Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2004, 08:40
Gnoko
Avatar van Gnoko
Gnoko is offline
Ik zit al een tijdje te overwegen om final fantasy 11 te gaan doen. Mijn vraag is of er meer mensen hier zijn die final fantasy 11 spelen, of gespeeld hebben. en of het een beetje de moeite waard is. Heb iets van 5 maanden Starwars galaxies gespeeld, maar dat was erg beperkt met vrijheid van je character. Dus als iemand me wat meer kan vertellen over hoe cool, of hoe erg kl*te final fantasy 11 is, graag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2004, 09:25
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hoe erg ik ook van Final Fantasy houd, deze zal ik niet (de legale) manier spelen. Veel en veel te duur.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 10:22
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
ik heb hem gespeeld
het is opzich best leuk maar op dat moment had ik er gewoon even geen zin in/tijd voor

maar voor dat geld zou ik toch iets anders kopen als ik jou was
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 10:50
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik vind een monthly fee van 13 euro toch wel heel erg duur...misschien leuk voor in de zomermaanden als je elke dag de hele dag kan spelen....
Kan de prijs van zo'n monthly fee in de loop der tijd nog zakken, of blijft dit zo?

Ik ben best bereid te betalen voor een goede online RPG, maar ik vind alles boven de 10 euro toch wel erg veel...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 11:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik ben er afgelopen zaterdag mee begonnen.

Tja je moet er van houden (en je moet 't geld en tijd er voor over hebben). Ik denkt dat 't echt per persoon verschilt of je 't leuk vind of niet.

Maar als je er dus vragen over hebt, kan je me PM'en of hier vragen.

Laatst gewijzigd op 23-09-2004 om 12:06.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:09
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-09-2004 @ 12:40 :
Ik ben er afgelopen zaterdag mee begonnen.

Tja je moet er van houden (en je moet 't geld er voor over hebben). Ik denkt dat 't echt per persoon verschilt of je 't leuk vind of niet.

Maar als je er dus vragen over hebt, kan je me PM'en.
Kep eigelijk maar 1 vraag: Is het de (hoge) maandelijkse kosten waard?? (al kan ik begrijpen dat je daar nu nog geen antwoord op kan hebben )
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:21
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
D@mien schreef op 23-09-2004 @ 13:09 :
Kep eigelijk maar 1 vraag: Is het de (hoge) maandelijkse kosten waard?? (al kan ik begrijpen dat je daar nu nog geen antwoord op kan hebben )
Nou ja, ik zit nog in de trial maand; ik ga daarin bepalen of 't 't geld waard is of niet.

Over het algemeen is voor mij persoonlijk 13 euro per maand niet zoveel, sinds ik fulltime werk ed. Kan me heel goed voorstellen dat 't voor scholieren of studenten anders is.

Tot nu toe heb ik 't iig. nog elke dag best lang gespeeld en kan het me nog wel boeien maar ja, nogmaals, er gaat veel tijd in zitten.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:43
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
bedenk ook dat 13 euro eigenlijk iets is wat je makkelijk kan uitsparen... rook je -> raak wat minder... ga je naar de kroeg -> doe een rondje minder... ga je naar de Mac -> ga niet

maar opzich ben ik 't ermee eens dat 13 euro net teveel is... ik vind 10 een goed bedrag...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:56
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Paperz schreef op 23-09-2004 @ 13:43 :
bedenk ook dat 13 euro eigenlijk iets is wat je makkelijk kan uitsparen... rook je -> raak wat minder... ga je naar de kroeg -> doe een rondje minder... ga je naar de Mac -> ga niet

maar opzich ben ik 't ermee eens dat 13 euro net teveel is... ik vind 10 een goed bedrag...
Juh. Ik wil ook nog erbij vermelden dat je niet moet vergeten dat als je FF 11 koopt je sowieso ook al een bedrag van 45 euro (oid) kwijt ben. (Maar je mag wel 1 maand gratis uitproberen)

Je krijgt er wel gelijk de twee expansie packs bij (In amerika kregen ze er maar 1 bij, in Japan moesten ze die er allebei apart bijkopen)

Je krijgt dus in totaal, 1 + 3 + 1 + 2 = 7 CD's

Installeren duurde *ontiegelijk* lang. Zeker ook omdat, als je 't eenmaal geinstalleerd heb, je *eerst* playonline moet configureren, en daarna gaat hij ook nog fijn elk bestand van de 10000 bestanden van FF XI controlleren of die up to date is .. en *dan* vervolgens nog is 900 bestanden downloaden en updaten wat ook weer ontiegelijk lang duurt.

En voor zover ik kan zien, kan je ook maar 1 karakter gebruiken voor die 13 euro .. Je kan wel additionele karakters maken tegen een lager bedrag (geloof 1.50 ofzo, weet ik niet zeker)

Ow je krijgt er dus ook Playonline, een eigen @pol.com mail adres en dat online kaart spel bij .. uhh .. tt .. tt .. ben naam vergeten.

Ik moet zeggen dat Playonline er heel grappig en leuk uitziet .. practisch is 't wat langzaam, telkens wachten tot de schermen laden, maar 't ziet er leuk uit.

Irritant is ook dat je FF XI als je speelt dus niet kan minimizen, dan verlies je je connectie.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:57
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Paperz schreef op 23-09-2004 @ 13:43 :
bedenk ook dat 13 euro eigenlijk iets is wat je makkelijk kan uitsparen... rook je -> raak wat minder... ga je naar de kroeg -> doe een rondje minder... ga je naar de Mac -> ga niet
roken: nee
kroeg: nee
Mac: nee

Schiet voor mij neit echt op

Die 13 euri per maand kan ik op zich wel ophoesten...maar ik vind het gewoon erg duur om voor een spel te betalen per maand...
Dat gaat nl wel 156 euri per jaar kosten....(143 in et eerste jaar) en dat vind ik veel....
Ook vind ik et een blunder dat je alleen met Credit Card kan betalen..al is dat voor mij geen probleem, kan ik me voorstellen dat veel ouders (die al een CC hebben) het niet willen dat zoon/dochterlief daar gebruik van gaat maken...
Ze lopen dus op 2 vlakken inkomsten mis...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 13:04
Verwijderd
Plus dat ik die 13euro liever aan een cd uitgeef.
Sowieso zit ik van zondagavond tot vrijdagmiddag op me studentenkamer en heb ik het met me studie druk genoeg
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 13:22
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Morridin schreef op 23-09-2004 @ 14:04 :
Plus dat ik die 13euro liever aan een cd uitgeef.
Sowieso zit ik van zondagavond tot vrijdagmiddag op me studentenkamer en heb ik het met me studie druk genoeg
jah dan moet je 't idd niet doen...


over dei creditcard ben ik 't eens...
maar ik begrijp 't wel... meerdere opties is meer administratie en meer administratie is meer kosten...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 13:24
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
D@mien schreef op 23-09-2004 @ 13:57 :
Ook vind ik et een blunder dat je alleen met Credit Card kan betalen..al is dat voor mij geen probleem, kan ik me voorstellen dat veel ouders (die al een CC hebben) het niet willen dat zoon/dochterlief daar gebruik van gaat maken...
dat zie ik dan weer als een voordeel. Minder 12-18 jarige, meer 'volwassen' mensen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 14:38
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-09-2004 @ 14:24 :
dat zie ik dan weer als een voordeel. Minder 12-18 jarige, meer 'volwassen' mensen
daswaar... helemaal niet aan gedacht
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 15:12
Gnoko
Avatar van Gnoko
Gnoko is offline
13 euro is helaas een standaard prijs, betaalde ik ook voor starwars galaxies. Tja misschien moet ik het maar proberen. Heb zelf al final fantasy 6 t/m 10-2 dus tja als het een beetje goede final fantasy feeling kan geven, misschien wel leuk voor de winter. Ik kijk vooral uit naar Guildwars. Een mmorpg zonder maandelijkse kosten
__________________
life sucks, get use to it
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 15:37
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Gnoko schreef op 23-09-2004 @ 16:12 :
13 euro is helaas een standaard prijs, betaalde ik ook voor starwars galaxies. Tja misschien moet ik het maar proberen. Heb zelf al final fantasy 6 t/m 10-2 dus tja als het een beetje goede final fantasy feeling kan geven, misschien wel leuk voor de winter. Ik kijk vooral uit naar Guildwars. Een mmorpg zonder maandelijkse kosten
Ik heb ook 6 t/m 10. Kwa Final Fantasy feeling .. nou ja .. je hebt wel iets van een verhaallijn geloof ik omdat je missions moet halen, als je wilt .. en voor de rest, de karakters en de wereld ziet er wel redelijk FF (10) uit.

En natuurlijk de mensen die op chocobo's rondsjezen.

Maar ja, t'blijft toch een geval apart omdat 't een MMORPG is he.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 12:17
Verwijderd
wie van jullie speelt het eigenlijk allemaal ?
Ik ben zelf iig net begonnen, en ben erg positief over FFXI
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 12:37
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik ben nu dus precies twee weken bezig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2004, 22:07
Verwijderd
Klinkt als een behoorlijke ommezwaai binnen de Final Fantasy reeks.

Hoe is het qua spel? Gezamenlijk queesten of ronddwalen in een wereld, of misschien een vaste verhaallijn volgen?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 23-09-2004 @ 11:50 :
Ik vind een monthly fee van 13 euro toch wel heel erg duur...misschien leuk voor in de zomermaanden als je elke dag de hele dag kan spelen....
Kan de prijs van zo'n monthly fee in de loop der tijd nog zakken, of blijft dit zo?

Ik ben best bereid te betalen voor een goede online RPG, maar ik vind alles boven de 10 euro toch wel erg veel...
Ach, ik ging vandaag met mijn vriendin naar de bioscoop, 18 euro voor 2 kaartjes voor 2 uur vermaak. Vind ik 13 euro voor een maand vermaak toch een stuk voordeliger.

Maargoed, het blijft natuurlijk kwestie van prioriteiten, ik drink/rook niet dus heb geld zat per maand over. Kan me voorstellen dat mensen die dat wel doen het wat moeilijker kunnen missen,
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 04:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
N00dles schreef op 03-10-2004 @ 23:07 :
Klinkt als een behoorlijke ommezwaai binnen de Final Fantasy reeks.

Hoe is het qua spel? Gezamenlijk queesten of ronddwalen in een wereld, of misschien een vaste verhaallijn volgen?
Je hebt de vrijheid om te doen wat je wilt. Je kan er zelf op uit trekken om monsters te verslaan; je kan 't met een party doen of je kan gewoon lekker in je stad blijven en een ambacht gaan beoefenen.

Er zit een losse verhaallijn in, in de vorm van missie's. Er zijn 4 steden en elke stad heeft zo zijn eigen missies. Logischerwijs word elke missie moeilijker en staat er een beloning tegenover. En met elke 3 missies gaat je rank omhoog, wat weer invloed heeft op hoe de mensen in de stad met je omgaan.

Naast missies heb je quests; dat zijn side-missions die bewoners in de stad kunnen geven. Meestal gaat dat om het bemachtigen van een of andere item. Met side quests gaat je 'fame' omhoog, wat ook weer van invloed heeft op hoe de bewoners op je reageren (geloof ik).

In het begin van het spel zal je (waarschijnlijk) eerst alleen nog ronddwalen, alles verkennen en het spel leren kennen, maar als je een beetje rond lvl 10 bent en hoger, zal je meer en meer erachterkomen dat het spel makkelijker en fijner is in een party.

Vooral white mages zullen makkelijk een party vinden omdat die de party goed kunnen ondersteunen met cure en protect en dergelijke. Parties bestaan meestal uit 6 personen. Een of twee 'healers' (White mage, Red Mage), een blackmage of iets in die trend (Wat ze in 't spel een 'Death Dealer' noemen geloof ik, omdat diegene veel schade met een spell kan richten), en voor de rest vechtersklasses waarvan een 'tank' (degene met het sterkste armor die de meeste klappen op kan vangen, waarop de white mages zich moeten concentreren met healen).

Het vormen van een party is niet supermoeilijk. Je kan simpelweg aangeven dat je op zoek bent, en er zit een zoeksysteem in waarbij je op zoek kan gaan naar andere mensen die in een party willen. Ik heb denk ik nu wel in een stuk of 10 parties gezeten en meestal dan voor een paar uur. In het begin als warrior en deze week als white mage, proberen de andere in leven te houden. De parties waar ik mee ben gegaan deden aan camping.Dan gaat het meestal zo dat er een op zoek gaat naar een mob (monster), die dan provoked en mee lokt naar de rest van de party die het beest dan opwacht.

