Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, ik denk ook dat oorlog er een onderdeel van is. Net als ziekstes (de pest, virussen, kanker, aids). Het is allemaal heel erg als een dierbare van je aan die ziekte overlijdt, maar we zitten al met een verschrikkelijke overbevolking dankzij onze medische vooruitgangen. Ik denk ook zeker dat oorlog een deel ik van de menselijke natuur, al had ik het liever niet gehad
||
Citaat:
"De mens is van nature egoïstisch, overleven is hier het sleutelelement" maar k denk dat het gaat verander om we "beshaaft" worden en deze gevoelens kunne onder drukken..... maar dat verschilt ook erg. Kikk maar naar een optreden ofzo.... als het erg druk is en iedereen staat tegen me aanterijden wil ik ook wel een paar mensen neer hoeken ![]() ![]()
|
De mens is tegenover andere diersoorten(ik beschouw de mens als een diersoort jah!!!!!!!) verder ontwikkeld en technologisch vet ontwikkeld. Zoals in elk soort wezen schuilt er in ieder een opstandige kant, die door de huidige maatschapij niet echt onderdrukt word en gewoon word geuit.
mensen zijn gewoon altijd opzoek naar macht!!! Er is geen diersoort die zich zo maar neerlegt bij een lage positie (de meeste diersoorten vechten erom, 1 tegen 1!!!) hoe verder je terug gaat hoe minder groot de gevechten zijn. mensen krijgen door technologie de kans om elkaar zwaarder te raken, en niet 1 tegen 1 maar duizende tegen duizende. Kevin Ow ja, If there is a god, why is the world the way it is?
|
![]() |
Zoals Morgan al zei. Te veel mensen in een kleine ruimte: aggressie.
We voeren soms eigenlijk een soort mini oorlog in het dagelijks leven. Er zijn veel te veel mensen op die wegen, en dan gaat iedereen elkaar uitschelden enzo. In steden kom je vaak meer aggressie tegen dan dorpen. In dichtbevolkte teinen ook. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Archieftopic: wie schreef wat wanneer? Verwijderd | 17 | 01-02-2007 11:59 |