Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 14:10
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Hee hallo, ik vroeg me even iets af. Ik heb 5 maanden verkering gehad met een hele lieve jongen, we hadden het echt leuk samen, waren veel samen en hadden ook zo onze intieme momenten. Nu is het zo'n drie weken uit en ik betrap mezelf er iedere keer weer op dat ik zijn aandacht mis. De lieve woorden, het bij elkaar zijn en de leuke dingen die we deden. Nou vraag ik me af of ik de enige ben die daar last van heeft... Is dat normaal? Tja ik weet het ook niet meer, want hij heeft me best veel pijn gedaan op het laatste moment, toen we net besloten hadden om zeg maar 'eeuwige' vrienden te blijven. Maar toch mis ik hem... Nouja de aandacht...
Graag reacties... Misschien helpt t...

Kuzzje IK
Oud 18-09-2002, 14:14
marijn
marijn is offline
neej das niet, vreemd ken het gevoel. ik heb een beetje hetzelfde. mijn ex en ik zijn na 1,2 jaar uit elkaar gegaan. het gekke is dat ik niet zo zeer hem als persoon mis maar vooral alles wat jij beschrijft. gewoon het feit dat er iemand was zegmaar.
Oud 18-09-2002, 14:20
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
marijn schreef:
neej das niet, vreemd ken het gevoel. ik heb een beetje hetzelfde. mijn ex en ik zijn na 1,2 jaar uit elkaar gegaan. het gekke is dat ik niet zo zeer hem als persoon mis maar vooral alles wat jij beschrijft. gewoon het feit dat er iemand was zegmaar.
Gelukkig... Ik heb echt het gevoel dat het gevoel fout is... Maar idd het idee dat er iemand voor je was die je helemaal top vond en waar je lekker jezelf bij kon zijn... Helaas aan alle mooie dingen komt een eind. Ik d8 dat ik hem echt vergeten was, maar gister kwamen alle herinneringen weer omhoog en dan snap ik mezelf niet, want wat hij me geflikt had was een reden om boos op m te zijn, maar toch kan ik het niet. Nouja ik ben gewoon een beetje apart denk ik....

Kuzzje IK
Oud 18-09-2002, 15:03
doossie
doossie is offline
nee dat is zeker niet gek je moet gewoon uit elkaar groeien...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 15:45
Esje
Esje is offline
Stel dat je hem helemaal niet zo missen nadat het uitgegaan is, dat klopt toch ook niet? Het is heel normaal, al is het een tijdje doorbijten, want leuk is natuurlijk anders.. Maar het gevoel zwakt af en na een tijdje mis je zijn aandacht niet meer!
Oud 18-09-2002, 18:56
ABrules
ABrules is offline
Tja... bij mij was het uitgegaan omdat ik teveel aandacht gaf ofzo... niet dat ik haar 24 uur per dag stalkte... maar ik zei ook lieve dingen ofzo enne... tja toen bedacht ze dat het te serieus werd ofzo... en heeft ze het na anderhalve dag al uitgemaakt??? !!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 19:42
lieve
lieve is offline
Aandacht missen,
tuurlijk kan dat! En het is eigenlijk best ambetant ook, want ... je kan dan moeilijk aan iets anders denken! Ik mis het geknuffel en het gekus... en gewoon de AANDACHT(zoals je zegt)!
Het is zooo ambetant! Ik mis het ook, en ik wil zo vlug mogelijk een ander lief(is m'n eerste reactie)gewoon al om terug aandacht te krijgen van iemand!

Wat kan je er aan doen? Ik zou het niet weten!

Greetz Lieve
Oud 18-09-2002, 19:57
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Het doet me goed om van mensen te horen dat zij er ook 'last' van hebben. Bedankt alvast en ook succes ermee...
En ABrules.....als je het goede meisje hebt, kan ze geen aandacht genoeg van je krijgen volgens mij, want bij mij is t toch echt........hoe meer hoe beter! Maar ach wie ben ik...

Kuzzje IK
Oud 18-09-2002, 20:12
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
I'ts Moi schreef:
[
als je het goede meisje hebt, kan ze geen aandacht genoeg van je krijgen volgens mij, want bij mij is t toch echt........hoe meer hoe beter! [/COLOR]

Kuzzje IK
Was het maar zo, praktijk wijst heel erg vaak anders uit
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 20:14
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Ja dat is "normaal" (tussen tekentjes want normaal bestaat niet) maar het komt vaker voor.
Oud 19-09-2002, 07:36
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Was het maar zo, praktijk wijst heel erg vaak anders uit

Mmm okee...... Toch succes in ieder geval!

Kuzzje IK
Oud 19-09-2002, 11:35
Yolcu
Yolcu is offline
Tuurlijk is dat normaal.. ik ken het ook heel erg. Ben 21 maanden met m'n ex samen geweest, nu is het iets meer dan een maand uit, en hebben we vorige week weer eens afgesproken. Toen bleek dat we het nog steeds gewoon heel goed kunnen vinden samen. Verder niets, geen gevoelens voor elkaar, maar gewoon vriendschap. Het voelde weer zo vertrouwd.. hij kent mij echt helemaal. We zijn een terrasje gaan pakken en een stukje gaan rijden, en we hebben gewoon gekletst.

Maar jij schrijft dat hij je pijn gedaan heeft. Dan neem ik aan dat je liever geen contact meer met hem wil? Anders is dit echt een aanrader, eerst een afkoelperiode inlassen en daarna toch proberen die vriendschap op te bouwen.
Oud 19-09-2002, 12:13
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
Unique schreef:
Tuurlijk is dat normaal.. ik ken het ook heel erg. Ben 21 maanden met m'n ex samen geweest, nu is het iets meer dan een maand uit, en hebben we vorige week weer eens afgesproken. Toen bleek dat we het nog steeds gewoon heel goed kunnen vinden samen. Verder niets, geen gevoelens voor elkaar, maar gewoon vriendschap. Het voelde weer zo vertrouwd.. hij kent mij echt helemaal. We zijn een terrasje gaan pakken en een stukje gaan rijden, en we hebben gewoon gekletst.

Maar jij schrijft dat hij je pijn gedaan heeft. Dan neem ik aan dat je liever geen contact meer met hem wil? Anders is dit echt een aanrader, eerst een afkoelperiode inlassen en daarna toch proberen die vriendschap op te bouwen.
Het is niet zo zeer dat ik geen contact met hem wil, want we hebben al een jaar hele goede vriendschap achter de rug en dat ging toen over in liefde, we hadden ook weer besloten om vrienden te blijven. En wat hij gedaan heeft.....sja ik kan het wel vertellen, misschien begrijp je t dan. Nadat t een week uit was, hadden we weer een leuk gesprek en eigenlijk had hij heel erg spijt dat ie het uit gemaakt had Dat vertelde ie me, maargoed dat was niet terug te draaien, dus moesten we ermee omgaan. 5 dagen later was een groot feest in ons dorp en iedereen was ons aan t koppelen, zowel zijn, als mijn vrienden. Het was een beetje onwennig, maar ik vond dat hij de eerste stap moest nemen, omdat hij degene was die het uitgemaakt heeft. (echt weer zo'n principe van mij) Maargoed het liep allemaal niet zo lekker en ik ging naar huis, toen ik dus naar de uitgang liep, stond hij met een meisje te zoenen. Ik kon en kan dat nog steeds niet begrijpen.... Alcohol is voor mij absoluut geen excuus en ik kan er gewoon niet over uit dat hij iedereen ook mij verteld dat ie spijt heeft dat ie het uitgemaakt heeft... Ik heb hem toen 's nachts toen ik thuis was een sms gestuurd en even gezegd hoe ik erover dacht. Dat hij me gewoon heel erg pijn gedaan heeft. Dus nu hebben we al zo'n 2 weken helemaal geen contact....helemaal NIX! Maar eigenlijk geef ik nog veel om hem en vind ik het zonde dat we nu onze vriendschap kwijt zijn, omdat ik zijn 'actie' nogal persoonlijk opvatte denk ik... Maar excuses van zijn kant heb ik nog niet gehad, dus ik vraag me af of hij nog wel contact wil... Nou ik weet gewoon niet meer wat ik ermee aan moet, denk dat vergeten t beste is... Nouja ieder geval bedankt voor t lezen...

Kuzzje n verwarde IK
Oud 19-09-2002, 13:18
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
I'ts Moi schreef:

En ABrules.....als je het goede meisje hebt, kan ze geen aandacht genoeg van je krijgen volgens mij, want bij mij is t toch echt........hoe meer hoe beter! Maar ach wie ben ik...

Kuzzje IK [/B]

Hahahaha... Thx... ik was al bijna bang dat het aan mij lag, en over die gast... als je de goede jongen hebt, zal hij je nooit pijn doen want bij mij is dat toch ook echt... nooit zal ik een meisje pijn doen (met opzet) dus vreemdgaan enzo...

groetjes AB...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 13:38
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Hahahaha... Thx... ik was al bijna bang dat het aan mij lag, en over die gast... als je de goede jongen hebt, zal hij je nooit pijn doen want bij mij is dat toch ook echt... nooit zal ik een meisje pijn doen (met opzet) dus vreemdgaan enzo...

groetjes AB...
Gelukkig toch nog jongens die eerlijk toegeven dat ze meisjes geen pijn zullen doen.....Geeft me weer hoop...

Kuzzje IK
Oud 19-09-2002, 14:03
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
I'ts Moi schreef:
Gelukkig toch nog jongens die eerlijk toegeven dat ze meisjes geen pijn zullen doen.....Geeft me weer hoop...

Kuzzje IK
Tsja... wat zal ik zeggen, daar ben ik voor... ... maar meisjes kunnen er ook wat van hoor... hoop dat ik er eentje tegenkom die dat niet doet... ooit... *zucht* ach ja...

groet AB
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 16:19
Verwijderd
Jaaa, dat had ik ook toen het net uit was!! Aan de ene kant een opluchting omdat het zo beklemmend was; maar dat gevoel dat iemand je zo leuk en zo mooi vind is gewoon geweldig

Mh 't gaat wel weer over... of niet... mjah nieuw slachtoffer zoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten