Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoewel hij 'eerlijk' is, vind ik het wel een beetje dom van hem. Zelf zou ik het tenminste proberen (als hij dat echt meent en het niet als smoes gebruikt).
Volgens mij ben ik trouwens ook niet echt in staat ertoe .. ik verneuk het altijd op het moment dat gevoelens in het spel komen. Ik ben dan te jaloers, onzeker over haar gevoelens, mezelf niet meer, enzovoorts ![]() |
![]() |
|
Meneertje had je wel even eerder kunnen vertellen dattie misschien niet in staat was om een relatie op te bouwen... Was jij er ook niet aan begonnen, had ie je ook geen pijn gedaan! En dan nog proberen er zo onderuit te komen.....wat een actie. Ik zou me ook flink *piep* voelen... Maar je komt er wel bovenop!
Succes! Kuzzje IK ![]()
|
Tja logische reactie lijkt me zo.. Natuurlijk is het pijnlijk als iemand, waar je verliefd op bent jullie relatie beeindigd!!
Nou ja hij heeft het iig geprobeerd, maar hij blijkt er gewoon nog niet klaar voor te zijn. je kunt niks anders dan het accepteren.. hoe moeilijk ook.. Probeer niet te lang te treuren, want dat heeft geen zin, maar dat je er gewoon ff helemaal doorheen zit is wel te begrijpen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Scharrel topic knir | 59 | 21-05-2008 14:29 | |
Psychologie |
jonger dan ik ben? RedWarrior | 22 | 16-07-2004 22:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |