Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben zo vaak te vroeg op school. Dan staat het op het scherm en dan, wanneer we die dag gaan klagen van 'maar dat wisten wij niet stond niet op het scherm' dan zeggen ze 'om drie uur stond het er echt op hoor' is de hele klas om twaalf uur vrij ofzo. DOM.
Ja, wij hebben dus zo'n leuke school dat de roosterwijzigingen op een tvscherm zet en dat kun je ook via internet lezen. Maar dan zijn die wijzigingen niet up-to-date en ben je dus te vroeg op school.
||
![]() |
Citaat:
ben wel eens een uur te vroeg naar huis gegaan.... oeps.. moest wel dat uur in komen halen ![]()
|
Neen niet echt, ik ben over het algemeen altijd wel vroeg op school, mijn lessen beginnen om 8.10 en ikkom daar meestal al aan rond 7.40/7.45
![]() Soms ga ik vrijwillig wel een uur vroeger als ik bv pas om 9.00 moet komen om 8.10 al om nog wat huiswerk dat ik niet afhad verder in orde te maken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
ach, kind.... een heel uur? nee toch geen VIJFTIG minuten!!
sorry hoor, dan slaap je toch nog ff een uurtje verder Ga sociaal zijn met je klasgenoten, word wakke rmet je discman, werk vooruit voor wiskunde, ga visjes kijken in het aquarium, vraag of je de conciërge kan helpen, ga het fietsenhok vegen, ga bij je zusje in de eerste in de les zitten, of verzin zelf iets k ga zo vaak een uur eerder naar school, omdat ik anders alleen moet fietsen, omdat ik nog wat werk moet doen, omdat ik toch te vroeg wakker werd, of omdat ik nog even lekker rustig aan wakker wil worden. Heerlijk!!
|
Verwijderd
|
Ja, had ik woensdag nog.
Maar opzich wel lekker, een paar anderen wisten het ook niet, het 2e en 3e uur hadden we gym dus dan ben je al wakker, en iemand vroeg me net voor het 1e uur of ik mee wilde doen in de schoolband.... tja elk nadeel heb z'n voordeel he? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Opdracht 11 Nieuw Nederlands Ashley16... | 1 | 28-09-2009 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Orde Antoni | 6 | 06-08-2006 12:01 | |
Lifestyle |
Welke doldwaze avonturen heb jij vandaag beleefd? Tom Violence | 499 | 22-12-2005 16:53 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #39 coopergirl | 487 | 08-10-2005 23:23 | |
Liefde & Relatie |
In welk 'eenvoudig' moment met je partner kun jij voor eeuwig blijven hangen? )Vampje( | 41 | 31-07-2003 13:37 |