Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 09:38
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
(Idd denk ik want ik weet niet of het wel echt verliefdheid is, of gewoon overdreven nieuwsgierigheid of iets dergelijks...maargoed, ik ga er toch maar van uit dat het echt verliefdheid is..)

euhm...nou heeft hij gevraagd of ik een keer daar naar toe kom (2 uur hiervandaan) en misschien daar blijft slapen, maar eigenlijk weet ik helemaal niet of ik daar wel zin in heb..niet dat slapen, maar gewoon om hem te zien (heb hem nog nooit eerder gezien nml.)
Ik ben namelijk 'bang' dat het tegenvalt...nu vind ik m gewoon echt een hele leuke, lieve, aardige jongen op msn enzo..maar stel dat ik, als ik hem in het echt zie en meemaak enzo, zoiets krijg van 'nouww...hij is heel anders in het echt dan op msn', dat ik daardoor ook heel anders tegen hem ga doen en dat daar weer door het contact dat wij op msn hebben helemaal veranderd (in negatieve zin).

om even wat duidelijker te zeggen: ik ben er bang voor dat als ik hem ga ontmoeten het hele leuke contact dat wij al hadden op msn, heel negatief veranderd, doordat hij tegenviel.
Eigen moet ik dat risico gewoon nemen en hem gaan zien...maar dan neem k ook het risico dat ons contact dat ik zo leuk vond veranderd en ik weet niet of ik dat wel wil...

hebben jullie misschien ervaring met iemand ontmoeten waarop je via internet verliefd bent en hoe dat is afgelopen?!

dikke xkusx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2002, 09:49
Verwijderd
Euhm, laat hem naar jou toekomen of spreek af op neutrale grond (liefst ergens waar genoeg mensen zijn). Zoals je zelf zegt: je weet nog niet hoe hij in realiteit is.

Op je laatste vraag: nee. Het is al wel gebeurd dat ik via internet iemand heel aardig vond en haar in realiteit ontmoette. Pas daarna kreeg ik gevoelens..

En hoe het is afgelopen .. tsja, geen idee :/
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 11:00
Angeloes
Angeloes is offline
Heys

Mijn ervaring is dat ik een jongen leerde kennen via het chatten en toen msn, en pas na 3 maand hebben we afgesproken , ergens in openbaar waar veel mensen komen, en nu hebben we al 5 maand verkering, dus kan heel goed!!

oke, in echt was hij iets anders dan ik had verwacht maar zeker niet slecht, integendeel zelfs, in het echt was hij nog leuker dan op de foto die ik had gezien!

xx loes, succes!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 11:11
Verwijderd
hij kan idd het beste naar jou komen, en dan vroeg op de dag zodat hij, als het niet leuk is, of hij blijkt niks te zijn, gewoon weer naar zn eigen huis terug kan gaan ipv blijven slapen.

ik had mn vriend na 2 maanden ontmoet, op msn kreeg ik al wel een idee van hoe hij in elkaar zat van binnen omdat we altijd best over diepe dingen en gevoelens enzo praatten. en ik wist ook van foto's hoe hij eruit zag. ik had wel een klein beetje gevoelens voor hem al, zo van, dat ik hem wel speciaal vond en dat ik missch wel iets met hem zou kunnen hebben omdat hij me leuk leek, maar zeker wist ik natuurlijk niks, want had hem nog nooit in het echt meegemaakt.
toen ontmoetten we en tja, het ging eigenlijk heel goed, ik was wel verlegen enzo, maar hij vertelde wel dingen. ik weet niet, maar het voelde gewoon goed toen. en nu een jaarlater nog steeds..

naja wat ik dus wil zeggen is: je kan het altijd proberen maar dan wel dat hij bij jou komt en in het openbaar enzo...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 11:14
miekmuis
miekmuis is offline
Ten eerste zou ik niet daar alleen heen gan aangezien jij een meisje bent en hij een jongen is Dat gaat best wel eens fout nl...

