Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een verhaal wat ik gehoord heb tijdens het nuttigen van een big mac:
d'r was een kerel en zijn manier van sjanzen was: "hallo, neuken?" nou... dat lukte dus een keer... dus ze gingen naar haar huis toe, zegt ze: "de g-spot van de man bevindt zich in de anus" toen ze 'm ging aftrekken stopte ze een zakdoek in z'n kont en op het moment dat hij klaarkwam trok ze de zakdoek eruit waardoor alle ontlasting er uit kwam... dus die kerel rende naar de badkamer, schaamde zich helemaal kapot, en dacht: "ik moet even m'n excuses aan gaan bieden" toen hij terug kwam in de kamer zag ie dat dat meisje in z'n poep aan het rollen was... © mensen uit omgeving uden ofzo op zo'n moment was voor hem het poepen dus niet fijn maar zij kon er wel van genieten... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- zijn je beste vrienden meisjes? omdat je zo goed met ze kan praten? - heb je posters van mannelijke voetbalspelers of popartiesten in je kamer? - wordt je soms opgewonden als die ene leuke jongen die naast je zit met [willekeurig vak] aan je vraagt of ie je potlood mag lenen? - symphatiseer je Pim Fortuyn? Als je ja hebt gezegd tegen 1 of meer van deze vragen, ga dan maar eens een serieus gesprek met je ouders aan. ![]() |
![]() |
|
Heb zelf best wel een klein beetje een teringhekel aan RnB (vreemde naam trouwens, rythm & blues). Vooral van swingnegers als R. Kelly krijg ik uitslag op de meest vreemde plaatsen. Ik heb me trouwens laten vertellen dat die "R" in zijn naam voor "Rape" staat. In dat geval doetie zijn naam eer aan.
|
![]() |
||
Citaat:
2 check 3 - 4 - hmm, mja, dan maar homo ![]() Laatst gewijzigd op 25-09-2002 om 17:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik doe de test ook gewoon...
- zijn je beste vrienden meisjes? omdat je zo goed met ze kan praten? nee - heb je posters van mannelijke voetbalspelers of popartiesten in je kamer? korn ![]() - wordt je soms opgewonden als die ene leuke jongen die naast je zit met [willekeurig vak] aan je vraagt of ie je potlood mag lenen? er zitten nooit leuke jongens naast me... - symphatiseer je Pim Fortuyn? die mogen ze van mij kapot schieten... wat? is dat al gebeurd? ohw... okee... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
R & B is dodelijk slechte muziek (imhfo) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|