Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het was ook niet een keer, hij gaat wel vaker zo snel slapen, zonder nog te praten ofzow. Ookal slapen we maar twee dagen in de week bij elkaar.
|
![]() |
Dat ie heeft gezegd dat ie er al op had gerekent dat ie bleef slapen = wel raar. Zegt dat dan iig ook niet. Dan zit je gewoon te liegen dus.
Ik zou als ik jou was ff goed met em gaan praten en vragen om uitleg.. en wat er nou de bedoeling van was.. Maar aan de andere kant.. ik heb ook wel is gwoon zin om gelijk te slapen.. Maar als deze situatie vaker voor komt zou ik et er zeker met em over hebben.. Want dit is een situatie waarbij jullie je allebei niet oké voelen.. Enne.. 2 dagen in de week is toch niet weinig?
|
Verwijderd
|
damn.......dat is echt zooooo vervelend
![]() Ik herken er wel wat in, van m'n ex. Naja, ik sliep wel vaak bij hem, etc......alleen hij wou dat nogal graag. Tenminste, dat zei hij altijd. Meestal ging hij dan ook meteen slapen, of naar mijn mening veel te vroeg. Ik kon daar ook echt gigantisch verdrietig om worden en dan uiteindelijk de halve nacht wakker liggen uit frustratie. Ik herken ook dat deel van dat hij zegt dat hij iets graag wil, maar dat hij het eigenlijk niet wil maar niet durft te zeggen....en ik heb daar altijd zo'n ongelooflijke hekel aan gehad... ![]() Ik ben iemand die verwacht dat iemand zegt wat hij wil, ik vroeg ook vaak aan m'n ex van " wil je dit wel, wil je dat wel, vind je niet dat wel elkaar te vaak zien?" etc. En als hij dan zei dat alles goed was, naja dan kon ik er verder ook nix aan doen, dan nam ik dat maar aan. Ik vind het echt zo fout dat hij niet gewoon eerlijk zegt wat hij vindt... dat is echt zo moeilijk. Ik weet echt precies hoe je je voelt... Ik denk dat het heel belangrijk is om hem duidelijk te maken dat hij eerlijk moet zeggen wat hij voelt en vindt. Dat hij je meer pijn doet met dit soort dingen dan wanneer hij gewoon zegt dat hij te moe is of geen zin heeft. Hij moet weten dat hij het gewoon kan zeggen als er iets is. Hmm naja verder weet ik ook niet goed wat je eraan kan doen. suc6 ![]() kuzzies |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |