar over seks wil praten. eigenlijk liever niet. heb het wel verteld toenik ontmaagd was, zulke dingen dan wel, maar voor de rest weet ze niet zoveel.
Oud 01-09-2002, 01:14
#JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
hoe open ben ik tegen me ouders : euhhh NIET!!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:51
Piccola
Piccola is offline
Ik praat met mijn ouders niet over seks. Alleen over algemene dingen zoals dat ik het wel veilig moet doen en blabla. Maar ik vertel ze echt niet wat ik doe, hoevaak en met wie enzo! Met vriend(innen)en praat ik wel open over seks.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 14:27
Verwijderd
bij ons wordt er ook niet echt over gezeverd, wordt amper over gesproken. bij hem thuis gaat dat wat beter, vooral met zijn moeder

xxx
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 15:16
kastdeur
kastdeur is offline
zou jij nou gewoon lullen tegen je uoders over hoe vaak je masturbeert

nee, dat is niet hun zaak

en wie je gister nu weer gedaan hebt?

gaat ze ook geen flikker aan

of doe je altijd je gebruikte sokken in de wasmachien

nvt

en heb je een gat onder een vloerbord voor de condooms

die heb ik op mijn toilettafel liggen. ik ga het niet met ze over seks hebben, maar ik vind het ook niet nodig alles te verbergen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:34
Verwijderd
m'n ouders zullen zich vast wel wat voor kunnen stellen bij seks. *ik ben er toch?* maarre om nou persoonlijke ervaringen met ze te delen, nou nee. ik zie het al voor me: 's middags bij een kopje thee. En? hoe tongde hij nou eigenlijk? was het lekker? zeg, heb jij dat ook?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:58
DarkCat
DarkCat is offline
Mijn vriend en ik maken af en toe toch wel voldoende herrie om onze familieleden op de hoogte te houden van onze seksuele activiteiten..
En nee ik vertel mijn ouders niet zoveel.. ieder zn eigen leven.. ze zijn zelf ook niet open over hun eigen seksleven.. volgens mij hebben ze die ook al jaren niet meer
Oud 02-09-2002, 21:39
Belle
Belle is offline
tegen mijn moeder ben ik heel open, maar zij ook tegen mij. En tegen mn vader zeg ik nix, die hoeft dat niet te weten
Oud 03-09-2002, 00:02
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
nee daar kan ik niet met mn moeder over praten
Oud 03-09-2002, 08:40
nouk16
nouk16 is offline
ik kan op zich wel met m''n ouders over seks praten maar dan meer in van die vage termen. Ik vertel ze niet wat ik nou precies doe. Maar ze weten wel ongeveer wat.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 14:39
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Grenwiel schreef:
Altijd al afgevraagd; zou jij nou gewoon lullen tegen je uoders over hoe vaak je masturbeert en wie je gister nu weer gedaan hebt?
of doe je altijd je gebruikte sokken in de wasmachien en heb je een gat onder een vloerbord voor de condooms
khad het er laatst nog met me moeder over dat me vriend nooit moeite doet om mij te laten komen. Daar geeft ze dan ook heel serieus antwoord op. Ik kan met me ouders vrij makkelijk over seks praten. kijk, ik kom niet 's morgens bij me moeder op de deur kloppen om te zeggen wat we de avond daarvoor in bed hebben gedaan, maar ik kan wel met haar over seks praten.
Met me vader ook trouwens hoor, maar die voelt zich volgens mij een beetje opgelaten als ik het over seks heb...
Oud 08-09-2002, 16:21
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ach ik zet gewoon streepjes op het behang.

rijtje voor vingeren, rijtje voor beffen, rijtje voor sex.

Oud 08-09-2002, 18:23
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Gebruik je voor ieder rijtje ook een andere kleur om het onderscheid goed uit te laten komen of ga je niet zo ver?
Oud 08-09-2002, 18:42
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Ik maak tegenwoordig hele diagrammen en iedere maand maak ik tegen me ouders de balans op en publiceer ik de maandelijkse cijfers, en elk jaar maak in een mooi overzicht van wanneer,wat ,hoe en met wie...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:41
Mephisto
Mephisto is offline
Tegenover mijn ouders ben ik volledig gesloten qua sexualiteit. Mijn vader kan en wil dat niet begrijpen (hij is bijzonder onredelijk op vele vlakken) en mijn moeder vind ikzelf niet de persoon om over dat soort dingen te praten. Ik ben sowieso wat meer gesloten over dat soort dingen tenzij ik dat indirect kan vertellen. (zoals op fora)
Oud 08-09-2002, 22:20
highlight
highlight is offline
Citaat:
jessiej schreef:
tegen mijn moeder ben ik heel open, maar zij ook tegen mij. En tegen mn vader zeg ik nix, die hoeft dat niet te weten
Oud 09-09-2002, 16:17
Nuck
Nuck is offline
Met mijn moeder kan ik er wel over praten, zij is heel open . Mijn vader is een minder geschikte gesprekspartner, niet omdat hij niet open is, maar ik voel me minder op mijn gemak bij hem dan bij mijn moeder.
Oud 10-09-2002, 19:13
casey
casey is offline
Mijn ouders zijn ook niet van gisteren en weten ook wel dat we het gerust vaak doen. Ik neem ook de pil bij mijn avondmaal, dus da's iets dat m'n ouders helpen onthouden, geen probleem (niet dat dat echt nodig is).
Ik mocht ook vrij snel daar blijven slapen en hij ook bij ons (op dezelfde kamer, in een logeerbedje).
Ik kan wat vragen aan m'n moeder en dingen vertellen.. maar ik vertel natuurlijk verre van alles. Aan m'n vader vertel ik zowat niets. En aan de ouders van m'n vriend ook niks. Enkel m'n ma. Zelfs bijna niet tegen vrienden/vriendinnen.
Oud 11-09-2002, 00:29
rock gek
rock gek is offline
sex kan het super goed over praten met mijn ouders volgens mij weten die alles maar dan wel mijn sexleven masturbatie ze weten wel dat ik het doe(denk ik) maar daar heb ik het nooit over maar over sex kan ik echt alles kwijt best scary eigenlijk maar wel fijn
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 11:17
Verwijderd
Over masturberen praat ik niet met m'n ouders. Ik heb het weleens over iets sex-achtigs met m'n ex met m'n ouders gehad, maar dat waren geen details ofzo.
Trouwens, zij praten ook niet over hun sexleven met mij...

Laatst gewijzigd op 11-09-2002 om 11:50.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Over masturberen paar ik niet met m'n ouders.
Schrijffoutje?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 11:50
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Schrijffoutje?
omg
okee dank je dat je zo attent bent
Nu mag je je post wel weer verwijderen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 12:08
Unexplained
Unexplained is offline
Ik ben er niet open naar naar m'n ouders. Simpelweg omdat mijn seksleven hen niets aangaat.
Net zo min als hun seksleven mij iets aangaat.

Het is geen taboe tussen mij en m'n ouders, maar ik heb nooit de noodzaak gezien waarom ik ze dingen zou moeten vertellen.

Regels voor berichten