Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een zwarte skatebroek, 't was de eerste keer winkelen met m'n toenmalige vriend, dus, eh, we letten allebij niet echt op wat we allemaal aan het kopen waren.. Dus toen kwamen we thuis met allebij dezelfde broek, die absoluut NIET zat, een meter of drie te lang was, bij hem gelijk half afscheurde aan de onderkant en bovenal gewoon waanzinnig lelijk was.
Ik heb de mijne nog geprobeerd te redden door er een rok van te maken, maar die rok was zo mogelijk nog lelijker dan de broek, dus daar heb ik het maar bij gelaten. Hij ligt nou stilletjes radioactief te worden onder mn bed, geloof ik. |
![]() |
|
had op koninginnedag een geruite broek van miss sixty gekocht... hij was dik afgeprijsd en ik had zoiets van die moet ik wel kopen want dit is een buitenkansje, 1 keer aangehad en ik vind m nu niet meer mooi
![]() maar dat heb ik met wel meer dingen... ben een beetje impulsieve shopper zo nu en dan ![]()
|
![]() |
Nou eigenlijk wist ik al dat het een miskoop ging worden toen ik hem kocht, maar ik wilde m toch hebben..
![]() Een truitje met lange mouwen, met als opdruk: Ultrasexy Since 1985 Ik ben niet echt het type die met een woord als 'ultrasexy' rond gaat lopen.. maar ik ben geboren in 1985, vandaar..
|
![]() |
Ik heb wel meerdere miskopen gehad...
De grootste is denk ik een rood/witte trui van Calvin Klein. Ik wou persee zo'n trui en kon er geen vinden. Nou toen kwam ik deze tegen dus ik passen, eigenlijk had ik een maat kleiner moeten hebben. Ik heb 'm toch gekocht met m'n eigenwijze kop en ik heb 'm misschien 3x aangehad omdat ik 'm achteraf toch een beetje te groot vond. Weg fl100,- ![]() |
![]() |
|
![]() |
oeee,ik heb er veel
![]() ![]() een paarse ribbroek,die ik toch maar heb gekocht,omdat mijn moeder die zo mooi vond(denk k ![]() ![]() een gebreide,beige pull,echt zo'n mega lelijk ding een zwart strak truitje met rooie bloemetjes(ben er onlangs achter gekomen dat het totaal mijn stijl niet is(lees ![]() .... |
![]() |
|
tja, dat zijn er bij mij ook wel meer dan 1.....
maare de allergrootste????? een paarsachtige broek, met wijde pijpen. In de winkel dacht ik nog van, ja gaat wel...niet fantastisch...maja,toch gekocht. Toen ik hem thuis nog ff gepast had, vond ik hem echt WAL-GE-LIJK!!! het leek net of ik op stelten liep ofzo...kwam omdat ie beneden gewoon wijd was, maar bovenaan dus veels te strax. geen gezicht!! nooit gedragen, en licht nu weg te rotten ergens in mn kast.....bij -tig andere miskopen... agjaaa.......dat heb je wellhus........
|
Een of andere winterjas, die me echt niet lekker zat als ik hem dicht deed en ik eigenlijk niet eens mooi vond.
Het gevolg was dat ik de rest van de winter snip verkouden ben geweest omdat ik of met mijn zomerjas of met gewoon een trui of met mijn jas los heb rondgelopen. (en gefietst ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik heb er wel meerdere eigenlijk; als ik iets echt niet kan laten liggen in de winkel vanwege de spotprijs, het fijne kleurtje, of gewoon koopzin.. dan koop ik het toch, ook al weet ik diep van binnen al dat het hoogstwaarschijnlijk achterin de kast gaat belanden. Erg eigenlijk he.., het wordt wel minder overigens
![]() |
![]() |
|
Een spijkerbroek van G-star van 180 piek.
Gekocht toen ik bruggertje was lang geleden . Reden, mijn vrienden zaten altijd bij gabbers en ik durfde niet mee, voor mijn kleding. Fuck man da was echt triest. Die kutbroek is al na een maand kapot gegaan terweil ik hem echt 5 keer aangehad heb ofzo en daarnaast heb ik nooit mooi gevonden. G-star zuigt dan ook. . . zwaar... vind ik...Dus.. ![]()
|
Een keer een cavello
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ehm...ik sta in de winkel, 30 graden buiten en binnen zo mogelijk nog warmer, die stoeme rotlichten branden fel en er is waaaaay to much volk. Mijn vriendin staat buiten te zagen en wat ik ook zou aantrekken, ze zou zeggen dat het me goe stond, om mij toch maar die rotwinkel buiten te krijgen
![]() Goed, ik heb dus een zwarte broek aan en koop em omda ik da toen ab-so-luut nodig had, later kom ik thuis en het bleek een lelijk donkerbruin geval te zijn, met bovendien een gaatje in.... GRRR ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
LCD televisie kopen Balance | 45 | 28-12-2009 19:51 | |
Lifestyle |
grootste miskoop ever tommygirll | 86 | 19-08-2004 20:06 |