![]() |
||
Citaat:
Wat sowieso belangrijk is bij een litteken (dat heb ik het afgelopen jaar wel geleerd) is dat je het soepel houdt (aloe vera creme) is daar heel goed voor. Wat ook herstellend is voor een litteken is Calendulan van VSM, ik ben er alergisch voor, maar dat is wel goed. Kweet niet of je het litteken al lang hebt, maar je moet ook niet in de felle zon gaan zitten... Dat kan nu ook niet meer want t wordt herfst, maar onder de zonnebank ofzo, zeker bedekken, want mijn litteken is/was wild vlees en dat verbrand letterlijk. Uhm verder weet ik t ook niet, maar als je nog vragen heb stel ze dan... Ik ben blij dat we t er ff over kunnen hebben, want t is een hele ervaring. Kuzzje IK ![]()
|
![]() |
Voor mij werd het totaal vergoed, heb er wel voor moeten aantonen dat ik er psychisch mee zat. (Hij zit/zat immers op mijn gezicht, daardoor kon ik hem niet verbergen en werd ik super onzeker etc.) Maar dat was geen probleem, dat begrepen ze zo ook wel. Vervolgens heeft het nog een tijdje geduurd voor ze hem hebben behandeld. Het weghalen van het litteken deden ze bij mij met laser, om een zo mooi mogelijk resultaat te bereiken.
Er zit nu nog wel een litteken, maar zo aanzienlijk minder dat ik weer wat meer zelfvertrouwen heb etc. Overigens heb ik door die fluitketel niet alleen een litteken over mijn wang, ik ben ook blind aan mijn linker oog, omdat dat er nogal lelijk uit ziet, krijg ik een gekleurde lens helemaal vergoed ![]() |
![]() |
|
Heej, daar ben ik weer ff. Ik wil de geintresseerden even op de hoogte houden. Het is nu een week en een dag na de operatie en t gaat goed met me. Heb het verband er vandaag afgehaald, ik was zo nieuwschierig, dacht ik iets te kunnen zien.... Niet dus
![]() ![]() Kuzzje IK ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Plastische Chirurgie Snoop doggydog | 14 | 20-04-2006 15:04 | |
Algemene schoolzaken |
enquête plastische chirurgie wiebertje | 59 | 09-03-2005 16:14 | |
Lifestyle |
plastische chirurgie? Jellientje | 41 | 07-05-2004 20:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog/beschouwing over plastische chirurgie of studiefinanciering Scatterbrain | 0 | 10-11-2003 17:44 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie rodina | 63 | 13-03-2003 12:20 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie......... O.N.H.M.K.N.A.V | 54 | 14-05-2002 10:33 |