Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hoewel ik wel gek ben op Final Fantasy ben ik toch echt niet van plan om naast een PS2 ook een X-doos te kopen!!!
|
ff7 (het beste verhaal), ff8 (gemakkelijker==>betere gameplay maar een mindere story), ff9 (lijkt meer op ff7 maar dan in een middeleeuwse sfeer), den 10 zou naar het schijnt gesproken zijn(geen tekstballonetjes) en is in japan al helemaal uitverkocht,het is ongeveer het duurste spel dat ooit werd gemaakt (75.000.000 gulden of 1.5 miljard bef!!)
|
![]() |
|
kep ze practisch allemaal gespeeld, alleen FF3 = amerikaanse FF6...khad ze alleen in et JApans..en dat is niet mn sterkste taal.
![]()
|
Ik heb ze zelf allemaal gespeeld, behalve 9. (die wil maar niet uitkomen voor de PC)
Volgt iemand hier trouwens de avonturen van black mage & fighter? (FF1) http://www.nuklearpower.com/comic/001.htm
|
Hmm, toch zie je vaak een gedeelde 1e plaats van Chrono Trigger (een must've played SNES RPG van Square voor wie het niet wist) en FF6 of 7.
Voor mij staat Chrono Trigger hoger op graphics en verhaal t.o.v. FF6, maar FF6 heeft tonnen meer taktiek, hoewel die ook verwaarloosbaar is als je net als een bekende (zeer vreemd persoon) van mij iedereen traint tot level 99 tegen brontosaur met exp. egg, zodat je met genji glove en offering 8X 9999 damage doet en Kefka in een keer dood hebt. Hopelijk heb ik hier wat meer mensen geactiveerd om ook de SNES Square RPG's te spelen. Als je het niet wilt vanwege de graphics, moet je het maar eens zien met de Super Eagle/2Xsai engine op de hoogste resolutie (1280X1024) met de ZSNES emulator, dat lijkt wel zo scherp als een flash-animatie.
|
![]() |
Final Fantasy VII vond ik het beste tot nu toe. Prachtig verhaal, leuke figuren, mooie omgevingen.. Het is wel minder grafisch hoogstaand dan latere FF's, maar ik vond de algemene sfeer van FF7 leuker omdat de muziek beter was en bijv. de steden waren allemaal heel speciaal. Nibelheim was iets heel anders dan Midgar en Kalm weer iets heel anders dan Cosmo Canyon.. Allemaal hadden ze een heel eigen sfeer.
FF8 vond ik wat minder leuk (maar nog steeds een heel goed spel!). Ik vond het verhaal net wat minder meeslepend dan in FF7 en ook met de figuren had ik niet echt zo een inlevingsvermogen. Maar hoe dan ook nog een goed spel !! FF9 is het spel wat ik nu aan het spelen ben. Ik ben nog maar pas bij disc 1, dus het is voor mij een beetje vroeg om een oordeel te vellen. Ik denk dat ik het spel tussen FF7 en FF8 zou plaatsen wat leukigheid betreft.
||
Citaat:
Zoek maar naar ToP rom. Je slaat echt achterover als je dat ziet (en eraan denkt dat het SNES materiaal is) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Final fantasy 11 online Gnoko | 179 | 23-05-2005 08:43 | |
Games |
Final Fantasy! 2B! | 25 | 15-04-2005 08:55 | |
Games |
Final Fantasy XI - Prijs in de US bekend.. D@mien | 1 | 10-10-2003 13:44 | |
Games |
Final Fantasy IV: hints/tips/trucs? independancy wanted | 22 | 09-08-2002 10:57 | |
Games |
Final Fantasy IX = Niet zo geniaal als FFVII Skate-freak | 54 | 28-02-2002 12:00 | |
Games |
Weet iemand een URL waar ik Final Fantasy IX OST kan kopen??? Liefst in Nederland!!! XCalibur | 6 | 20-07-2001 15:59 |