Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 22:40
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ik vind op dit moment 2 jongens leuk. En ik weet niet op wie ik nou verliefd aan het worden ben. Een is een jongen die ik al langer ken. De ander is een jongen die ik pas een keer gezien heb. Onwijs leuk is. Nu chat ik met hem. Dus leer hem beetje kennen en volgens iedereen is ie ram aardig.

Probleem 1:
Mijn vriendin zag die laatste jongen als eerst (t was met het uitgaan). Dus eigenlijk heeft zij het recht om als eerst naar hem toe te gaan. En zou lullig zijn als ik dalijk wat met hem zou hebben ofzo, maar ze vond het niet erg als ik op m af zou stappen., maar toch.. Mijn vriendin vind die andere jongen ook wel leuk, zei ze zo anders ga ik achter die andere aan

Probleem 2:
Ik ben bang dat als ik 1 van de 2 kies dat ik de verkeerde keuze maak en dat ik of jalours wordt op mijn vriendin, of dat ik dalijk verliefd wordt op de ander terwijl ik wat met de een heb...

wat moet ik nou doen??

xxx SHAZZ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2002, 23:19
SHAZZ
SHAZZ is offline

Niemand die mij kan helpen??

Weet echt niet wat ik moet doen..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 23:54
Unexplained
Unexplained is offline
Ik trek mijn persoonlijke uitspraak maar weer eens uit de kast:

Als je meerdere mensen leuk vindt, vind je geen van hen leuk genoeg.

Het lijkt nu alsof je per sé moet kiezen tussen die twee personen, maar je vergeet de derde optie:
kiezen voor jezelf en wachten totdat er iemand voorbij komt waar je geen twijfels bij hebt, en gelijk weet dat hij 'the one' is.
Oud 27-09-2002, 06:42
Tactic
Tactic is offline
Zie reactie hierboven...

Je moet voor jezelf beslissen wat je wilt :
- Iemand die je kent (Vertrouwd gevoel)
- Iemand die je nog maar net kent (Spannend gevoel)

Mijn ervaring heeft me geleerd niet alleen voor het 'spannende gevoel' te gaan, omdat dit wel eens van zeer korte duur kan zijn.

Ik leer liever iemand eerst kennen voordat ik een stap waag. Mijn huidige vriendin ken ik al jaren en wij zijn ook gek op elkaar geworden!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 11:31
coolwater
coolwater is offline
Jij moet kiezen ,het is jou leven !Je mag dus zelf bepalen wat je doet!Kies wat jij het leukste vindt,maa hou wel rekening met je vriendin!

Coolwater
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 11:40
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef:
Mijn vriendin zag die laatste jongen als eerst (t was met het uitgaan). Dus eigenlijk heeft zij het recht om als eerst naar hem toe te gaan.

Citaat:
Unexplained schreef:
Amen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 14:28
PardonMe
PardonMe is offline
Als je niet weet wie je moet 'kiezen' dan vind je gewoon geen van beide leuk genoeg, want dan zou je het wel weten lijkt mij zo..

Dus ik zou gewoon rustig aan doen en ze gewoon nog beter leren kennen en misschien ontwikkelen die gevoelens zich verder, en ben je straks verliefd op 1 van die jongens..

maar als je nu niet weet wie je moet kiezen, kies dan niet...
Oud 27-09-2002, 14:52
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik trek mijn persoonlijke uitspraak maar weer eens uit de kast:

Ik vind dit wel een hele sterke uitspraak !!! HELEMAAL mee eens.
Het is echt zo hoor. Als je iemand echt leuk vind, is hij de gene waar je alleen nog maar aan kan denken, waar je het liefst heel de dag bij bent, waar je alles mee wil delen enz enz.

Ik zou nog maar effe wachten. En misschien moet je ook wel eerst jezelf beter ontdekken. Dat je gewoon nog niet weet wat echte liefde is.

Mijn advies: Kies niet een van die jongens, tenzij je zeker weet dat een van hen 'the one' is, en je niet jalours hoeft te zijn op je vriendin die met de ander heeft.
Reageren

Regels voor berichten