![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar waarom zou je je er niet prettig bij voelen? zit meestal wel een reden achter hé?
||
Citaat:
![]() Maar jah zit ook wel een reden achter hoor..
||
Citaat:
Ik moet vaak kokhalsen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Pijpen vind ik echt heel erg leuk om te doen, het is gewoon opwindend! Ik begrijp niet dat sommige meiden alleen maar aftrekken eigenlijk, is ook leuk, maar op een gegeven moment een beetje saai, bij het pijpen kun je nog eens creatief zijn
![]() En vies? Absoluut niet. Wel belangrijk is natuurlijk dat hij het een beetje schoonhoudt daar beneden. ![]() Maaaaarrrrrr als pijpen gewoon niet jouw 'thing' is, doe het dan gewoon niet. Als ik zou moeten kokhalzen zou ik het ook zeker niet doen, en als hij niet zo schoon is als jij graag wil dat hij is kun je best even vragen (IK WEET NIET OF DE MANNEN HIER DAT BELEDIGEND ZOUDEN VINDEN??? ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik doe het graag
![]() Ik bedoel, sperma is echt neit vies, kvind het wel lekker smaken ![]() ![]() Maar ik vind het fantastisch om hem te zien genieten en ik word er ook opgewonden van.. *denkt terug ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
of een slanke vent die bitter smaakt? *leukdoe-actie*
|
![]() |
ik doe het wel es, maar hij mag het niet vragen (je hebt toch zo van die jongen shé, ik wil nu gepijt wordne bla bla.. dat 's niet zo fijn).. 'k begin er altijd zelf aan, da's dan een leuke verrassing voor hem natuurlijk. Dat doet ie bij beffen trouwens ook spontaan.
Mind you: ik doe het niet écht graag.. mijn vriend wast hem ook elke dag, maar ja, hij is nogal zweter dus heeft 't toch al gauw weer een smaakje/geurtje. Slikken doe'k niet (ba, misschien komt dat wel es, je moe 't toch es proberen eh, ma nu nog niet iig). Maar als ik hem dus pijp, is 't om hem te plezieren en ie apprecieert dat (duh). En aftrekken is idd wel wat vervelend na een tijdje..
||
Citaat:
![]() *'I'he Prophet, die zich wel erg beledigd voelt*
||
Citaat:
Mjah aftrekken wordt saai.. maar uhm er bestaat toch ook nog zoiets als "neuken" ?? ![]()
|
nou, mijn vriendin heeft er geen moeite mee, volgens mij is het haar hobby :-) en ze klaagt nooit, misschien omdat ie elke ochtend onder de douche een was beurt krijgt! dat zou heeeeel veeel schelen! ennu..ik het zelfde bij me vriendin, niks mis met orale sex, als het maar schoon is :-) BTW, mijn vriendin ruikt heerlijk daar beneden!
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat vreselijk toch zeg dat pijpen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
aftrekken saai..voor jou missch,maar denk es aan hem, bij hem voelt het wel goed, missch vind ie vingeren ook wel een beetje saai, maar dat doet ie toch ook voor jou |
![]() |
|
![]() |
Het valt me op dat veel meisjes het toch echt vies vinden om te doen en te slikken.
Dat had ik eigenlijk toch niet verwacht ik denk dat t toch nie zo erg is? naja, ik kan t natuurlijk niet zeggen he. mn ex had er nooit problemen mee, ook al vondt ze t slikken dan wel ranzig, ze deed het wel , alleen al voor mij denk ik...\ ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
(zoenen) Aan partners tong zuigen? ram123321mar | 6 | 07-05-2013 23:02 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Voeg een stuk toe Lychee | 324 | 05-03-2007 16:24 | |
Seksualiteit |