Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hij is de enige die me werkelijk raakt, waar ik voor door het vuur wil gaan. Ik weet niet wat hem zo speciaal maakt. Ik vind alles aan hem speciaal, maar dan krijg je weer het kwijlverhaaltje: hij is zo lief, hij is zo knap, ....! Hij is het gewoon. Ik voel het in m'n hele lichaam en ik weet dat hij er hetzelfde over denkt.
|
![]() |
|
Omdat hij niet als een hondje achter me aan loopt, maar toch heel lief voor me is,
omdat hij over alles een heel duidelijke mening heeft en discussies niet uit de weg gaat, voor z'n geld hoef ik niet bij hem te blijven, want dat heeft hij namelijk nauwelijks, maar hij heeft niet veel nodig en wil niet zonodig 'rijk' zijn, voor z'n perfecte uiterlijk hoef ik hem ook al niet te houden, want dat heeft hij namelijk ook niet , maar een interessante uitstraling des te meer ... Omdat hij heel erg gevoelig is en niet bang is dat te tonen, omdat hij zomaar uit zichzelf gigantische lachwekkende verhalen kan verzinnen en me vertellen, omdat we graag aan elkaar komen, omdat hij enorm kan relativeren (wat ik niet altijd kan), omdat hij heel erg sfeer-beïnvloedend is (bv. hij kan heel vlug iemand ofwel supergoed ofwel rotslecht doen voelen), omdat hij vaak lieve dingetjes fluistert tegen me, omdat hij lekker ruikt (geen parfum of aftershave ofzo, maar gewoon zijn lichaamsgeur) ... ... ... |
![]() |
|
![]() |
1.Omdat hij ook mijn beste vriend is.
2.Omdat ik alles aan hem kan vertellen. 3.Omdat ik hem mooi vind. 4.Omdat hij heel erg lief voor me is. 5.Omdat ik hem grappig vind. 6.Omdat hij alles voor me over heeft en ik voor hem. 7.Omdat ik na 13 maanden nog even verliefd ben als in het 8.begin en nog steeds vlinders voel. 9.Omdat ik me beschermd voel bij hem. 10.Omdat hij heerlijk ruikt. 11.Omdat hij ondernemend is. 12.Omdat ik bij hem helemaal mezelf kan zijn. 13.Omdat we geen geheimen voor elkaar hebben. 14.Omdat we superlekker seksen samen. 15.Omdat hij lekker nonchalant is. 16.Omdat hij hard werkt en heel handig is. 17.Omdat we ontzettend veel gemeen hebben. 18.Omdat we elkaar vertrouwen. 19.Omdat hij een vreselijk goede steun voor me is. 20.Omdat ik hem mega- sexy vind. 21.Omdat we allebei nog veel willen ontdekken samen. 22.Omdat ik het ook goed met zijn familie kan vinden en andersom. 23.Omdat ik een hele mooie toekomst voor ons samen zie. In willekeurige volgorde!!! Laatst gewijzigd op 25-09-2002 om 11:50. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waarom doet mij ex zo vreemd tegen mij terwijl hij het heeft uitgemaakt?.. meisje833 | 20 | 04-01-2005 11:26 | |
Lifestyle |
De Liefde voor Consumptie drama | 52 | 14-01-2004 14:40 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
B.N.S.I.E.R'er (Bewust Niet Stortend In Een Relatie'er).... Waarom is dat zo vreemd? Rio | 24 | 29-04-2002 22:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
is mis mijn lieffie lucy | 6 | 12-10-2001 13:05 |