Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 14:18
Gothic
Gothic is offline
Angel undercover

I know who you are,
And you stole my heart,
Will you give back you’re wings,
I don’t want to part.

Please don’t go back,
Or take me with you,
Because I love you,
Can you love me too?

How will it be to see you back,
After all this time apart,
Your heart always belonged to me,
But will you stil have my heart?

Can we still talk like old times,
Do you still understand me,
Can you still finish my words,
Is it still me you want to see?

Soulmates never part,
Soulmates share one heart,
Will you be my lover,
My angel undercover?
Oud 10-03-2002, 15:23
Verwijderd
Beetje zoet, maar wel goed. Goede titel ook.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 15:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Beetje zoet, maar wel goed. Goede titel ook.
Misschien zoet, tja, tis waargebeurt zeg maar... M'n beste vriend is verhuisd en heeft mij (met vrienden) uitgenodigt (weer) te komen logeren. We geven beide onwijs veel om elkaar en dat schrijven we ook. Vorige keer logeren was fantastisch en ik hoop nu nog meer...

Zoet , dat heeft nog wel eens iemand gezegt, ik ben geen zoet persoon, alleen als ik over hem praat, een meisje heeft ons beide gevraagd of we verliefd waren zeg maar, we praten met zo'n magie over elkaar, omdat het ook zo voelde, tja...

Ok sorry heel verhaal komt eruit , komt door het onderwerp ...
Oud 10-03-2002, 15:55
Verwijderd
Hee, ik snap dat het vrij persoonlijk is allemaal en dat je het daarom in het engels schrijft (ja, ik heb ook oudere topics gelezen en dat soort dingen onthoud ik ), maar soms kun je dingen in het engels veeeeel sterker zeggen...

Ik zal ff een voorbeeldje geven:
de zin "Please don't go back, or take me with you"
klinkt nog sterker als je er "Please don't go back, or do take me with you" van maakt

Je kan zeggen "wat maakt 1 zo'n woordje nou uit?", maar dat deel is duidelijk een belangrijk deel voor je gedicht, dus dat kun je met dat ene woordje flink benadrukken. Omdat dat toch eigenlijk wel de boodschap is die je duidelijk wilt maken.

Maar voor de rest is het best goed geschreven. Je zegt gewoon waar je voor staat.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 16:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Peppers4ever schreef:
Hee, ik snap dat het vrij persoonlijk is allemaal en dat je het daarom in het engels schrijft (ja, ik heb ook oudere topics gelezen en dat soort dingen onthoud ik ), maar soms kun je dingen in het engels veeeeel sterker zeggen...

Ik zal ff een voorbeeldje geven:
de zin "Please don't go back, or take me with you"
klinkt nog sterker als je er "Please don't go back, or do take me with you" van maakt

Je kan zeggen "wat maakt 1 zo'n woordje nou uit?", maar dat deel is duidelijk een belangrijk deel voor je gedicht, dus dat kun je met dat ene woordje flink benadrukken. Omdat dat toch eigenlijk wel de boodschap is die je duidelijk wilt maken.

Maar voor de rest is het best goed geschreven. Je zegt gewoon waar je voor staat.
Nee, ik weet dat het woordje 'do' nadruk legt en dat ben ik wel met je eens... Ik ben geneigt om gewoon dingen op te schrijven, en dan schrijf ik het zo makkelijk mogelijk op, kweet ook niet wrom, ik denk dat ik gauw geneigt ben om alles beetje cliche te houden... Ik ben geen dichtster en zal ik ook nooit worden, ik vind het soms gewoon leuk dingen te posten hier ...
Oud 10-03-2002, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Nee, ik weet dat het woordje 'do' nadruk legt en dat ben ik wel met je eens... Ik ben geneigt om gewoon dingen op te schrijven, en dan schrijf ik het zo makkelijk mogelijk op, kweet ook niet wrom, ik denk dat ik gauw geneigt ben om alles beetje cliche te houden... Ik ben geen dichtster en zal ik ook nooit worden, ik vind het soms gewoon leuk dingen te posten hier ...
Nou ja, als ik iets schrijf (wat ik niet vaak doe, dus verwacht niks van me ), dan laat ik het onderwerp wel goed naar voren komen. Soms direct, soms indirect, maar het onderwerp moet bij de eerste keer lezen toch al goed duidelijk zijn... Andere mensen denken daar weleens anders over, maar ik vind zelf dat alles wat je eromheen nog verteld bij de 2e of 3e keer lezen wel komt, in plaats van andersom, je moet naar mijn mening niet het onderwerp uit de dingen die eruit volgen halen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten