Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2002, 13:13
vetje
vetje is offline
heyzz!!
k wil ffies vragen wat jullie hiervan vinden wan of jullie tips voor me hebben !!!
vorig jaar had k een vriend!! maar dat ging na 8 maanden uit!! zijn zusje is een goeie vriendin van mij, maar daar ben k een tijdje niej egt meej omgegaan want zij had het druk en k ook!! maar... nu ga k wel weer met haar om en zie k hem ook steeds weer meer!!! maar nu bgin k weer heel veel aan hem te denken!!! normaal nadat het uitwas praatte hij neij egt tegen me!! en k ook niej tegen hem!! Maar de laatste tijd gaat hij weer heel erg met me praten!! Nu weet k neij wat k er allemaal van moet denken!! k wil hem (denk k) wel heeeel graag trug maar hoe moet k dat aan gaan pakken?? ik hoop dat iemand wat advies voor me heeft!!!
alvast THNXX

kussies vetje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2002, 13:55
Tactic
Tactic is offline
Als je echt het idee krijgt dat het deze keer wel serieus is, dan moet je er gewoon voor gaan.

Maar het moet niet zo zijn dat je nu met hem neemt en hem na 1 week weer dumpt om hem 'terug te pakken' want dat schiet ook niet op.

Wees gewoon eerlijk...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 14:49
PardonMe
PardonMe is offline
tja als je denkt dat je serieus weer wat met hem zou willen en hij ook met jou.. tja dan zou je het kunnen proberen..
Ik zou eerst eens uit zoeken of hij nu wel het zelfde voelt voor jou als jij voor hem.. anders heeft verkering niet veel zin, lijkt mij...?

Je zou er misschien eens een serieus gesprek met hem over kunnen hebben.. gewoon zeggen dat je hem nu toch wel weer erg leuk vindt...
Oud 21-10-2002, 18:48
Verwijderd
als ik jou was zou ik nog maar eens 50 keer over nadenken.
Het is niet voor niets de eerste keer fout gegaan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 20:38
Roos
Roos is offline
Leestip:

Vervang !!!!!!! voor .
Oud 21-10-2002, 20:41
Verwijderd
LoL@Rosanne
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:35
vetje
vetje is offline
heel erg bdankt voor de reacties!! maarre... heeft er ook iemand tips om dit aan te pakken!! k durf hem het nu al niej te vragen, maar hoe zou k het dan moeten aanpakken, of zal k nog ffies een tijdje w88??!!!
kusiess vetje
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
vetje schreef:
heel erg bdankt voor de reacties!! maarre... heeft er ook iemand tips om dit aan te pakken!! k durf hem het nu al niej te vragen, maar hoe zou k het dan moeten aanpakken, of zal k nog ffies een tijdje w88??!!!
kusiess vetje
gewoon vragen? Andere opties komen kinderachtig over, maar misschien mag dat nog gezien je leeftijd...
Oud 24-10-2002, 09:41
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
vetje schreef:
kusiess vetje

Weet je nu wel zeker dat je hem terug wilt?
Oud 24-10-2002, 09:47
vetje
vetje is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Weet je nu wel zeker dat je hem terug wilt?
k ga nog ffies w88!! kijken of het nu nog zo blijft gaan tussen ons en dan denk k het wel!!!
kusiess yvet
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 09:48
vetje
vetje is offline
Citaat:
Gothic schreef:
gewoon vragen? Andere opties komen kinderachtig over, maar misschien mag dat nog gezien je leeftijd...
waar slaat dat op!! k ben 15 en hij is 19!!!! dusss.... maarre thnxx voor de tip!!
kusies vetje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten