Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hem al gevraagd of hij het zelf verstandig vindt (nee, maar zijn gevoel zegt...) En ik denk dat de reacties van complete verrassing op zijn facebook ook al boekdelen spreken. Daarbij is hij een volwassen, over het algemeen genomen verstandige man, ik denk niet dat ik mijn energie moet gaan steken in het proberen ompraten van hem. Dat zou daarnaast heel goed averechts kunnen werken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, begrijp me niet verkeed, een hele campagne opzetten om hem er van af te brengen zou ik ook niet doen, maar als het een goede vriend is (is misschien niet eens zo!), dan zou ik toch graag minimaal één keer mijn gedachten er over willen overbrengen. Als hij daar niets mee doet, dan is dat zo, blijf ik een goede vriend en steun hem verder gewoon. Ook als het misloopt geen houding van "Zie je, ik zei het!"
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan me wel voorstellen dat je iemand ontmoet waar je zo gek op bent dat je meteen je hele leven er samen mee wil zijn en dat trouwen dan het meest fast-forward is dat je maar kan, dus dat je dat echt graag wil. Het is dan alsof je, als je trouwt, iets dichterbij het bereiken van het doel 'samen oud worden' komt (Ik denk dat omdat ik een klein beetje dat gevoel heb bij mijn huidige vriend, dat het heul goed zit en je het liefst metéén voor altijd samen wil zijn). Maar trouwen is geen enkele garantie voor wat dan ook, als je getrouwd bent kan het nog net zo makkelijk mis gaan als wanneer je niet trouwt. En als je ongetrouwd met een vriendje oud wordt is dat gevoelsmatig denk ik niet anders dan als je wel zou trouwen (als je wel uiteindelijk gaat samenwonen en kinderen krijgt ofzo dan). Ik denk dat je die dingen nergens voor hoeft te overhaasten. Het lijkt me heel gaaf om te trouwen en alles maar ik heb er nu zeker geen haast mee, zeker omdat je er toch niks mee 'bereikt'.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
JIJ Verolo | 15 | 24-12-2012 22:14 | |
De Kantine |
improvisaaitie #1295 Verwijderd | 500 | 28-01-2011 17:24 | |
Psychologie |