![]() |
||
Citaat:
die zit ![]() [off-topic]Vernon, waarom ben je nooit meer op school?[/off-topic] omdat omdat ik jullie ga verlaten ![]() beloofd! :*
||
Citaat:
![]()
|
Dat gaat vanzelf, als zij er zin in heeft laat ze dat echtwel blijken...
Misschien is zij er gewoon nog niet echt aan toe! Probeer er over te praten, dan kom je er misschien achter wat er is. Dwing haar niet en zet die gedachte dat je seks MOET hebben uit je hoofd! Cliché, maar het gaat natuurlijk niet alleen om de seks! ![]()
|
![]() |
Aangzien het zo lang duurt... misschien was ze er de eerste niet echt klaar voor. Nu wil ze wachten tot ze er echt klaar voor is en 't zeker een beter gevoel geeft ofzo. Ik weet 't niet. Jullie weten hoe het ahteraf was hé die eerste keer of heb je niks gemerkt? Niks gezegd?
|
Eigenlijk is het heel simpel. Je komt gewoon met een glas water en een asperine aan zetten.
-Desecrator
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat dacht je van PRATEN, vragen of ze er echt wel aan toe is, vragen waarom ze weinig initiatief neemt, erover praten dat je graag intiemer met haar wil zijn.. succes.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriendin had het heel romantich aangepakt toe we het hadden gedaan. eerst eten bij kaarst licht daarna een spelletje om mij boven te krijgen. en dan hebben we boven op haar bed nog gepraat (ze had de kamer versiert met hartjes ballonnen en kaars licht.) Ik wil ook zo iets voor haar doen. Is dat niet eentonig??
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() iedereen heeft zo zn behoeftes... en wat betreft het 'probleem': praat met háár! het heeft natuurlijk niet zoveel zin om aan ons te vragen wat er in dr hoofd omgaat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Zorg dat je je vriendin niet dwingt, dan wil ze na een tijdje helemaal niet meer. Probeer het wat rustiger aan, doe eerst wat andere dingen, als zij het wil laat ze het heust wel merken, daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
Maar wees niet zo van ik wil nu dat je met me gaat balle, dan wil ze helemaal niet meer en dan dwing je d'r je heb kans dat ze dan helemaal niet meer met je wil balle, en dat ze misschien niet een meer met je verder wil omdat jij haar dwingt!!! En ik denk niet dat jij dat wil.... maar veel suc6 ![]() ciao |
![]() |
|
![]() |
ocharme de jongen, ge moet die ni zo uitlachen/uitmaken. het is toch logisch dat hij zich afvraagt waarom zijn vriendin na die eerste, precies romantische keer, niet meer wil. da betekent toch helemaal ni da hij ne seksfreak is of zo!
praat er gewoon met haar is over, misschien is er, zonder dat je het besefte, toch iets misgegaan. probeer anders zelf iets kei romantisch te organiseren, dat niet perse tot seks moet leiden (maar dat wel kan) succes!
||
Citaat:
tenzij jij een half jaar te kort vind om elkaar een beetje te leren kennen |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe vind ik wél iets met Google? Boogie | 4 | 22-07-2012 20:33 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe nu verder??? Tips? solem | 0 | 18-01-2012 12:48 | |
Seksualiteit |
hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc. Verwijderd | 1 | 22-04-2010 17:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
hoe nu verder/ beginnen Verwijderd | 5 | 15-04-2004 20:53 | |
Psychologie |
Willen weten hoe anderen mij zien... Steleto | 24 | 24-04-2003 10:00 |