Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik jou was zou ik eerst een paar keer bellen, dan krijg je wel goed door hoe iemand is. En dan "schrik" je niet zo van elkaars stem of accent. En eerst ergens neutraal afspreken en als het klikt kun je misschien alsnog blijven slapen, maar dan gaat het misschien wel heel snel. Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf.
Maar het gevoel dat je hebt kan wel, ik heb het zelf ook gehad.
|
Ik zou hem naar jou toe laten komen of ergens afspreken waar jullie in ieder geval niet alleen zijn.. Je weet namelijk niet hoe hij in het echt is.
Misschien doet hij op msn ontzettend aardig, maar zijn zijn intenties een stuk minder aardig.. tja kan ik zo natuurlijk niet over oordelen en ik weet niet hoe jullie contact precies is, maar zo'n kans zit er nou eenmaal in.. Op het internet kun je zo anoniem zijn als je wilt (of niet..) Maar goed, wat je zegt is wel waar.. Zo via internet komt hij hartstikke leuk over en lijkt het alsof jullie heel veel gemeen hebben.. maar ja of het in werkelijkheid ook zo goed klikt, dat blijft maar net de vraag... En daar kun je alleen maar achter komen door hem eens te ontmoeten.. Ik snap het probleem dat je beschrijft wel ja.. Misschien valt het tegen en zal je voortaan minder de behoefte voelen om met hem te praten via MSN, waardoor het goede contact dat jullie online hadden weg is.. Maar goed, dat kun je van te voren niet zeggen en de enige manier om er dus achter te komen is hem gewoon te ontmoeten.. Ikzelf zou niet door alleen chatten verliefd kunnen worden, hoogstens nieuwsgierig naar iemand.. Het kan via internet nog zo leuk en gezellig zijn, maar in IRL moet er ook toch een bepaalde 'KLIK' zijn.. Want dat het contact via internet goed is betekent niet gelijk dat het in werkelijkheid ook zo goed zal klikken.. De chemie moet er in het echt ook zijn en dat zou ik pas hebben nadat ik iemand ontmoet heb... ![]()
|
Ik heb 2x ooit met een meisje afgesproken. De 1e keer was ik met een vriend en zei met een paar vriendinnen want we gingen naar een voetbalwedstrijd. In de trein elkaar ontmoet,(was druk dus niet bij elkaar gaan zitten) maar op een station later zijn we ieder zijn gang gegaan. Het klikte niet echt, we zaten in het zelfde vak van het stadion en toen smste ze dat ze me wel leuk vond enzo en ik haar ook maar het klikte gewoon nie. Later wilde ik nog afspreken maar dat wilde zij nie ze had tijd nodig en zo is het verwaterd.
2e date, was ik nog nie echt verliefd gewoon uit nieuwsgierigheid afgesproken weer een voetbalwedstrijd. Haar vader ging mee, dus dat gaf me toch een veilig gevoel op de een of andere manier dat we nie meteen met 2en waren. Was op zich gezelli, alleen de volgende dag hoorde ik dus niets van dr. Was achteraf misverstand want ik dacht dat het toch tegenviel maja zo is ook dat verwaterd en had ze me geblokkeerd op msn ![]() Het moet gewoon klikken... en als je verliefd bent, en het klikt niet verwaterd het gewoon. Tenminste bij mij wel...... Ik ben nu verliefd op een meisje, die ik gewoon normaal heb leren kennen. Heb dr wel beter leren kennen dankzij MSN en nu dus verliefd op dr geworden. Weet alleen nie of het wederzijds is en hoe ik het moet vertellen maar ben dus weer bang dat het gaat net zoals de andere 2 gevallen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid maakt dat mensen gekke dingen doen. Verwijderd | 5 | 22-10-2012 19:41 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Liefde & Relatie |
Relatie via internet = onder valse pretenties? Verwijderd | 27 | 21-09-2002 00:11 | |
Psychologie |
waarom wil ik haar helpen? black crow king | 15 | 10-08-2002 17:44 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |