![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
doen we pas een week zo hoor, maar 't is heel fijn zo. gedaan met druppen. moet je daarvoor al veertien maand seksen, om dat eindelijk door te hebben!? ![]() (en niet te vergeten, het is echt wel show om hem te zien klaarkomen en dat warme vocht over je buik te voelen stromen...) xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tja, ik ga altijd gewoon even naar de wc, dan loopt het spul er vanzelf zo uit... zolang je ligt is er niets aan de hand, dus je kan ook gewoon eerst slapen oid... Maar ja, moet je natuurlijk zelf weten he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik neem de pil & we doen het meestal zonder condoom. We zijn al 1.5 jaar samen, 't is mijn eerste keer met hem geweest en voor hem wel zijn tweede.
Idd wel vervelend dat je zo uitloopt, 'k moet altijd naar de wc. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou met condoom heb ik gewoon geen zin in.. al dat gekluns.. en volgens mij (maarja ik ben meisje) is dat veel minder lekker voor jongen.. en condoom kan ook nog eens scheuren.. en dan ben je weer bij het helemaal zonder iets vrijen terechtgekomen.. wat ja.. ('k wete het.. stom ... stom....stom) wij dus gedaan hebben... maarja.. hij had geen condooms, vanwege de reden die ik net heb verteld.. en het kwam nogal onverwacht zeg maar.. want we wilden echt wachten tot november...(mag ik aan de pil) alleen was de lust nogal groot.... maar we hebbe goed voornemen... niet meet vrijen voordat we allebei 16 zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hier het 'vriendje' dus.... De eerste keer is het wel even raar en wennen, maar ik zit er echt niets mee in hoor. Het is ook prettiger als je een uur nadien terug "zin" hebt, anders schuift het veel te hard en heb je er ook weinig aan. Enfin, ik vind het beter zo. Groeten xxx jan
|
emperor crono schreef:
Kan je eigenlijk als je allebei nog nooit eerder seks hebt gehad, veilig (qua soa's) vrijen als het meisje aan de pil is??? de pil is NIET tegen soa's maar tegen zwangerschap!!! en zelfs als je allebei nog nooit sex hebt gehad kan je een soa hebben... Je kan er drager van zijn zonder je het weet. Ik geef toe die kans is natuurlijk relatief klein, maar je weet nooit dat je in contact bent gekomen met besmet bloed of zo. Dus pil is niet tegen SOA !!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |