Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 18:20
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Is het waar dat je eerst wat vet moet kweken om te kunnen groeien? Ik hoor mensen dit vaak zeggen en vraag me af of het wel waar is.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 18:32
Marshall
Marshall is offline
ja het is wel waar... het is niet noodzakelijk maar ok... je hebt gewoon extra massa nodig, en vet om zetten in spieren gaat sneller dan van nix naar spieren gaan,.. maar ja 100% spieren staat natuurlijk weer wat charmanter. je moet voor jezelf maar een tussenweg vinden...

& als je niet meer wil eten en wel je gewicht wil opvoeren kun je aan de weightgainer gaan...

its up 2 u. ciao
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 19:13
Markiex
Markiex is offline
je kan vetweefsel niet omzetten in spierweefsel...
Oud 18-09-2002, 21:21
Verwijderd
het wordt zeg maar vervangen tijdens het verbranden toch?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 07:04
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
MegaManX schreef:

inderdaad.. dat bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
& als je niet meer wil eten en wel je gewicht wil opvoeren kun je aan de weightgainer gaan...
Dat werkt ook alleen maar als je daarnaast gewoon door blijft eten.

Als ik zo'n mix drink, heb ik vaak geen honger meer .. dus heeft het ook geen effect :/

Waar veel energie in zit, is havermout, maar ik moet nog een manier vinden om dat 'eetbaar' te maken (best vies dat spul)

Hmm, misschien eens lekker veel suiker in doen..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 21:48
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
niet dus. De vetcellen zullen in grootte toenemen als je teveel eet en dus te weing beweegt. Als je gaat sporten neemt de vetcel in grootte af en zullen de spieren zich meer gaan ontwikkelen en in grootte toenemen. je spieren krijgen dan als het ware de overhand.
Oud 20-09-2002, 07:13
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat werkt ook alleen maar als je daarnaast gewoon door blijft eten.

Als ik zo'n mix drink, heb ik vaak geen honger meer .. dus heeft het ook geen effect :/

Waar veel energie in zit, is havermout, maar ik moet nog een manier vinden om dat 'eetbaar' te maken (best vies dat spul)

Hmm, misschien eens lekker veel suiker in doen..
xou t met vruchtenyoghurt mixen.. dan is t wel lekker en ook nog gezonder dan overdosis suiker ..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 07:15
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Markiex schreef:
niet dus. De vetcellen zullen in grootte toenemen als je teveel eet en dus te weing beweegt. Als je gaat sporten neemt de vetcel in grootte af en zullen de spieren zich meer gaan ontwikkelen en in grootte toenemen. je spieren krijgen dan als het ware de overhand.
t gaat er gewoon om dat je moet verbranden als je je spieren wil trainen.. en vet = sneller op te bouwen en dus sneller te verbranden ..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 12:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
nee het is eerder zo dat lange mensen snel dik worden. In de puberteit groeien die mensen vrij snel en dat kost veel energie, dus moeten ze ook veel eten.
Nu hoeven ze niet veel meer te eten, maar houden ze dat patroon vast. Dit in combinatie met drinken van alcohol is niet zo best.
Oud 20-09-2002, 17:38
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
nee het is eerder zo dat lange mensen snel dik worden. In de puberteit groeien die mensen vrij snel en dat kost veel energie, dus moeten ze ook veel eten.
Nu hoeven ze niet veel meer te eten, maar houden ze dat patroon vast. Dit in combinatie met drinken van alcohol is niet zo best.
= ook waar, maar n ander aspect..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten