Advertentie | |
|
![]() |
|
Als een jongen gaat rijmen....dan heeftie al een puntje extra...
![]() ![]() ![]() Ik val eigenlijk toch wel n beetje op het type...kakker, alssie maar een leuk lachje heeft...hihi! Kuzzje IK * ach wat zeur ik, liefde is liefde en kent weinig grenzen *
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() idioot oh shit, discrimineer ik nou alle idioten in nederland? ![]() dus als je zegt dat brabants lief kan klinken discrimineer je, goh, ik dacht eerder als je zei dat het idioot klonk, net als jij. Laat JIJ dit soort platvloerse, domme en onnozele reacties voortaan maar achterwege. |
![]() |
|
Ik vind het leuk als ie een beetje laks en nonchalant overkomt maar jou vervolgens op een heel attente manier toch wel veel aandacht schenkt (en toch een beetje stoer probeert te blijven doen
![]() En hij moet wel fatsoenlijk ABN praten en niet dom gaan lullen in de trant van 'lekker wijf' want dan heb ik het snel gezien..
|
Verwijderd
|
Ik ben meteen verkocht als een meisje van plan is ook rechten te gaan studeren
![]() Maar ff serieus, ik vind het erg leuk als een meisje niet op haar mondje gevallen is. Dus als van de verplichte meet & greet al gelijk een boeiend gesprek ontstaat. Dialoog is voor mij ontzettend belangrijk. Meisjes die alleen maar aan de bar mooi staan te wezen en te wachten tot ze geplukt worden vallen sowieso af. Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 09:48. |
![]() |
|
Ik val op iemand als hij groter en ouder als ik is. Hij heeft schijt aan de hele wereld. Iedereen moet hem gewoon met rust laten. Zo ziet hij er ook uit. Als hij iets aan z'n auto heeft gedaan en hij heeft smeer aan z'n handen, veegt hij het af aan z'n broek en niemand moet het wagen om er wat van te zeggen bijvoorbeeld. Op zo'n jongen val ik.
Het is volgens mij wel duidelijk dat ik iemand beschreef, gek genoeg is het totaal niet mijn vriend... ( ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik kan me daar verschrikkelijk aan ergeren, net of ze hun mannelijkheid te bewijzen hebben, of ze zonder dat soort opmerkingen hun lul kwijtraken. Belachelijkheid. Ik vind het wel heel cool als mensen niet schromen ergens wat van te zeggen, of hun eigen mening durven te geven ipv jou maar gelijk te geven. Dichtklappen is vervelend, daar kan ik absoluut niet tegen. Praten is beter, als er ook maar wat zinnigs uit komt. Verder vind ik het geweldig als iemand zich uitbundig en impulsief durft te gedragen. Niet té impulsief though ('He ga je mee op vakantie naar Zus-enZo? Ik heb al geboekt'-impulsief).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nah, ik ben een slaaf van de psychologie: de mate waarin iemand indruk op mij maakt, hangt sterk af van de wijze waarop diegene op mij reageert. Dus wanneer een meisje oprecht interesse voor mij toont, ik goed met haar kan praten en ze tenminste een acceptabel uiterlijk heeft. |
![]() |
||
Citaat:
Iig, maakt een meisje een goede indruk als ze oogcontact durft te houden... en ik vervolgens op haar af kan stappen om een goed gesprekje te beginnen... in uitgaansgelegenheden gaat dit wat moeilijker, maar in dat geval moet ze leuk mee kunnen dansen enzo... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sinds wanneer is gothic extreem??? ![]() er bestaan gradaties in nie elke gothic gast loopt me ne lange rok en nagellak
|
![]() |
Als een jongen op me afstapt moet ie gewoon spontaan zijn. En hij moet natuurlijk zichzelf blijven en niet stoer willen zijn of whatever. Hij moet ook niet overdreven gaan lopen slijmen ofzo. Gewoon een normaal gezellig praatje maken, drankje aanbieden of dansen ofzo.. Waar je dan ook bent op dat moment.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik houd van jongens die lekker kunnen kletsen, en veel verschillende dingen doen in het dagelijks leven, maar die ook oprecht geinteresseerd zijn in mijn verhalen en een aantal dingen over me te weten willen komen. Beetje gentleman doet het altijd goed, let wel: een echte, dus niet iemand die tot kotsend toe met zinnetjes komt aan zetten. Verder: beetje bijdehand mag best, als ik het maar goed naar m'n zin heb met hem. Een beetje mysterieus is ook altijd leuk ![]()
|
Verwijderd
|
Hmz.. ik heb sowieso een zwak voor dreadz, heel stom.. Maar verder wekt een jongen mn interesse al als ie goed kan dansen..
Ja, ik vind het bij een eerste indruk prettig als er respect blijkt uit zn houding en hij in eerste instantie gewoon een leuk praatje komt maken.. en ja, een accent met een zachte g (oh abt, sorry voor de discriminatie en de platsvloersheid en weet ik ut) werkt bij mij ook altijd goed. Goed voorbeeld was Lowlands.. die jongen viel in eerste instantie niet perse op, maar toen ging ie dansen enz. en zocht wat oogcontact, verder gewoon bij zn vrienden dansen (zonder stoer doen) en toen uiteindelijk kwam ie ff praatje maken.. ik was ff gaan zitten en hij kwam naast me zitten en vroeg wat ik zat te zitten zeg maar.. En later zei hij op normale toon: ik vind jou een leuke meid, nja.. verder geen geslijm, gewoon to the point. En ja, limburgs ![]() Ja, hij maakte echt een goede indruk op me, zn hele manier was gewoon prettig en alles.. Helaas zijn we hem en zn vrienden toen in de mensenmassa kwijtgeraakt. maar eigen mening is verder ook belangrijk, en prettig gestoord trekt mn aandacht ook altijd wel ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het gewoon heel cool als een jongen met iets grappigs/geestigs aan komt zetten, als hij nuttige gespreksstof heeft. Dat wil niet zeggen dat hij meteen met allerlei fylosofische zaken aan moet komen, maar iets leuks is altijd goed. En iets heel liefs in zijn gezicht/houding, daar kan ik ook bij wegzwijmelen. Bijvoorbeeld kuiltjes, een 'ik-wil-graag-stoer-zijn-maar-toch-ben-ik-lief' -houding, een hele lieve, spontane blik in zijn ogen of iets onhandigs ofzo.
![]() |
![]() |
|
Ik let altijd meteen op de lach van een jongen en zijn ogen. Ik vind het leuk als hij net als ik erg van dieren houdt. en hij moet een beetje een galant heertje zijn. Ik val niet op een bepaald type ofzo...het varieert bij wijze van spreken van gothic tot kakker. Maakt me echt niet uit...als de jongen maar spontaan en humoristisch is. Dat vind ik leuk!
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Want zoiemand past gewoon totaal niet bij mij en zou dus al gelijk geen 'coole' eerste indruk maken bij mij... owja iemand moet ook niet uitermate arrogant zijn..*jakz*
|
Ik vind het cool als een jongen je recht in je ogen aan durft te kijken (niet te verlegen, mag wel een beetje zelfverzekerd maar niet arrogant)en daardoor een beetje flirt (deed m'n vriend
![]()
||
Citaat:
wil jij advocaat worde ofzo |
![]() |
|
als een meid met me praat en gelijk al vet maffe opmerkingen maakt ben ik al snel verkocht
![]() als een meid echt vet maf is, bied ik d'r zo m'n hart en ziel aan ![]() Ik kom uit eeng estoorde familie, dusse..... soort zoekt soort, he ![]() owja, en een coole indruk.... ik vinnut wel cool als een meid een tribal-achtig iets op d'r gezicht heeft, dat vinnik zo mooi ![]()
|
Verwijderd
|
Qua uiterlijk bespring ik alles met een sikje, bakkenbaarden, lang haar, en een tongpiercing.
Qua gedrag: hij moet niet 'stuntelen', ik kan niet met mensen omgaan die nooit weten waar ze hun handen/voeten/andere ledematen moeten laten of telkens onrustig wegkijken.. Hij of zij moet zijn/haar gemak kunnen zijn, overal. Verder val ik ontzettend voor humor, lots, lots of it ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat esmee al zei, jongens die nonchelant zijn maar op een bepaalde manier toch laten weten dat ze je wel zien zitten, het liefst zo subtiel mogelijk zodat een beetje een spelletje tussen ons wordt, en klinkt heel stom een soort geheimpje, dat niet iedereen het meteen door heeft.
wat ik ook een onzettende pre vind, leuke vrienden, klinkt misschien raar, maar aan vrienden kan je wel een beetje aflezen wat voor soort type het is. als ik door z'n vrienden opgenomen wordt als 'one of the guys' ofzo vind ik dat erg fijn. Als vrienden meten normaal tegen je doen ipv je zien als 'het mokol van..'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat ik een bijzonder coole eerste indruk vind? Mh, dat verschilt natuurlijk per jongen, maar dat hij zichzelf is en niet bang is zichzelf te zijn is toch wel het beste denk ik ![]() ![]() |
![]() |
|
Hij is onafhankelijk, stoer, nonchalant, beetje arrogant, lacht heeeeeeeel leuk
en hij geeft kleine subtiele hints in mijn richting als we eenmaal in gesprek zijn geraakt maken we elkaar aan t lachen, blijft hij geinteresseerd en praat hij heel erg netjes Nederlands. Mmm klinkt als een beetje té veeleisend ![]()
Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 18:09. |
![]() |
|
![]() |
Als hij halflang zwart haar heeft is het al snel een errug leuke jongen
![]() Hij moet me aan het lachen kunnen maken en lekker kunnen kletsen. Als ik gelijk al kan lachen om iets wat hij doet of zegt is het goed! en we moeten natuurlijk niet gelijk uitgepraat zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Mars Volta - De-loused in the Comatorium IEMOW-KOR | 143 | 27-05-2003 20:17 |