Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 08:24
Paulaah
Paulaah is offline
Pff... de school is amper 2 weken bezig en ik ben nu al zo stom geweest om niet goed op mijn rooster te kijken en als gevolg een uur te vroeg te komen..

Jullie ooit zoiets gebeurd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2002, 09:37
the tourist
the tourist is offline
Ik kom wel vaak te vroeg op school omdat er niet is doorgebeld dat ik het 1e uur vrij heb ofzo.
Oja, vorig jaar had ik ook een keer verkeerd op mijn rooster gekeken, maar toen kwam ik dus een uur te laat op school! Nogal dom was dat, maar de leraar had nix gemerkt!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 09:42
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Nee .. niet dat ik me kan herinneren.. wel te laat.. maar te vroeg?
Of misschien dat er 'n leraar opeens niet was ofzo.. maar ik kijk geloof wel altijd goed op m'n rooster
Oud 11-09-2002, 10:51
Verwijderd
heb ik ook wel eens last van..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 13:32
Verwijderd
Ben dinsdag zelfs twee uur te laat gekomen. Ik heb slechts 1x per 2 weken de eerste 2 uur les en het was me even ontglipt...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 13:55
Balance
Balance is offline
nee, wel eens met toetsdag gehad dat ik dacht dat ik het 5e en 6e toets had... bleek het 4e en 5e te zijn....

dat was dus niet zo'n beste toets
Oud 11-09-2002, 14:04
Miracle
Miracle is offline
Gister nog, gelukkig geen uur maar 20 minuten. Ik ken m'n lestijden nog niet goed en ik dacht dat de les om 8.50 begon, maar het was dus 9.10. Was ik 20 minuten tevroeg. naja opzich niet zo erg, maar ik heb me thuis ontzettend lopen haasten. in 10 minuten heb ik me aangekleed opgemaakt tandengepoetst tasingepakt en afwasmachine leeg gehaald. daar doe ik normaal ruim een half uur over dus het was nogal debiel. k kwam met natte haren en m'n make eruugg vaag 20 minuten te vroeg op school Niet ehct leuk
Kuzzz
Oud 11-09-2002, 17:00
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz och, op mijn eerste schooldag kwam ik precies op tijd op school (mijn eerste les was het derde uur) viel mijn les uit!

En soms ben ik wel eens wat eerder op school als ik iets moet doen ofzo..
En als ik per ongeluk een uur te vroeg zou zijn dan zou ik gewoon wat huiswerk gaan make..
Oud 11-09-2002, 17:38
Verwijderd
te vroeg kom ik nooit op school... (te laat ben ik ook nog nooit gekomen )
ik kom alleen te vroeg als mijn eerste uur uitvalt, en ik dat niet weet, maar das gelukkig nog niet zo vaak voorgekomen

Maja, als ik te vroeg op school kom, ga ik huiswerk maken, of in de aula zitten als mijn vriendinnen dan ook te vroeg zijn
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 17:53
Kat
Kat is offline
ik kom niet zo vaak te vroeg op school, wel eens te laat...
dat plotseling de hele klas weet dat we het 1e uur wel les hebben, behalve ik...
ach, tis niet zo'n probleem...
Oud 11-09-2002, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:
ik kom niet zo vaak te vroeg op school, wel eens te laat...
dat plotseling de hele klas weet dat we het 1e uur wel les hebben, behalve ik...
ach, tis niet zo'n probleem...
en dan ga je gewoon niet naar je eerste uur, omdat je anders een gele kaart moet halen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 18:48
Iduna
Iduna is offline
Nee nog nooit...
Te laat komen, daar ben ik wel goed in
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 19:22
Kat
Kat is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

en dan ga je gewoon niet naar je eerste uur, omdat je anders een gele kaart moet halen

das maar heel af en toe...
en dat zijn dan ook erg saaie lessen...
Oud 11-09-2002, 20:07
alpha
alpha is offline
ik ben zo vaak te vroeg op school. Dan staat het op het scherm en dan, wanneer we die dag gaan klagen van 'maar dat wisten wij niet stond niet op het scherm' dan zeggen ze 'om drie uur stond het er echt op hoor' is de hele klas om twaalf uur vrij ofzo. DOM.
Ja, wij hebben dus zo'n leuke school dat de roosterwijzigingen op een tvscherm zet en dat kun je ook via internet lezen. Maar dan zijn die wijzigingen niet up-to-date en ben je dus te vroeg op school.
Oud 13-09-2002, 14:55
Sommetje
Sommetje is offline
Nee, ik weet gewoon wanneer ik een uurtje later begin. Wel heb ik vaak dat er niet is doorgebeld en dan kom ik wel het eerste uur op school, maar dat is dan niet MIJN schuld, maar wel HEEEEEEEL vervelend.
Oud 13-09-2002, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:

das maar heel af en toe...
en dat zijn dan ook erg saaie lessen...
ja, zeker lessen als M&O he
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 13:18
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Pff... de school is amper 2 weken bezig en ik ben nu al zo stom geweest om niet goed op mijn rooster te kijken en als gevolg een uur te vroeg te komen..

dat is mij nog nooit gebeurt...
ben wel eens een uur te vroeg naar huis gegaan....
oeps.. moest wel dat uur in komen halen
Oud 15-09-2002, 14:07
Frida
Frida is offline
Neen niet echt, ik ben over het algemeen altijd wel vroeg op school, mijn lessen beginnen om 8.10 en ikkom daar meestal al aan rond 7.40/7.45

Soms ga ik vrijwillig wel een uur vroeger als ik bv pas om 9.00 moet komen om 8.10 al om nog wat huiswerk dat ik niet afhad verder in orde te maken
Oud 17-09-2002, 08:57
mariejelle
mariejelle is offline
Citaat:
Paulaah schreef:

nee zoiets gebeurd mij nou nooit.. hoe kan je nou zo stom zijn om een uur te vroeg op school te komen. .. pfff ...je kijkt toch gewoon goed op je rooster of niet ??
Oud 17-09-2002, 12:29
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
mariejelle schreef:
nee zoiets gebeurd mij nou nooit.. hoe kan je nou zo stom zijn om een uur te vroeg op school te komen. .. pfff ...je kijkt toch gewoon goed op je rooster of niet ??
Mjaa als jij nou ff niet zo bijdehand doet
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 12:32
Verwijderd
Ja bij pw week afgelopen jaar maar dat boeide me niks
ging maar nog ff stof doorkijken
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:27
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ja, ik had het vanmorgen...we moesten anders om half 10 beginnen, dus ik was al om 9 uur op school (als ik een trein later zou nemen, zou ik te laat komen dus...)
Toen keek ik op t bord en zag ik dat we om kwart over 11 pas les hadden...zijn we maar ff naar t centrum gegaan.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 08:42
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
Paulaah schreef:

Dit geeft je mooi de gelegenheid om het eigeneijke doel van de 2e fase, zelfstudie op school, waar te gaan maken
Oud 18-09-2002, 08:43
Razzle
Razzle is offline
Ik ga gewoon elke dag kwart over 8 naar school. Kan ik mooi huiswerk maken of gewoon ouderwets ouwehoeren
Oud 18-09-2002, 08:43
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
mariejelle schreef:
damn, you're so good!
Oud 18-09-2002, 20:31
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
Razzle schreef:
Dit geeft je mooi de gelegenheid om het eigeneijke doel van de 2e fase, zelfstudie op school, waar te gaan maken
Das waar.. maar waarom lukt het me nooit?

Citaat:
Razzle schreef:
damn, you're so good!
Typte ze ook alleen maar omdat ze me kent
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 20:56
LostProphetX
LostProphetX is offline
Beter te vroeg dan te laat
Oud 18-09-2002, 20:57
Ieke
Ieke is offline
Tuurlijk. Dat kan iedereen gebeuren. Ik was laatst te vroeg omdat ik eerst ergens anders een afspraak had en was toen een uur te vroeg. Het had geen zin om naar huis te gaan. Zou ik 5 min. thuis hebben
Oud 26-09-2002, 19:18
DoubleCheck
DoubleCheck is offline
Is me ook al eens gebeurd. Ben gewoon tussen een pauze de les in geglipt.
Oud 26-09-2002, 19:43
Verwijderd
Ja, vanochtend Scheikundelerares was het vergeten door te bellen. Turut!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:01
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
ach, kind.... een heel uur? nee toch geen VIJFTIG minuten!!

sorry hoor, dan slaap je toch nog ff een uurtje verder
Ga sociaal zijn met je klasgenoten, word wakke rmet je discman, werk vooruit voor wiskunde, ga visjes kijken in het aquarium, vraag of je de conciërge kan helpen, ga het fietsenhok vegen, ga bij je zusje in de eerste in de les zitten, of verzin zelf iets

k ga zo vaak een uur eerder naar school, omdat ik anders alleen moet fietsen, omdat ik nog wat werk moet doen, omdat ik toch te vroeg wakker werd, of omdat ik nog even lekker rustig aan wakker wil worden. Heerlijk!!
Oud 28-09-2002, 12:52
Verwijderd
Ja, had ik woensdag nog.
Maar opzich wel lekker, een paar anderen wisten het ook niet, het 2e en 3e uur hadden we gym dus dan ben je al wakker, en iemand vroeg me net voor het 1e uur of ik mee wilde doen in de schoolband.... tja elk nadeel heb z'n voordeel he?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten