Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 16:03
Rooske
Rooske is offline
Haj allemaal,
Ik heb in de zomervakantie pillen (niet dé pil, maar een speciale om je menstruatie alleen maar uit te stellen..) geslikt om mijn menstruatie 2 weken uit te stellen, omdat ik daar geen zin in had..
In die week kreeg ik doorbraakbloedingen, maar omdat ze zo lang aanhielden nam ik aan dat die pillen niet goed hadden gewerkt en dat ik toch gewoon ongesteld was geworden..
dus rekende ik uit: na vier weken zou de volgende menstruatie moeten komen.. rara.. :er kwam nix! nu ben ik 8 weken verder & nog steeds niet ongesteld! ik snap er helemaal nix meer van..
Ik ben afgelopen dinsdag naar de dokter geweest die zei dat mn lichaam gewoon in de war was.. MAAR:
Ondertussen ben ik ontzèttend bang dat ik zwanger ben.. ik heb geen onveilige seks gehad (helemaal geen seks gehad) maar mn vriend heeft me wel gevingerd.. hoe groot is de kans dat als hij sperma/voorvocht aan zn vingers heeft en hij vingert mij, ik daarvan zwanger raak? kan dat? en zo ja, hoe groot is die kans? we zijn meestal heel voorzichtig, maar stel dat we nou s een keertje niet goed nadachten.. ik word hier bang van..
xxx Rooske
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 16:53
PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz ik denk dat die kans echt minimaal is geweest.. of heeft hij of jij hem vantevoren (voordat hij jou vingerde) afgetrokken, dus dat er mogelijkerwijs sperma aan zijn handen zat..?

Tja ik weet niet of het dan zou kunnen dat je zwanger bent.. maar de kans lijkt me dus klein..

Heb je niet de bijsluiter van die pillen en staat daar misschien niet iets over in, dat je ongesteldheid daarna een tijd kan uitblijven ofzo.. misschien weet je dokter daar meer van en misschien heeft die wel gewoon gelijk..
Je hebt die pillen namelijk geslikt en je verandert dan iets in je lichaam, dat heeft nou misschien ff nodig om te herstellen ofzo...?
Oud 20-09-2002, 20:07
Rooske
Rooske is offline
JOEPIE!! IK BEN ONGESTELD!!! Ik ben nog nooooit zooo blij geweest dat ik ongesteld was!! ik heb me voor niks zo druk gemaakt..
Verwijder deze topic maar, hoor: alles is weer okee!!!!!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten