Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ontgutst, bedwelmt
door 't heerlijke waterent sprenkelend, Schoon Ontwoon ik de wereld om mij heen Voor even geen verduistering vallend, zomaar plotseling de wereld om je heen vergeten, maar wel een aarzeling om daar maar even te zijn Alleen Verstarring verlaat mijn ogen voor even en laat mij in de heerlijke stilheid zweven Door het stralende, oplevende water, Begerend Sta ik nu weer in het wereldse, beseffend dat de wereld ook zijn leuke kanten heeft..om te m o g e n genieten Afwerend mijn "vertaling" voor mijn vriendinnetje ![]() |
![]() |
|
![]() |
Goed nu mijn "vertaling"
![]() [QUOTE]iamre18 schreef: [b]Ontgutst, bedwelmt door 't heerlijke waterent sprenkelend, Schoon Ontwoon ik de wereld om mij heen Voor even geen verduistering vallend, Alleen Verstarring verlaat mijn ogen voor even en laat mij in de heerlijke stilheid zweven Door het stralende, oplevende water, Begerend Sta ik nu weer in het wereldse, Afwerend Ontgutst: tja, waar ik dit woord vandaan heb,weet ik ook niet ![]() ![]() Je zou het kunnen afleiden van het woord gutsen...alles wat letterlijk over je heen stroomt..."Wat je over je heen laat lopen".....*maar op dit moment niet*...ik probeer weer even te bezinnen...alles op een rijtje te krijgen...Mijn gevoel ontgutst ...'gevoel stroomt weer in normale proporties door me heen'...bedwelmt: bedwelmt door de veiligheid...even alles om mij heen vergeten...weer bij positieve komen...even weg door bedwelming van warmte en rust......in een illusie van rust, kalmte en vreedzaamheid, want al heel spoedig ontwaak ik uit deze droom....Sta ik weer in de "echte wereld"...en laat ik veel weer over mij heen lopen.....Met een afwerend gevoel...het niet willen, maar het toch weer laten gebeuren................... Dat wast wel zon beetje ![]() xxx [Dit bericht is aangepast door iamre18 (10-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() lieffels(K)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Daar sta ik dan Órelindë | 3 | 29-10-2004 11:10 | |
Liefde & Relatie |
hoe combineer ik dit? bokky | 19 | 15-09-2004 18:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar sta ik dan. Just Johan | 8 | 28-06-2003 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Ik daar, vriendje hier... Verwijderd | 18 | 02-05-2003 22:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen om dit te veranderen? Verwijderd | 30 | 06-11-2002 14:46 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 16:56 |