| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

delphi ook niet, da's een ide, je bedoelt object pascal. gml lijkt me ook een scripttaal, evenals (jawel, verrassend) javascript.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik: C C++ Java PHP C# Javascript Prolog QuickBasic En tegen mijn zin: VB VBS Edit: Ow ja, en een klein beetje Smalltalk en Pascal  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() overigens is VBA pas echt erg  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() PHP is toegespits op webapp development, maar dat maakt het niet minder 'taal'. Je kunt als je wil bijvoorbeeld heel goed een chatserver schrijven in PHP. Ow, nog vergeten: ik heb genoeg Perl gezien om d'r een gruwelijke hekel aan te hebben  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() achja, we verschillen blijkbaar van mening over wat nou een programmeertaal is en wat niet. ik vind iets pas een programmeertaal als je het kunt compilen.  
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Offtopic:  nu we toch met programmeertalen bexig zijn, kijk eens op deze site: 

http://www.mines.edu/students/b/bolmstea/randlang/ 

Ooit. Dan. 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Zend kan PHP naar native compilen, maar dan moet je de professionele (dure) versie hebben ![]() En wat betreft VBA, mijn enige ervaring daarmee was tijdens een schoolproject. We moesten, jawel, een access applicatie ombouwen   Voor het afdrukken van acceptgiro's hebben we een script moeten schrijven  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

coole page trouwens deathz0rz, BrainF*** ![]() moest btw met uni in access een database bouwen voor een ziekenhuis met administratiezooi in vba erbij, suckage.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

HelloWorld in brainfuck:Code: 
	++++++++++[>++++++++++<-]>++++.---.+++++++..+++. >++++[>+++++++++++<-]>.------------.[-]<< ++++++++.--------.+++.------.--------.[-] <+[>++++++++++<-]>.[-]<  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

Inefficientie of traagheid ed heb ik nooit last van. C# begin ik niet aan, ik code niet in MS talen.  | 
	||
| 

| 

|
| 

natuurlijk ben ik als iedereen begonnen met BASIC, en ik heb QBASIC gedaan, ben verder momenteel met VB.NET bezig en heb VB6.0 aardig onder de knie 

ik wil nog C++ leren (ik vind dat het geen programmeertaal is, maar ik meld wel ff dat ik ook HTML onder de knie heb   )

$karma++; 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

nu ik je aandacht toch heb kleinigheidje Dark-Sugar : dyslexie is geen excuus (ja heb het zelf ook) assemblee c c++ object c pascal object pascal Java PHP (of het er nu wel of niet bij hoord   )PSQL (volgens boeken ook programmeer taal maar ja) script: html javascript asp xml Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 23:50.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() ik post over het algemeen geen onzin, maar ik heb ook wel eens een slechte dag. sew me ![]() thanks voor link, kzal es wat reviews kijken. ik code vooral in object pascal, c++ en asm, maar ik ben helaas overal even slecht in  
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

- Waarom denken mensen dat HTML en XML scripttalen zijn? Wat een onzin! Pff, hoe moeilijk te onderscheiden, markup en (prog)-code. 

- "pas een programmeertaal als je het kunt compileren", dan zijn Java en C# dus ook geen echte programmeertalen. ![]() Zelf gebruik ik met name PHP, al heb ik ook wel Java en C++ gehad op universiteiten. Een klein uitstapje naar C# beviel me niet heel erg goed, en ik ben nog steeds op zoek naar de ideale taal.   PHP 5 komt denk ik wel in de buurt, maar eigenlijk wil ik het echt kunnen compileren naar ASM (plus dat de libs van PHP natuurlijk niet bepaald netjes in elkaar zitten).

Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht. 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

lolbroek  
	 | 
	||
![]()  | 

|