Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Stel dat je hem helemaal niet zo missen nadat het uitgegaan is, dat klopt toch ook niet? Het is heel normaal, al is het een tijdje doorbijten, want leuk is natuurlijk anders.. Maar het gevoel zwakt af en na een tijdje mis je zijn aandacht niet meer!
|
![]() |
Aandacht missen,
tuurlijk kan dat! En het is eigenlijk best ambetant ook, want ... je kan dan moeilijk aan iets anders denken! Ik mis het geknuffel en het gekus... en gewoon de AANDACHT(zoals je zegt)! Het is zooo ambetant! Ik mis het ook, en ik wil zo vlug mogelijk een ander lief(is m'n eerste reactie)gewoon al om terug aandacht te krijgen van iemand! Wat kan je er aan doen? Ik zou het niet weten! Greetz Lieve
|
Het doet me goed om van mensen te horen dat zij er ook 'last' van hebben. Bedankt alvast en ook succes ermee...
En ABrules.....als je het goede meisje hebt, kan ze geen aandacht genoeg van je krijgen volgens mij, want bij mij is t toch echt........hoe meer hoe beter! ![]() ![]() Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
Mmm okee...... Toch succes in ieder geval! Kuzzje IK ![]()
|
![]() |
Tuurlijk is dat normaal.. ik ken het ook heel erg. Ben 21 maanden met m'n ex samen geweest, nu is het iets meer dan een maand uit, en hebben we vorige week weer eens afgesproken. Toen bleek dat we het nog steeds gewoon heel goed kunnen vinden samen. Verder niets, geen gevoelens voor elkaar, maar gewoon vriendschap. Het voelde weer zo vertrouwd.. hij kent mij echt helemaal. We zijn een terrasje gaan pakken en een stukje gaan rijden, en we hebben gewoon gekletst.
Maar jij schrijft dat hij je pijn gedaan heeft. Dan neem ik aan dat je liever geen contact meer met hem wil? Anders is dit echt een aanrader, eerst een afkoelperiode inlassen en daarna toch proberen die vriendschap op te bouwen.
||
Citaat:
![]() Kuzzje n verwarde IK ![]()
||
Citaat:
Hahahaha... Thx... ik was al bijna bang dat het aan mij lag, en over die gast... als je de goede jongen hebt, zal hij je nooit pijn doen ![]() groetjes AB... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
![]() groet AB |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
*ik mis mijn ex zo...* Janet | 15 | 01-06-2003 10:49 | |
Liefde & Relatie |
Fuck-buddy OrangeWedge | 78 | 18-08-2002 10:44 | |
Liefde & Relatie |
Na 1 week alweer een ander de liefde verklaren #lamelodiadelmare# | 26 | 09-06-2002 13:15 | |
Psychologie |
niet meer weten wat je voelt hoeva | 10 | 05-05-2002 13:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Van Boxtel : "Schaf religieus gebonden onderwijs af", Undeclinable | 129 | 30-04-2002 13:50 | |
Psychologie |
Alleen kaleidoscope | 4 | 04-02-2002 16:34 |