Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 19:47
quween
quween is offline
halo allemaal dit is een vraagje voor de jonens en als meisjes willen reageren dan is dat ook best!

ik zou eens willen weten waar jonens (of meisjes ) helemaal op kikken ! dus niet zoiets van ja.....meisjes mogen niet roken en mogen niet slaan! nee bijv ik vind een meisje zoiezo al cool als ze op een dikke moter aan komt rijden en........... of ik vind een meisje zoiezo cool als ze je meteen een drankje aanbied!

dus jongens (meisjes) schrijf hier wat je een vette eerste indruk vind! dankjewel! ooh en scgrijf er ook even bij wat voor thype je ben":kakker, gotic bla bla bla kus .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2002, 20:02
PardonMe
PardonMe is offline
Wat ik gewoon de coolste eerste indruk vindt, is wanneer iemand gewoon lekker zichzelf is.. geen namaak, geen overdreven gedoe, gewoon echt zichzelf..

Verder val ik eigenlijk op hele normale jongens, dus geen speciale dingen waar ik gelijk op zou vallen.. Ik val eerder niet op extreme types ("gothic" of "kakker")
Oud 11-09-2002, 20:08
georgie
georgie is offline
Ik vind het altijd wel leuk als een jongen gewoon op me afstapt en een praatje maakt. En dan wel op zo'n manier dat ik me op mn gemak voel, kan het niet precies uitleggen.

Drankje aanbieden vind ik niet echt indrukwekkend eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:18
Verwijderd
ik vind het leuk alsie gewoon iets zegt dat ie meent, niet alleen iets om indruk te maken.

zoals toen ik mn vriend voor het eerst ontmoette op centraal station, toen zei die: zow ik ben echt zenuwachtig

hihi dat vond ik echt lief, vooral omdat ie het met zo'n brabants accentje zei, klonk gewoon lief toen dacht ik al meteen, wat een schatje
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:47
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Wat liiiieeeefff... Alsjeblieft zeg, kun je niks beters bedenken. Je bent blijkbaar weer helemaal terug. "Zo'n brabants accentje". Wat een intimiderende discriminatie ook nog (en ik ben niet eens een brabander).

Laat dit soort platvloerse, domme en onnozele reacties maar achterwege.
Nou zeg..
Hoezo is het discriminerend dat ze zegt "Brabants accentje"?
Ik vind dat mijn vriend ook best lief praat, met een Limburgs accent.. waarom zouden we dat niet lief vinden?
serieus antwoord graag...?
Oud 11-09-2002, 20:52
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Als een jongen gaat rijmen....dan heeftie al een puntje extra... (weinig mannen die dat kunnen natuurlijk ) En als een jongen over gevoelens praat waarvan vrouwen denken dat een man die niet heeft....
Ik val eigenlijk toch wel n beetje op het type...kakker, alssie maar een leuk lachje heeft...hihi!

Kuzzje IK

* ach wat zeur ik, liefde is liefde en kent weinig grenzen *
Oud 11-09-2002, 22:27
Tox
Tox is offline
Haar glimlach, als een meid een leuke glimlach heeft, dan heeft ze een streepje voor , love smiles
Oud 12-09-2002, 05:43
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Wat liiiieeeefff... Alsjeblieft zeg, kun je niks beters bedenken. Je bent blijkbaar weer helemaal terug. "Zo'n brabants accentje". Wat een intimiderende discriminatie ook nog (en ik ben niet eens een brabander).

idioot
oh shit, discrimineer ik nou alle idioten in nederland?
dus als je zegt dat brabants lief kan klinken discrimineer je, goh, ik dacht eerder als je zei dat het idioot klonk, net als jij.

Laat JIJ dit soort platvloerse, domme en onnozele reacties voortaan maar achterwege.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 09:23
Esmée
Esmée is offline
Ik vind het leuk als ie een beetje laks en nonchalant overkomt maar jou vervolgens op een heel attente manier toch wel veel aandacht schenkt (en toch een beetje stoer probeert te blijven doen )
En hij moet wel fatsoenlijk ABN praten en niet dom gaan lullen in de trant van 'lekker wijf' want dan heb ik het snel gezien..
Oud 12-09-2002, 09:45
Verwijderd
Ik ben meteen verkocht als een meisje van plan is ook rechten te gaan studeren

Maar ff serieus, ik vind het erg leuk als een meisje niet op haar mondje gevallen is. Dus als van de verplichte meet & greet al gelijk een boeiend gesprek ontstaat. Dialoog is voor mij ontzettend belangrijk. Meisjes die alleen maar aan de bar mooi staan te wezen en te wachten tot ze geplukt worden vallen sowieso af.

Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 09:48.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 09:52
Daughter of Darkness
Daughter of Darkness is offline
Ik val op iemand als hij groter en ouder als ik is. Hij heeft schijt aan de hele wereld. Iedereen moet hem gewoon met rust laten. Zo ziet hij er ook uit. Als hij iets aan z'n auto heeft gedaan en hij heeft smeer aan z'n handen, veegt hij het af aan z'n broek en niemand moet het wagen om er wat van te zeggen bijvoorbeeld. Op zo'n jongen val ik.
Het is volgens mij wel duidelijk dat ik iemand beschreef, gek genoeg is het totaal niet mijn vriend...

( Ex )
Oud 12-09-2002, 10:11
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Esmée schreef:

En hij moet wel fatsoenlijk ABN praten en niet dom gaan lullen in de trant van 'lekker wijf' want dan heb ik het snel gezien..
Idd, het klinkt zo brallerig als ze zo gaan praten. "Zo, ik ga dr dit weekend nog maar eens lekker overheen, tjeumig wat een lekker wijf man, heb je die tieten gezien?!"

Ik kan me daar verschrikkelijk aan ergeren, net of ze hun mannelijkheid te bewijzen hebben, of ze zonder dat soort opmerkingen hun lul kwijtraken. Belachelijkheid.

Ik vind het wel heel cool als mensen niet schromen ergens wat van te zeggen, of hun eigen mening durven te geven ipv jou maar gelijk te geven. Dichtklappen is vervelend, daar kan ik absoluut niet tegen. Praten is beter, als er ook maar wat zinnigs uit komt. Verder vind ik het geweldig als iemand zich uitbundig en impulsief durft te gedragen. Niet té impulsief though ('He ga je mee op vakantie naar Zus-enZo? Ik heb al geboekt'-impulsief).
Oud 12-09-2002, 10:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Er zijn zo weinig meiden die verstand van *NIX afgeleiden hebben

Nah, ik ben een slaaf van de psychologie: de mate waarin iemand indruk op mij maakt, hangt sterk af van de wijze waarop diegene op mij reageert.

Dus wanneer een meisje oprecht interesse voor mij toont, ik goed met haar kan praten en ze tenminste een acceptabel uiterlijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 13:24
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Laat dit soort platvloerse, domme en onnozele reacties maar achterwege.
Ja Whatever... jongen...

Iig, maakt een meisje een goede indruk als ze oogcontact durft te houden... en ik vervolgens op haar af kan stappen om een goed gesprekje te beginnen... in uitgaansgelegenheden gaat dit wat moeilijker, maar in dat geval moet ze leuk mee kunnen dansen enzo...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 14:21
Orion16
Orion16 is offline
Ik vind 't cool als een meisje gewoon zichzelf is, nix geen arrogant of sletterig gedrag, glimlach = ook extra punten.. Verder vind ik 't cool als een meisje écht lief is.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 14:46
nurse_Kain
nurse_Kain is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Wat ik gewoon de coolste eerste indruk vindt, is wanneer iemand gewoon lekker zichzelf is.. geen namaak, geen overdreven gedoe, gewoon echt zichzelf..

Verder val ik eigenlijk op hele normale jongens, dus geen speciale dingen waar ik gelijk op zou vallen.. Ik val eerder niet op extreme types ("gothic" of "kakker")

Sinds wanneer is gothic extreem???

er bestaan gradaties in
nie elke gothic gast loopt me ne lange rok en nagellak
Oud 12-09-2002, 16:14
ABrules
ABrules is offline
ow ja en zichzelf zijn natuurlijk... komt ook niet zo gek veel voor trouwens...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:18
Piccola
Piccola is offline
Als een jongen op me afstapt moet ie gewoon spontaan zijn. En hij moet natuurlijk zichzelf blijven en niet stoer willen zijn of whatever. Hij moet ook niet overdreven gaan lopen slijmen ofzo. Gewoon een normaal gezellig praatje maken, drankje aanbieden of dansen ofzo.. Waar je dan ook bent op dat moment.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:24
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:

Heb t altijd al geweten
Oud 12-09-2002, 16:36
Roos
Roos is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Heb t altijd al geweten

Ik houd van jongens die lekker kunnen kletsen, en veel verschillende dingen doen in het dagelijks leven, maar die ook oprecht geinteresseerd zijn in mijn verhalen en een aantal dingen over me te weten willen komen.
Beetje gentleman doet het altijd goed, let wel: een echte, dus niet iemand die tot kotsend toe met zinnetjes komt aan zetten.
Verder: beetje bijdehand mag best, als ik het maar goed naar m'n zin heb met hem. Een beetje mysterieus is ook altijd leuk
Oud 12-09-2002, 16:37
Roos
Roos is offline
Oh en opleiding/ambities, hij moet wel iets van z'n leven willen maken
Oud 12-09-2002, 17:34
Verwijderd
Hmz.. ik heb sowieso een zwak voor dreadz, heel stom.. Maar verder wekt een jongen mn interesse al als ie goed kan dansen..

Ja, ik vind het bij een eerste indruk prettig als er respect blijkt uit zn houding en hij in eerste instantie gewoon een leuk praatje komt maken.. en ja, een accent met een zachte g (oh abt, sorry voor de discriminatie en de platsvloersheid en weet ik ut) werkt bij mij ook altijd goed.

Goed voorbeeld was Lowlands.. die jongen viel in eerste instantie niet perse op, maar toen ging ie dansen enz. en zocht wat oogcontact, verder gewoon bij zn vrienden dansen (zonder stoer doen) en toen uiteindelijk kwam ie ff praatje maken.. ik was ff gaan zitten en hij kwam naast me zitten en vroeg wat ik zat te zitten zeg maar.. En later zei hij op normale toon: ik vind jou een leuke meid, nja.. verder geen geslijm, gewoon to the point. En ja, limburgs

Ja, hij maakte echt een goede indruk op me, zn hele manier was gewoon prettig en alles.. Helaas zijn we hem en zn vrienden toen in de mensenmassa kwijtgeraakt.

maar eigen mening is verder ook belangrijk, en prettig gestoord trekt mn aandacht ook altijd wel
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:08
Kirk22
Kirk22 is offline
dat de bliksem bij je inslaat en je helemaal van slag bent... heb ik 1x gehad en ze was niet eens 'lekker' maar zo heerlijk gewoon.
Oud 12-09-2002, 18:13
Verwijderd
Hee echt cool topic maar ik ben echt benieuwd wat voor indruk ik zou tonen, dat kan ik namelijk zelf niet zeggen.

Hee rosi wil niet arrogant zijn maar ik zie echt een beetje mezelf daarin
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:28
SvartVinge
SvartVinge is offline
de eerste indruk die ik onwijs koel vind is gewoon 1 hele maffe reactie.....gewoon iets wat echt uit hemzelf zou komen!
Iets waar ik onwijs om kan lachen.....
Oud 13-09-2002, 13:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind het gewoon heel cool als een jongen met iets grappigs/geestigs aan komt zetten, als hij nuttige gespreksstof heeft. Dat wil niet zeggen dat hij meteen met allerlei fylosofische zaken aan moet komen, maar iets leuks is altijd goed. En iets heel liefs in zijn gezicht/houding, daar kan ik ook bij wegzwijmelen. Bijvoorbeeld kuiltjes, een 'ik-wil-graag-stoer-zijn-maar-toch-ben-ik-lief' -houding, een hele lieve, spontane blik in zijn ogen of iets onhandigs ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:22
Shibby
Shibby is offline
Ik let altijd meteen op de lach van een jongen en zijn ogen. Ik vind het leuk als hij net als ik erg van dieren houdt. en hij moet een beetje een galant heertje zijn. Ik val niet op een bepaald type ofzo...het varieert bij wijze van spreken van gothic tot kakker. Maakt me echt niet uit...als de jongen maar spontaan en humoristisch is. Dat vind ik leuk!
Oud 13-09-2002, 14:24
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
nurse_Kain schreef:

Sinds wanneer is gothic extreem???

Citaat:
er bestaan gradaties in
nie elke gothic gast loopt me ne lange rok en nagellak
Nou ja iig mensen die zich er wel helemaal naar kleden en gedragen dus..
Want zoiemand past gewoon totaal niet bij mij en zou dus al gelijk geen 'coole' eerste indruk maken bij mij...

owja iemand moet ook niet uitermate arrogant zijn..*jakz*
Oud 13-09-2002, 14:36
dreadje
dreadje is offline
Ik vind het cool als een jongen je recht in je ogen aan durft te kijken (niet te verlegen, mag wel een beetje zelfverzekerd maar niet arrogant)en daardoor een beetje flirt (deed m'n vriend ...'zwijmelt weer weg')
Oud 13-09-2002, 14:37
Friso
Friso is offline
Een grote lieve lach doet het het best
Oud 13-09-2002, 17:13
Li
Li is offline
Beetje bijdehante of arrogante jongen (type trendy/kakker) maakt het meeste indruk op mij
Als het geheel klopt (en vooral ogen belangrijk) en hij heeft leuke kleren aan, dan ben ik al om
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:25
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
nare man schreef:

Maar ff serieus, ik vind het erg leuk als een meisje niet op haar mondje gevallen is. Dus als van de verplichte meet & greet al gelijk een boeiend gesprek ontstaat. Dialoog is voor mij ontzettend belangrijk. Meisjes die alleen maar aan de bar mooi staan te wezen en te wachten tot ze geplukt worden vallen sowieso af.

wil jij advocaat worde ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:09
Rioto
als ze een hardcore shirtje aan heeft kleiner dan mij is en er redelijk goed uit ziet dan ben ik al snel verkocht
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:31
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
als een meid met me praat en gelijk al vet maffe opmerkingen maakt ben ik al snel verkocht

als een meid echt vet maf is, bied ik d'r zo m'n hart en ziel aan

Ik kom uit eeng estoorde familie, dusse..... soort zoekt soort, he

owja, en een coole indruk.... ik vinnut wel cool als een meid een tribal-achtig iets op d'r gezicht heeft, dat vinnik zo mooi
Oud 13-09-2002, 18:37
Devotee
Devotee is offline
Citaat:
miss_virus schreef:

Een antwoord op die vraag zou echt een toevoeging zijn aan dit topic, nare man!
Oud 13-09-2002, 18:41
Verwijderd
Qua uiterlijk bespring ik alles met een sikje, bakkenbaarden, lang haar, en een tongpiercing.

Qua gedrag: hij moet niet 'stuntelen', ik kan niet met mensen omgaan die nooit weten waar ze hun handen/voeten/andere ledematen moeten laten of telkens onrustig wegkijken.. Hij of zij moet zijn/haar gemak kunnen zijn, overal. Verder val ik ontzettend voor humor, lots, lots of it Als een jongen me niet aan het lachen kan krijgen zal ik er nooit een relatie mee kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 20:02
Shibby
Shibby is offline
JA! dat vind ik ook aantrekkelijk; bakkebaarden ...
Oud 14-09-2002, 01:19
Verwijderd
Heeeeeee heb k dat even bakkebaarden
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 10:11
Y@NOU
Y@NOU is offline
als hij veel verstand heeft van iets (bv goede muziek) en daar een heel duidelijke mening over heeft.
en hij mag ookwel arrogant zijn vind ik juist leuk, ik hoef geen bange wezel
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:48
Ninnoc
Ninnoc is offline
wat esmee al zei, jongens die nonchelant zijn maar op een bepaalde manier toch laten weten dat ze je wel zien zitten, het liefst zo subtiel mogelijk zodat een beetje een spelletje tussen ons wordt, en klinkt heel stom een soort geheimpje, dat niet iedereen het meteen door heeft.
wat ik ook een onzettende pre vind, leuke vrienden, klinkt misschien raar, maar aan vrienden kan je wel een beetje aflezen wat voor soort type het is. als ik door z'n vrienden opgenomen wordt als 'one of the guys' ofzo vind ik dat erg fijn. Als vrienden meten normaal tegen je doen ipv je zien als 'het mokol van..'
Oud 14-09-2002, 15:40
highlight
highlight is offline
Als hij heel spontaan is, en als je al een beetje aan hem kan zien dat hij weet wat hij wil...
Oud 14-09-2002, 15:40
highlight
highlight is offline
oh ja, en een mooie lach natuurlijk met mooie tanden...daar kan ik helemaal voor smelten..
Oud 14-09-2002, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Shibby schreef:
JA! dat vind ik ook aantrekkelijk; bakkebaarden ...
Idd, bakkebaarden zijn altijd leuk (sinds een tijdje vind ik dat leuk, daarvoor nooit )

Wat ik een bijzonder coole eerste indruk vind? Mh, dat verschilt natuurlijk per jongen, maar dat hij zichzelf is en niet bang is zichzelf te zijn is toch wel het beste denk ik Een superwijde skatebroek doet het ook goed though
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 18:06
Roozie
Roozie is offline
Hij is onafhankelijk, stoer, nonchalant, beetje arrogant, lacht heeeeeeeel leuk

en hij geeft kleine subtiele hints in mijn richting

als we eenmaal in gesprek zijn geraakt

maken we elkaar aan t lachen, blijft hij geinteresseerd en praat hij heel erg netjes Nederlands.

Mmm klinkt als een beetje té veeleisend

Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 18:13
Dromer
Dromer is offline
Als hij halflang zwart haar heeft is het al snel een errug leuke jongen (klinkt wel erg kortzichtig dit haha, zo ben ik helemaal niet)

Hij moet me aan het lachen kunnen maken en lekker kunnen kletsen. Als ik gelijk al kan lachen om iets wat hij doet of zegt is het goed! en we moeten natuurlijk niet gelijk uitgepraat zijn.
Oud 14-09-2002, 18:34
a new noise
a new noise is offline
dikke tieten
Oud 14-09-2002, 18:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
miss_virus schreef:

Wie wordt er advocaat als je rechter kan worden
Reageren