| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En als ik op een of andere manier nog kan helpen dan probeer ik dat heel graag, echt waar. *weet niet meer wat te zeggen*[/QUOTE] Je hoeft ook niets te zeggen *is liewf*
|
|
|
Verwijderd
|
Kan me herinneren dat ik me zo heb gevoeld... Vreselijk is dat
Ik vond mezelf altijd zo'n hopeloos geval en dacht dat het nooit goed zou komen... Maar het is me toch gelukt en ik weet zeker dat jij het ook kan! ![]() Kop op meid, en sterk zijn! Standaard is het gedichie wel, maar wat er duidelijk gemaakt moest worden is gelukt! ![]() kus |
|
|
||
|
Citaat:
knuff ken het maar al te goed.... zit nu op een moeilijk punt.. vooruitgaan of terugvallen
|
|
|
|
De boodschap komt aan...Sad gedichtje, hoop dat je de weg naar je zelf snel weer kunt oppakken. Sterkte! Liefs Bas.
|
|
||
|
Citaat:
sta sterk meid ook jou lukt het ,al denk je nou van niet xxx sylvana
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 17:14 | |
| Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #124 Missy1234567890 | 491 | 24-03-2008 20:46 | |
| Psychologie |
mezelf kwijt gewoonik | 11 | 13-07-2005 19:08 | |
| Liefde & Relatie |
grootste fout van m'n leven.. ben hem kwijt.. Psychickje | 16 | 02-06-2004 21:26 | |
| Verhalen & Gedichten |
Mezelf kwijt miekmuis | 4 | 11-09-2002 16:42 | |
| Liefde & Relatie |
Aaarrgghh, kmoet het toch weer even kwijt Verwijderd | 11 | 18-06-2002 17:01 | |