Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeker:
* Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * eztah * drama * expl. boy Misschien * Aurelia AutumnRain * Faery * water and fire * black dolfin * otherside * Paranoide * Dreen ---- Ik weet nog altijd niet helemaal zeker of ik wel geld heb/kan komen :/ |
![]() |
||
Citaat:
Op de een of andere manier vinden ouders mij altijd o'n lief meisje ![]()
||
Citaat:
|
Zeker:
* Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * eztah * drama * expl. boy * anzjeboown Misschien * Aurelia AutumnRain * Faery * water and fire * black dolfin * otherside * Paranoide * Dreen Dat van 's avonds weet ik nog niet zeker, aangezien er dan geen bussen meer terugrijden... Maar 's middags kom ik zekerweten!
||
Citaat:
|
Waarschijnlijk kom ik wel.
Weet alleen niet of ik mee naar de nul ga. Denk het niet. zo dus: Zeker: * Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * eztah * drama * expl. boy * anzjeboown * Aurelia AutumnRain Misschien: * Faery * water and fire * black dolfin * otherside * Paranoide * Dreen *AtHell
|
Ik hoop echt dat iedereen die nu in het lijstje staat ook echt komt, en dat niet bijna iedereen op het allerlaatst afzegt of gewoon niet komt opdagen zoals bij de Zandvoort meeting.
Verder mogen er van mij 's middags ofzow nog wel wat meer mensjes komen ![]() Voor mijn telefoon nummer kun je me toevoegen op msn.
||
Citaat:
Uhm, een paar mensjes van het forum die rondhangen in de stad, in het bos en in de Nul. Gewoon wat de meeste mensjes in de stad, bos of nul doen eigenlijk. Alleen houden wij een orgie, maar daar hoef je niet aan mee te doen hoor. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Komt er nog binnenkort een lifestyle meeting? Verwijderd | 117 | 11-10-2003 14:26 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
Zwolle meeting Jules | 431 | 14-10-2002 16:58 | |
Lifestyle |
skaten 0verch1ll | 80 | 20-08-2002 22:28 | |
Lifestyle |
Meeting idee! Black Sugar | 256 | 18-08-2002 09:20 |