Het is vrij belangrijk dat de personen in een party kwa lvl dicht bij elkaar zitten. Mensen met een lager level worden benadeeld. Die kunnen dus niet even meelopen met iemand van een hoger lvl. Degene met de hoogste lvl in een party krijgt nml. de meeste experience points. Ben je te laag, krijg je gewoon niks zelfs. Dit lost voor 't grootste deel die truuk op dat mensen met een enorm laag level mee gaan lopen met mensen van een enorm hoog level en zo in korte tijd veel XP op kunnen doen.

Voor de rest. Je hebt Jobs .. subjobs .. advanced jobs .. soortvan ambachten waar je dingen kan produceren. Een auction house waar je dingen kan kopen of verkopen .. linkshells die als een soortvan chat systeem fungeren .. chocobo's .. een gigantische wereld ..

Een van de dingen die me in 't spel zelf wel is gevraagd is door iemand, wat een goede vraag is; hoe zit 't met summoning van creatures; hebben we een shiva, ifrit, etc,etc. Het spel ken een advanced job genaamd summoner. Een summoner kan beesten oproepen. Ik geloof de eerste die je kan oproepen is carbuncle. Ik weet niet zeker welke er nog meer in zitten omdat ik zelf geen summoner ben en geen high-level summoners in actie heb gezien.

De basis jobs zijn er zes: Warrior, Monk, White Mage, Black Mage, Red Mage, Thief; de advanced zijn Paladin, Bard, Beastmaster, Dark Knight, Ranger, Summoner, Ninja, Dragoon en Samurai.

Als je eenmaal lvl 18 hebt gepasseerd en je hebt een bepaalde quest gedaan, kan je een subjob nemen, wat een van de bovenstaande jobs is. Enig nadeel is, je subjob kan kwa lvl nooit hoger zijn dan de helft van je main job. Ben je bijvoorbeeld een lvl 18 warrior en een lvl 12 Monk, en je neemt je monkjob als subjob, word die gecapped naar 9.

Daarnaast kan je dus nog een ambacht beoefenen maar daar heb ik me totnutoe nog niet mee bemoeit. Dat bestaat hoofdzakelijk uit het nemen van een aantal items en daarvan iets nieuws maken. staat in mijn manual geen lijstje van ambachten; uit mijn hoofd weet ik zo fishing, cooking, woodworking, mining, smithing, goldsmithing, alchemist .. ennn nog een paar.

Kwa gil (geld, eenheid) is 't trouwens roeien met de gil die je hebt. Je zal nooit teveel gil hebben. Meestal als je nieuwe spullen nodig hebt, zal je naar het Auction House gaan, daar nieuw spul kopen en gelijk je oude spul verkopen.

Kwa doodgaan. Als je doodgaat, verlies je experience points en ga je terug naar je 'Homepoint', een punt waar je aan kan geven dat dat je homepoint is. In het begin is het meestal een punt in de stad waar je begon, maar als je het veld ingaat, kom je NPC's tegen die je homepoint daar kunnen zetten. White Mages en Red Mages kunnen na een bepaald level je wel Resurrecten (Raisen) en je krijgt dan ook een deel van je experience points weer terug.

Monsters lopen gewoon vrij in het veld rond. Sommige type monsters vallen je aan zodra ze je zien, andere monsters blijven gewoon doorgrazen totdat je hun aanvalt. Sommige monsters van hetzelfde type helpen elkaar uit; als je de een aanvalt en er is een tweede in de buurt, zal die de eerste gaan helpen, wat behoorlijk frustrerend is als je er niet op gerekend had. Zit je eenmaal in de problemen en kan je het niet aan, kan je proberen weg te rennen (letterlijk dit keer, in deze FF) of je kan om hulp roepen. Als je om help roept en iemand anders helpt je idd, krijgt geen van jullie tweeen experience points.

Kwa magic spells is het vrij simpel; wil je een magic spell beheersen, moet je een bepaald level zijn en moet je een scroll kopen en lezen en dan kan je hem. Hoe sterk de spell is hangt af van je stats (Mind) en Magic skill. Je magic skill groeit vanzelf als je magic gebruikt.

Je hebt ook weapon skill points, voor elk apart type wapen, die ook vanzelf groeien naarmate je verscheidene wapens gebruikt. Gebruik je veel een zwaard, zal je veel weapon skill points voor zwaard krijgen. Ga je dan een groot zwaard, of een bijl of een staaf of weet ik veel wat gebruiken, kan je opnieuw beginnen met weapon skill points. Hoe meer skill points je hebt van een wapen, hoe beter je er mee om kan gaan en bij bepaalde hoogtes worden weapon abilities geunlocked. Weapon abilities zijn sterke moves die je kan uitvoeren als je Tactical Point meter de 100% heeft gepasseerd. Je TP meter loopt in een battle langzaam vol bij elke succesvolle aanval, of als je aangevallen word.

Daarnaast heb je nog Job abilities; hoe hoger je lvl is in een job, hoe meer abilities. Je begint met elke job met een, wat door spelers genoemd word, de 2-hour ability. Een ability die je maar eens in de twee uur kan gebruiken die behoorlijk krachtig is. Voor een warrior is dat 'Mighty strike', dat die voor een korte tijd alleen maar critical hits behaald. Voor een mage is dat 'Benediction', alle leden in je party krijgen voor 100% hun HP terug.

Er zitten vier steden, vier naties in het spel; San d'Oria, Windurst, Bastok en Jeuno. Ik ben in Bastok begonnen en heb de andere drie nog niet eens bezocht. Qua missions verschilt het natuurlijk welke stad je begint. Daarnaast maakt het ook uit vanwelke stad je bent in het spel door het feit dat ze eigenlijk met elkaar concurreren. Bepaalde gebieden zijn in control door een van de vier, wat beslist word, wie het meeste monsters in dat gebied gedood heeft. Hebben mensen van Bastok het meeste monsters in een bepaald gebied gedood, valt het onder Bastok control. Hebben mensen van Windurst er het meeste monsters in gedood, is het van windurst. Dat een bepaald gebied onder controle valt, heeft weer invloed op de NPC's. NPC's in dat gebied zullen je eerder helpen als 't gebied onder controle valt van de stad vanwaar je vandaan komt.

Kwa rassen; je hebt er 5. humes, Elvaan, Tarutaru, Mithra (vrouwlijk ras), Galka (mannelijk ras). Humes zijn gewoon mensen. Elvaan zijn elven dus, mensen maar groter met puntoren, Tarutaru, kleine kinderlijke figuurtjes die goed zijn in magie, Mithra, een soortvan katachtig menselijk iets, en galka, een grote mannelijke sterke beer.

Voor de rest. Ja je hebt een eigen kamer, moghouse heet het. Je kan hem zelfs inrichten als je gil teveel hebt. Je kan er ook planten groeien die je kan laten uitgroeien tot bruikbare elementen.

En verder .. tja, het is inderdaad anders dan dat je gewend bent van Final Fantasy .. je hebt niet zoveel cutscenes meer en geen echt verhaal meer .. en je zit met honderden mensen in een wereld .. maar voor de rest is het gewoon Final Fantasy.

En helaas lopen er nog wel een aantal 13,14, 15 jarige rond (credit card van pappie en mammie) *jank* maar de meeste mensen zullen toch rond de 18 - 30 jaar zijn.

Laatst gewijzigd op 04-10-2004 om 05:19.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 04-10-2004 @ 05:36 :
*verhaal*
Bedankt voor de uitleg

De classes en het job systeem ben ik al behoorlijk gewend van Tactics en FF5. Voor de rest vind ik wel dat er behoorlijk wat elementen inzitten van voorgaande FF's, als ik dit zo lees. Sommige dingen klinken ook erg 'Diablo 2'

Zijn de gevechten realtime of turn-based?

Laatst gewijzigd op 04-10-2004 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 17:25
Verwijderd
Anders quote je die hele lap tekst.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:04
Verwijderd
Anders typ je ff die hele lap tekst
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 04-10-2004 @ 18:25 :
Anders quote je die hele lap tekst. [afbeelding]
Natuurlijk, de uitleg is het waard om gequote te worden

(Eventjes aangepast, ik was eerst te lui om dat te doen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2004, 19:00
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-10-2004 @ 17:23 :
Zijn de gevechten realtime of turn-based?
Ik denk dat je 't wel redelijk realtime kan noemen. Je 'locked' een beest en gaat dan in aanvals modus ('t scherm veranderd verder niet ofzo, je pakt alleen je wapen) en dan ga je op 't beest inhakken en het beest op jou.

Het is dus wel zodanig anders van voorgaande FF'en dat je niet moet wachten tot een meter oploopt voordat je iets kan doen en dat je dan ook letterlijk elke keer moet selecteren dat je aan wilt vallen. Je valt automatisch gewoon aan met je wapen (ik weet trouwens niet zeker of je 'auto-attack' kan uitzetten; zou me niks verbazen). Wil je iets speciaals doen of iets magisch doen, kan je dat ter alle tijde gewoon in een menu selecteren en dan word 't uitgevoerd (zit wel casting time en post-casting time of hoe je 't ook wilt noemen natuurlijk)

Voor magische spells hoef je niet eens perse te locken. Je kan 't beest gewoon selecteren en er iets mee doen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 19:08
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Morridin schreef op 04-10-2004 @ 19:04 :
Anders typ je ff die hele lap tekst
Hee als je toch moet wachten om half zes op de maandag ochtend tot FMA 51 binnen is
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 19:47
Verwijderd
het klinkt erg pristontale-achtig, zijn hier vast wel een aantal mensen die het kennen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 14:10
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Nou, ik vind het het niet echt op pristontale lijken... Maarja, thats me

En je kunt dus alle jobs die er zijn beoefenen zonder ook maar iets te verliezen.
Dus als jij een level 25 warrior hebt kun je switchen naar een level 1 white mage. Maar zodra je die whitemage beu bent kun je weer verder aan je level 25 warrior. Of andersom natuurlijk
Goed gedaan, vind ik

Op het moment van typen vind ik het een geweldig spel Ik speel het nu een week of zo
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 01:39
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Spelen jullie (of iemand) het nog?

Ik ben er nog steeds behoorlijk verslaafd aan.


Is trouwens ook een preview van Guildwars uit http://www.guildwars.com/
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 04:01
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 31-10-2004 @ 02:39 :
Spelen jullie (of iemand) het nog?

Ik ben er nog steeds behoorlijk verslaafd aan.


Is trouwens ook een preview van Guildwars uit http://www.guildwars.com/
ik speel het, en ben ook redelijk verslaafd
op welke server zit jij ?

Ik heb net nieuwe armor en 36 fire crystals voor zo'n 8k verkocht (don't ask ), nu is het bedtijd.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 04:02
Verwijderd
Overigens vond ik dit toch wel geniaal:

Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 08:13
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 11-11-2004 @ 05:01 :
ik speel het, en ben ook redelijk verslaafd
op welke server zit jij ?

Ik heb net nieuwe armor en 36 fire crystals voor zo'n 8k verkocht (don't ask ), nu is het bedtijd.
Quetzacotl (Irritante naam)

Ik heb deze week nog niet gespeeld. (zoveel tijd heb ik helaas niet; mijn playtime staat nu nog maar op iets van 7 of 8 dagen) Ik ben nu een 21BLM/18WHM (20WAR). Zit nu bij Qufim Isle.

36 fire crystals voor 8k. Laatste keer dat ik keek gingen 12 fire crystals weg voor 2800 gil 8k4 dus .. dus dan is 8k nog niet zo bar slecht? Maar het schijnt helemaal per server te verschillen.

Jammer dat je maar 7 items tegelijk op de AH kan zetten. *zucht*

Citaat:
Neti-Zen schreef op 11-11-2004 @ 05:02 :
Overigens vond ik dit toch wel geniaal:

[afbeelding]
Hoezo geniaal? Ik vind het goed van ze dat ze de speler daaraan herinneren omdat het echt wel vaak voorkomt dat spelers te veel geobsedeerd raken door 't spel.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 08:15
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Gisteren even World of Warcraft open beta gespeeld trouwens; nieuwsgierig of 't beter zou zijn dan FF XI. Maar om eerlijk te zeggen vond ik 't allemaal veel te gemakkelijk en te simpel overkomen (vergeleken met FF XI) en kon 't me nog niet echt boeien.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 16:16
Verwijderd
Ik speel nu op Asura, Bastok.
Ik ben afgelopen week opnieuw begonnen, nieuwe character,nieuwe server, nieuwe stad, en zit nu op zo'n 31 hrs playing time.

Dat 8k voor jou redelijk is, kan kloppen, gezien de economieën op elke server natuurlijk anders lopen. Op asura is 8k op dit moment iig redelijk veel, het gemiddelde ligt op 4,5k
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 21:19
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Waarom opnieuw begonnen? Dat is echt een van de laatste dingen die ik ga doen. Zeker ook omdat, gewoon als je job je verveelt je heel makkelijk even een andere job kan doen zonder je karakter te verliezen enzo. Vind ik echt top .

Kan je weer helemaal opnieuw beginnen met gil vinden enzo, als je opnieuw begint
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-11-2004, 22:42
Verwijderd
Ik was mijn character zat, nu heb ik een mooie tarutaru ^^
Daarvoor had ik nog maar 7 uur gespeeld, dus het viel allemaal wel mee.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 23:05
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Taru Taru stomme miniwezentjes ..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 04:43
Verwijderd
Ze zijn geweldig
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 08:42
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik vind dat alle meisjes gewoon standaard mithra's moeten zijn. Die zijn pas leuk.

Ik pt niet zonder minstens 1 mithra.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:28
Verwijderd


Vannacht heb ik trouwens even van job gewisseld, ik ben nu 7/BLM, wat me tot nu toe heel erg bevalt.
En ik ben rijk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Neti-Zen schreef op 11-11-2004 @ 05:02 :
Overigens vond ik dit toch wel geniaal:

[afbeelding]
Een gameplay tip in Baldur's Gate II:

"While your characters don't have to eat, remember that YOU do. We don't want to lose any dedicated players"

Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 17:21
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Na een maandje spelen ben ik het alweer beu... Het werd me meer van hetzelfde. En farmen is niets voor mij
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 12-11-2004 @ 16:56 :
Een gameplay tip in Baldur's Gate II:

"While your characters don't have to eat, remember that YOU do. We don't want to lose any dedicated players"

Dacht meteen hetzelffde, was alleen te lui om te posten
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 18:41
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 12-11-2004 @ 18:21 :
Na een maandje spelen ben ik het alweer beu... Het werd me meer van hetzelfde. En farmen is niets voor mij
Je hoeft niet alleen te farmen in 't spel
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 18:46
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Nee, maar wel veel als je up to date wil blijven. En de missies gaan ook steeds meer tijden kosten

Want hoe hoger het level, waardoor je steeds meer tijd aan farmen moet besteden en hoe langer de missies duren.
Ok, dat heb ik gelezen
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 12-11-2004 @ 19:46 :
Nee, maar wel veel als je up to date wil blijven. En de missies gaan ook steeds meer tijden kosten

Want hoe hoger het level, waardoor je steeds meer tijd aan farmen moet besteden en hoe langer de missies duren.
Ok, dat heb ik gelezen
Je kan missies ook op verschillende manieren voltooien, zo heb ik over de derde missie bijv. maar hooguit 5 min. gedaan door de benodige items te kópen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 00:28
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Ja, das echt leuk... Dan blijft er niet veel meer over dan levelen of zo
Fun
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 02:58
Verwijderd
heb je het überhaupt wel gespeeld ? :+
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 09:32
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
@Onorthodox:

Heb je al BCNM gedaan? Of Ballistic dan? Of gecraft? Of een van de andere dingen die je kan doen maar die ik zo niet kan bedenken. Voor Leapin' Lizzy gecampt oid. Alle missies gedaan? De gebieden van Rise of Zilard al bekeken? Een lvl 75 char behaald?

De wereld en de mogelijkheden in FF XI zijn behoorlijk uitgebreid.

Hoeveel playtime heb je er al op zitten dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welk spel @ pc ??
ThisIsMyName
41 09-08-2012 23:37
Games Onderzoek game (shooter) Help help help!
Kreuz
8 11-08-2008 19:12
Lifestyle Hoe kan dat?
Verwijderd
389 14-11-2006 20:47
Games Nieuwe RPG's voor de PC?
WarDevil
27 27-11-2004 14:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.