Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2002, 19:38
Rancid Girl
Rancid Girl is offline
Situatie:

Ik heb 6 maanden met mijn vriend, ik ben 14, hij is 17, en het gaat super goed tussen ons. We zien elkaar elke dag (zelfde school), doen regelmatige leuke dingen, sex bouwen we langzaam op, etc.

Nu is sinds april een vriend van hem geinteresseerd in mij geraakt, die in een parallel klas van hem zit. Nouja, vriend, meer een vriend van een vriend.
Ik vond hem op het begin gewoon aardig, tot het begon met naja kvind je wel een leuke gast. Toen kwam hij ermee dat hij me wel erg leuk vond. Dus heel lang gesprekken gehad op msn, ook met mijn vriend (maar dan in t echt)..en ik weet niet wat ik moet doen..Ik ben echt verliefd op beiden jongens.
Ik vind het erg leuk om weer een beetje het begin van een relatie mee te maken, subtiele opmerkingen maken, etc, maar eigenlijk ben ik zo gewend aan de omgeving van mijn vriend, alles van hem, en ik hou nog superveel van hem. Die andere jongen is een tijd lang depressief geweest en praat nu weer normaal met mensen, dus ik zou zijn eerste vriendinnetje zijn. Hij zou heel erg moeten wennen aan zo iets, en om overal nou helemaal weer opnieuw mee te beginnen...
Het liefst zet ik die andere jongen gewoon uit mijn hoofd, maar het lukt me niet! Aan beiden jongens (misschien cruel dat ik het zo zeg) zitten voordelen en nadelen. Mijn vriend is heel technisch, waar ik heel moe van wordt, en heeft op school gebieden hele andere intresses dan ik, hij woont 15 km bij me vandaan (best ver voor mijn doen), maar hij is wel wat meer een prater, en hij drinkt veel, wat ik niet fijn vind. (hij heeft nu wel belooft te minderen). Die andere jongen is meer alpha, woont dichterbij, maar is weer heel stil, redelijk onervaren op sex gebied, drinkt bijna niks. Klinkt misschien een beetje vaag zo

IIG Ik vind 2 jongens leuk, en zij mij.
Ik kom er niet meer uit...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2002, 19:52
Vinzz
Vinzz is offline
ik ben bang dat ik je niet echt kan helpen.... maar probeer alles even goed op een rijtje te zetten.... het opnieuw willen meemaken van het begin van een relatie kan idd heel leuk zijn... maar wil je dat dan niet steeds....

ECHT verliefd op 2 jongens kun je niet zijn (denk ik). Bedenk je goed dat die andere jongen lang niet zo leuk kan blijken te zijn als je hem als vriendje meemaak... denk aan hoe het nu bij je vriendje is... wil je hem wel kwijt..

wat ik zoiezo zou doen is een keuze maken . ik zou als ik daar achter kwam als vriendje echt helemaal niet blij zijn. ik persoonlijk denk NOOIT over andere meisjes en ik heb een vriendinnetje .. wil haar niet kwijt... ook niet voor iemand anders.... dus misschien is er bij jou toch iets"mis" in je relatie (MISSCHIEN)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:53
TefnachT
TefnachT is offline
Schandelijk. Het lijkt me dat je met je huidige vriend verder gaat aangezien je nog verliefd op hem bent! Dat je jezelf zo laat kennen!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:54
Rancid Girl
Rancid Girl is offline
ik kan t me ook niet heel goed voorstellen dat ik die andere jongen als vriendje heb, maar dat gevoel blijft.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:58
sead-nbm
sead-nbm is offline
ik zou inderdaad voorzichtig zijn, voordat je je vriend kwetst, en eerst even duidelijk krijgen wat je nou echt wil. maar bedenk wel dat je al iets met je vriend hebt opgebouwd en dat je die andere jongen niet zo goed kent en ook niet weet wat je gevoelens voor hem over een paar maand zullen zijn. bedenk dus goed wat je wil en praat het dan ook goed uit met beide jongens.
Oud 18-06-2002, 18:58
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Schandelijk. Het lijkt me dat je met je huidige vriend verder gaat aangezien je nog verliefd op hem bent! Dat je jezelf zo laat kennen!

ja misschien is die kerel wel helemaal nie gek op je en is hij alleen maar aan het stoken in een goede relatie!
Oud 18-06-2002, 19:06
little lady
little lady is offline
Hm.. Ik heb het ook ghad.. 2 jongenz leuk vinde enz..

Denk goed na voordat je een ebslissing neemt.

Als je je vriend vertelt dat je ook iemand anders leuk vind,
doe dat dan onder vier ogen, begin neit met vage verhalen over verliefd zijn, en het leven. Gewoon vertellen over de situatie.
Niet mooier en niet slechter..

Neem anders een beetje afstand van je vriend,
laat je niet onder druk zetten, door hem..
Om gesprekken zoals " Is onze relatie het nu echt waard om hem op te geven voor een ander" te voorkomen
( I know what i am talking about..)

Je kan wel denken, het is leuk om weer het begin van een relatie mee te maken..

Maar dat begin hoeft niet altijd positief te zijn! Kan ook heel erg tegenvallen.. Denk daaraan..

" You dont know what you've got until its gone"

Khoop, dat ik je een beetje geholpen heb :roll:

Veel suvves ermee ..
Oud 18-06-2002, 20:40
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:

ja misschien is die kerel wel helemaal nie gek op je en is hij alleen maar aan het stoken in een goede relatie!
een 'goede' relatie moet toch overal tegen bestand zijn, ook tegen dit.
Reageren

Regels voor berichten