Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2002, 17:22
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
vrijen jullie met condoom of zonder?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 17:58
Verwijderd
ik heb een vaste vriend, dus zonder condoom
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 21:20
Verwijderd
als ik aan pil ben doe ik het zonder.. omdat we nooit met een ander hebben gedaan, en 't gaat niet zomaar uit.. en we doen het niet met de eerste de beste... dus we zijn wel voorzichtig. maar toch zonder condoom.. jah logisch nouwja.. maak nie uit... we doen het dus gewoon zonder..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 21:32
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
als ik aan pil ben doe ik het zonder.. omdat we nooit met een ander hebben gedaan, en 't gaat niet zomaar uit.. en we doen het niet met de eerste de beste... dus we zijn wel voorzichtig. maar toch zonder condoom.. jah logisch nouwja.. maak nie uit... we doen het dus gewoon zonder..
Stiekem vraag ik me af waarom jullie niet totdat jij aan de pil bent condooms gebruiken... Mgoed.

Ik ben aan de pil en wij gebruiken geen condooms.
Oud 07-09-2002, 23:40
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
als je graag op je 16e met een kind wil zitten zou ik het zo doen ja. Laat je eens voorlichten.
Oud 08-09-2002, 00:12
emperor crono
emperor crono is offline
Kan je eigenlijk als je allebei nog nooit eerder seks hebt gehad, veilig (qua soa's) vrijen als het meisje aan de pil is???
Oud 08-09-2002, 00:21
LM
LM is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Kan je eigenlijk als je allebei nog nooit eerder seks hebt gehad, veilig (qua soa's) vrijen als het meisje aan de pil is???
Volgens mij wel

*weet nog steeds niej hoe het onstaat*
Oud 08-09-2002, 11:40
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Ik weet wel zeker dat dat kan!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 13:06
metalgirl
metalgirl is offline
Heb vaste vriend, slik pil, en neuk (pardon) zonder condoom.
Enige nadeel is het sperma dat er na de daad uit loopt vind ik...
Oud 08-09-2002, 14:58
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
kan je toch voorkomen Lijkt mij.
Oud 08-09-2002, 17:40
rabecca
rabecca is offline
deed het met mijn ex zonder
Oud 08-09-2002, 18:46
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
je kunt een soa oplopen,.. maar geen echt schadelijke soa,.. denk maar aan Schaamluis..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 18:47
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

kan je toch voorkomen Lijkt mij.
ahja? hoe dan?
want ik vind het idd ook vervelend
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 19:24
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:

ahja? hoe dan?
want ik vind het idd ook vervelend
lijkt me niet zo moeilijk: je vriendje niet in jou laten klaarkomen. Da's toch geen hogere wiskunde?
Oud 08-09-2002, 19:48
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

lijkt me niet zo moeilijk: je vriendje niet in jou laten klaarkomen. Da's toch geen hogere wiskunde?
niet de gezelligste oplossing
Oud 08-09-2002, 20:22
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
condoom+pil blijft het veiligste
Oud 08-09-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:

niet de gezelligste oplossing
ik vind persoonlijk eigenlijk van wel. lig ik vanonder komt hij op mijn buik: afkuisen en geen gezever met zakdoeken meer, ligt hij vanonder komt hij op zijn eigen buik: zelfde verhaal.
doen we pas een week zo hoor, maar 't is heel fijn zo. gedaan met druppen. moet je daarvoor al veertien maand seksen, om dat eindelijk door te hebben!?
(en niet te vergeten, het is echt wel show om hem te zien klaarkomen en dat warme vocht over je buik te voelen stromen...)

xxx
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik vind persoonlijk eigenlijk van wel. lig ik vanonder komt hij op mijn buik: afkuisen en geen gezever met zakdoeken meer, ligt hij vanonder komt hij op zijn eigen buik: zelfde verhaal.
doen we pas een week zo hoor, maar 't is heel fijn zo. gedaan met druppen. moet je daarvoor al veertien maand seksen, om dat eindelijk door te hebben!?
(en niet te vergeten, het is echt wel show om hem te zien klaarkomen en dat warme vocht over je buik te voelen stromen...)

xxx
Hmm... lijkt me voor hem toch fijner dat hij in je kan klaarkomen? Vindt mijn vriend iig zo...
En tja, ik ga altijd gewoon even naar de wc, dan loopt het spul er vanzelf zo uit... zolang je ligt is er niets aan de hand, dus je kan ook gewoon eerst slapen oid...
Maar ja, moet je natuurlijk zelf weten he
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 03:21
Verwijderd
Ik zou het ook met condoom doen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 10:34
nl2suzy
nl2suzy is offline
zonder...

tis me eerste vriend.. (en ik voor hem het eerste meisje.. )
En ik ben aan de pil, want op een baby zitten we natuurlijk nog niet te wachten
Oud 09-09-2002, 11:05
ZHAzha
ZHAzha is offline
zonder..
Oud 09-09-2002, 11:53
Somebody Special
Somebody Special is offline
Mijn vriend is gestereliseerd (of hoe je het ook mag schrijven) en absoluut soa-vrij dus zonder condoom
Oud 09-09-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef:
I couldn't agree more. Ik ben net een weekje aan de pil, en mijn vriend vindt het best wel een verbetering, daarvoor deden we het met condoom. Maar aangezien ik hem ontmaagd heb en hij mij (jahaaa ) kan het dus wel.

de pil rules.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:37
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
we gaan zonder doen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:54
casey
casey is offline
Ik neem de pil & we doen het meestal zonder condoom. We zijn al 1.5 jaar samen, 't is mijn eerste keer met hem geweest en voor hem wel zijn tweede.
Idd wel vervelend dat je zo uitloopt, 'k moet altijd naar de wc. Vandaar dat we het soms wel es met condoom doen, hij heeft er geen last van.
Oud 09-09-2002, 16:01
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Stiekem vraag ik me af waarom jullie niet totdat jij aan de pil bent condooms gebruiken... Mgoed.
wie zegt dat stefan en ik nu nog met elkaar vrijen?

Citaat:
kirk22 schreef:
als je graag op je 16e met een kind wil zitten zou ik het zo doen ja. Laat je eens voorlichten.
ik wil niet met een kind zitte op mijn 16e.. en lees nou wat ik zeg ik zeg: als ik aan de pil ben doe ik het toch zonder condoom.... daar krijg je toch geen kind van.. als je het met de pil doet???
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:05
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
wie zegt dat stefan en ik nu nog met elkaar vrijen?
Je hoeft me niet meteen aan te vallen, ben gewoon nieuwsgierig... Waarom jullie wachten tot je aan de pil bent en niet 'gewoon' een condoom gebruiken. Hebben mijn vriend en ik trouwens ook zo'n beetje gedaan, maar dat was maar een maandje en met bepaalde redenen...
Oud 09-09-2002, 16:08
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Ik ben net een weekje aan de pil, en mijn vriend vindt het best wel een verbetering, daarvoor deden we het met condoom.
De pil is toch nog niet helemaal veilig/betrouwbaar na 1 weekje? Dat is trouwens wel raar, want twee vriendinnen en ik hebben alledrie dezelfde pil, maar onze dokters zeiden allemaal andere dingen... De ene zei dat hij na 2 maanden veilig was, de andere na 1 strip en de mijne na 2 weken... Maarja.
Oud 09-09-2002, 16:11
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
De pil is toch nog niet helemaal veilig/betrouwbaar na 1 weekje? Dat is trouwens wel raar, want twee vriendinnen en ik hebben alledrie dezelfde pil, maar onze dokters zeiden allemaal andere dingen... De ene zei dat hij na 2 maanden veilig was, de andere na 1 strip en de mijne na 2 weken... Maarja.
zit wel een boekje bij waar alles instaat.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Je hoeft me niet meteen aan te vallen, ben gewoon nieuwsgierig... Waarom jullie wachten tot je aan de pil bent en niet 'gewoon' een condoom gebruiken. Hebben mijn vriend en ik trouwens ook zo'n beetje gedaan, maar dat was maar een maandje en met bepaalde redenen...
okee sorry voor het 'aanvallen' maar ik voel me ook nogal eens aangevallen hier dusja.. vandaar... maargoed sorry dus..

nou met condoom heb ik gewoon geen zin in.. al dat gekluns.. en volgens mij (maarja ik ben meisje) is dat veel minder lekker voor jongen.. en condoom kan ook nog eens scheuren.. en dan ben je weer bij het helemaal zonder iets vrijen terechtgekomen.. wat ja.. ('k wete het.. stom ... stom....stom) wij dus gedaan hebben... maarja.. hij had geen condooms, vanwege de reden die ik net heb verteld.. en het kwam nogal onverwacht zeg maar.. want we wilden echt wachten tot november...(mag ik aan de pil) alleen was de lust nogal groot....

maar we hebbe goed voornemen... niet meet vrijen voordat we allebei 16 zijn 'k zit toch in mijn periode als ik stefan weer zie.. duss zal geen probleem zijn...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:31
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Toen ik nog een vriend had zonder...
Oud 09-09-2002, 16:45
ufo2230
ufo2230 is offline
Citaat:
Andijvie schreef:

Hmm... lijkt me voor hem toch fijner dat hij in je kan klaarkomen? Vindt mijn vriend iig zo...
En tja, ik ga altijd gewoon even naar de wc, dan loopt het spul er vanzelf zo uit... zolang je ligt is er niets aan de hand, dus je kan ook gewoon eerst slapen oid...
Maar ja, moet je natuurlijk zelf weten he

Hier het 'vriendje' dus....

De eerste keer is het wel even raar en wennen, maar ik zit er echt niets mee in hoor.
Het is ook prettiger als je een uur nadien terug "zin" hebt, anders schuift het veel te hard en heb je er ook weinig aan.

Enfin, ik vind het beter zo.

Groeten
xxx jan
Oud 09-09-2002, 21:16
ieyor
ieyor is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
met... ik ben nl zon slim figuur dat minstens 1x per maand de pil vergeet (mjah kben beswel vergeetachtig nl )
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 14:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Zonder. In het begin, toen ik hem net slikte, met. Ligt er natuurlijk ook aan met wie je het doet, of hij/zij een vetrouwd iemand is. Onthou gewoon goed dat de pil niet voor 100% bescherming zorgt.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 16:02
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Mijn vriendin is aan de pil, de eerste paar maanden deden we het zonder condoom, nu voortaan met omdat ze het uitloopeffect toch niet zo geweldig vindt. Ik doe het liever met condoom dan dat ik op mijn/haar buik klaar zou moeten komen.
Oud 18-09-2002, 12:11
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
Lekker zonder!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 19:10
Black Sugar
Black Sugar is offline
Zonder.

Heb trouwens een vaste vriend voor nu bijna een jaar. Dan vind ik dat wel kunnen eigenlijk.
Oud 18-09-2002, 19:16
Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
emperor crono schreef:

de pil is NIET tegen soa's maar tegen zwangerschap!!!
en zelfs als je allebei nog nooit sex hebt gehad kan je een soa hebben... Je kan er drager van zijn zonder je het weet.
Ik geef toe die kans is natuurlijk relatief klein, maar je weet nooit dat je in contact bent gekomen met besmet bloed of zo.

Dus pil is niet tegen SOA

!!!

Regels voor berichten