Maar ik zou hem zeker wel gaan meeten in het echt. Als jullie tegenvallen kunnen jullie toch besluiten het contact verder gewoon weer tot internet te beperken? Ik heb het zelf nog nooit echt gehad dat iemand tegenviel, maar mensen zijn meestal wel anders irl omdat je hun houding ziet enzo.
Als ie tegenvalt betekend dat toch neit dat ie niet diegene is die jou op dat beeldschermpje altijd aan het lachen kon maken?

*go for it*
Oud 19-09-2002, 11:32
Yolcu
Yolcu is offline
Ik zou idd niet gelijk blijven slapen, als hij dan tegenvalt zit je eraan vast.. en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het echt verstandig is om te blijven slapen bij iemand die je niet kent. En waarom zou je ook, ik zou eerst gewoon ergens afspreken, op een terrasje, op een station, weet ik veel... en dan kijken hoe hij is. Kijken hoe je je bij hem voelt enzo..

Ik heb er wel een beetje ervaring mee, ik raakte aan de praat met een jongen via internet, maar later bleek dat ik hem ook al in de stad had leren kennen. De eerste keer dat we iets afspraken ben ik naar zijn huis gegaan (I know, onverstandig.. maar hij woont in dezelfde woonplaats en mijn ouders wisten precies waar ik was), het was heel vreemd maar het klikte wel gelijk. We zijn uiteindelijk 21 maanden bij elkaar geweest, het kan dus wel Maar dat had je al door, van de vele voorbeelden die hier al staan.

Mijn advies is ook: go for it, als het tegenvalt is het jammer, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Als je het niet doet blijf je je afvragen hoe hij is enzo..
Oud 19-09-2002, 13:19
apresskier
apresskier is offline
Yo!

Dat "blijven slapen" lijkt mij ook niet zo'n goed plan... daar kun je beter nog even mee wachten denk ik.

Maar die ontmoeting, tja... dat zou ik echt wel doen als ik jou was. Mits je hem goed genoeg kent, weet dat hij is wie hij zegt dat hij is en je hem wel leuk vindt, waarom niet dan?? Ikzelf ken een meisje via Internet waar ik ook meer dan bovennormaal mee op kan schieten... wij gaan elkaar ook zeker nog 's ontmoeten. Kwaad kan het zeker niet!

Kortom: gaan met die banaan, maar doe het wel een beetje rustig aan!

Grtz,

Apresskier
Oud 19-09-2002, 13:38
DarkCat
DarkCat is offline
Ik zeg maar niks
Oud 19-09-2002, 13:40
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline

dankuws voor alle reacties...vond ik leuk om te lezen

euhm..tja...ik was eigenlijk al zoiezo niet van plan om daar te blijven slapen..ikgeloof dat hij dat ook alleen maar zei zo omdat ik anders zo'n eind moest reizen...kheb het er nog niet verder met m over gehad maar ik denk dat we gewoon ergens afspreken wat er tussenin ligt, zodat we allebei niet zo ver hoeven te reizen en ook niet meteen bij elkaar thuis zijn enzo..

en over dat risico gesproken..dat neem ik dan maar gewoon
(wat dan nie wil zeggen dat ik niej zenuwachtig ofsow ben )
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 13:42
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik zeg maar niks
hoesow? vertel!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 13:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb een keer met een jongen afgesproken die ik via internet had leren kennen. hij woont in friesland en ik in het onderste van gelderland. we spraken bij mij in de buurt af.
ook ik vond hem een lieve en aardige jongen. maar toen ik hem dan uiteindelijk zag, viel t toch behoorlijk tegen... hij leek een stuk minder aantrekkelijk (ook gewoon geen uitstraling: super lelijke tanden)... tja... simpel gezegd, hij was gewoon mijn type niet. totaal niet.
tja, en sinds die keer dat we elkaar gezien hebben, was hij super verliefd en ik afgeknapt. nu is het contact dus ook behoorlijk verwaterd. heeel soms spreken we elkaar nog wel eens aan op msn. maar dat komt niet vaak meer voor.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 13:47
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
hoesow? vertel!
Ik heb twee keer iemand van dit forum erg leuk gevonden
Maar khou het liever bij real life.. what you see is what you get.
Oud 19-09-2002, 15:30
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik heb twee keer iemand van dit forum erg leuk gevonden
Maar khou het liever bij real life.. what you see is what you get.
wiej was dat dan??
ach..aan de andere kant...verliefd zijn via internet heeft ook wel weer iets
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 17:30
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
wiej was dat dan??
ach..aan de andere kant...verliefd zijn via internet heeft ook wel weer iets
Ik heb n tijdje wat met ene Soullar gehad.. en die andere die ik leuk vond daar hou ik maar wijselijk mn mond over voordat ik mensen geirriteerd maak
Oud 19-09-2002, 18:58
Kez
Kez is offline
Als ik jou was zou ik eerst een paar keer bellen, dan krijg je wel goed door hoe iemand is. En dan "schrik" je niet zo van elkaars stem of accent. En eerst ergens neutraal afspreken en als het klikt kun je misschien alsnog blijven slapen, maar dan gaat het misschien wel heel snel. Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf.

Maar het gevoel dat je hebt kan wel, ik heb het zelf ook gehad.
Oud 19-09-2002, 19:07
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou hem naar jou toe laten komen of ergens afspreken waar jullie in ieder geval niet alleen zijn.. Je weet namelijk niet hoe hij in het echt is.
Misschien doet hij op msn ontzettend aardig, maar zijn zijn intenties een stuk minder aardig.. tja kan ik zo natuurlijk niet over oordelen en ik weet niet hoe jullie contact precies is, maar zo'n kans zit er nou eenmaal in.. Op het internet kun je zo anoniem zijn als je wilt (of niet..)

Maar goed, wat je zegt is wel waar.. Zo via internet komt hij hartstikke leuk over en lijkt het alsof jullie heel veel gemeen hebben.. maar ja of het in werkelijkheid ook zo goed klikt, dat blijft maar net de vraag... En daar kun je alleen maar achter komen door hem eens te ontmoeten..
Ik snap het probleem dat je beschrijft wel ja.. Misschien valt het tegen en zal je voortaan minder de behoefte voelen om met hem te praten via MSN, waardoor het goede contact dat jullie online hadden weg is..
Maar goed, dat kun je van te voren niet zeggen en de enige manier om er dus achter te komen is hem gewoon te ontmoeten..

Ikzelf zou niet door alleen chatten verliefd kunnen worden, hoogstens nieuwsgierig naar iemand.. Het kan via internet nog zo leuk en gezellig zijn, maar in IRL moet er ook toch een bepaalde 'KLIK' zijn.. Want dat het contact via internet goed is betekent niet gelijk dat het in werkelijkheid ook zo goed zal klikken.. De chemie moet er in het echt ook zijn en dat zou ik pas hebben nadat ik iemand ontmoet heb...
Oud 20-09-2002, 18:13
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Ik heb 2x ooit met een meisje afgesproken. De 1e keer was ik met een vriend en zei met een paar vriendinnen want we gingen naar een voetbalwedstrijd. In de trein elkaar ontmoet,(was druk dus niet bij elkaar gaan zitten) maar op een station later zijn we ieder zijn gang gegaan. Het klikte niet echt, we zaten in het zelfde vak van het stadion en toen smste ze dat ze me wel leuk vond enzo en ik haar ook maar het klikte gewoon nie. Later wilde ik nog afspreken maar dat wilde zij nie ze had tijd nodig en zo is het verwaterd.

2e date, was ik nog nie echt verliefd gewoon uit nieuwsgierigheid afgesproken weer een voetbalwedstrijd. Haar vader ging mee, dus dat gaf me toch een veilig gevoel op de een of andere manier dat we nie meteen met 2en waren. Was op zich gezelli, alleen de volgende dag hoorde ik dus niets van dr. Was achteraf misverstand want ik dacht dat het toch tegenviel maja zo is ook dat verwaterd en had ze me geblokkeerd op msn

Het moet gewoon klikken... en als je verliefd bent, en het klikt niet verwaterd het gewoon. Tenminste bij mij wel......

Ik ben nu verliefd op een meisje, die ik gewoon normaal heb leren kennen. Heb dr wel beter leren kennen dankzij MSN en nu dus verliefd op dr geworden. Weet alleen nie of het wederzijds is en hoe ik het moet vertellen maar ben dus weer bang dat het gaat net zoals de andere 2 gevallen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten