Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ow ja, ik had ook nog eens een smoes die werd geloofd heel grappig
![]() Vriendin en ik moesten een PO inleveren, maar we hadden helemaal NIETS. We hebben dus ook niets ingeleverd, hehe. Vervolgens wilde de lerares iedereen even spreken over de PO's, ons dus ook... Ze begon meteen over het feit dat ze hem kwijt was. Ahum, vriendin en ik dus daarop in spelen he ![]() ![]() Week later kwam ze weer op ons af, wij bang natuurlijk.. 'Ik heb hem niet kunnen vinden, maar ik weet nog dat ik dacht - toen ik hem las - dat het zeker een acht zou zijn.' Pff... uiteindelijk werd het een 8,5, omdat ze het zo lullig vond dat ze hem kwijt was ![]() Haha, ze heeft ook helemaal niet gevraagd of wij hem nog hadden op onze computer ofzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
we hebben thuis een puppie en ik moet voor ik altijd naar school ga hem in zijn hok doen... (kunt hem nog niet alleen laten)
dus ik wilde hem pakken... kreeg ik hem niet te pakken heb ik dus iets van dik kwartier achter dat beest aan gerend! kwam ik dus te laat... kom ik bij school van jah ben te laat.. nou vroeg ie de reden zei ik dat ik de puppie moest vangen en dat niet lukt... ![]() maar hij geloofde mij niet... en omdat ik al paar keer te laat was geweest mocht ik niet meer te laat komen,... ![]() ![]() ![]()
|
broer van een meisje uit mijn klas kwam er op een ochtend achter dat hij die dag een spreekbeurt moest houden, dus heeft ie een kwartier lang over zijn goudvis zitten lullen, hij kreeg een 8,5!
Een meisje bij mij uit de klas deed laatst haar spreekbeurt over Niks, was ook vet lachen. (Niks is niks, maar alles is iets dus is niks toch wel weer iets blabla)
|
ik was dus van mijn fiets gevallen
en toen had ik overal pijn en vooral pijn aan me nek.de volgende dag gingen we gymen en ik een hekkel aan turnen en dat soort dingen en we gingen dus salto springen en ik zei dat ik van me fiets was gevallen maar ze geloofde me niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() alhoewel, ik zie mijn leraar er wel toe in staat om mij dan uit te laten rekenen hoe groot de wrijvingkracht was... en ik heb nooit het eerste uur natuurkunde |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Introductiekamp Mandje002 | 6 | 30-08-2010 21:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
religieuze/spirituele persoonlijkheidsquiz (engels) Inanis | 185 | 10-03-2008 14:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Pharaoh Rafiq | 192 | 06-07-2004 20:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël/PA met poll Sweet_Hadar | 91 | 08-02-2004 20:37 | |
Vrije tijd |
Hattrick [Gratis Voetbal Manager Game] superpoepdoosje | 500 | 20-08-2003 09:01 | |
Psychologie |
Wat heeft mijn broer? Phylicia 14 | 51 | 02-07-2003 11:01 |