Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn ex heeft ook altijd de neiging om heel lang op zich te laten wachten.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom moet jij achter hem aanzitten nu? Hij weet nu dat jij wil afspreken, je hebt het gezegt EN gesmst. Dus de volgende stap is nu aan hem... Hoor je deze week niets van hem dan weet je genoeg. Het is moeilijk dat weet ik zeker. Maar je moet gewoon even doorbijten dat is ECHT het beste. Maar ga alsjeblieft niet achter hem aanzitten en smsen want dan kom je helemaal hopeloos over en dat vinden de meeste jongens leuk. Gun het dat plezier niet ![]()
||
Citaat:
En wat betreft dat laatste: ik heb ook wel eens op zo'n manier 'ja' gezegd tegen m'n ex, terwijl ik helemaal niet met hem wilde afspreken! Ik hield hem daarna constant op actie, dus hij begreep de hint gelukkig. Waarom ik niet meteen 'nee' zei (of anders achteraf?)? Tja, bang om hem te kwetsen. Dat ie teleurgesteld zou zijn als ik zei dat ik het niet wilde. Jaja, stom, maar soms heb je van die kronkels in je hoofd. Misschien is dat bij je ex ook het geval.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geef hem wat ruimte. Loop niet achter zn kont aan, laat het van hem uit komen. Waarschijnlijk wil ie wat meer afstand.. daarna komt ie misschien wel weer meer naar je toe.. dat zie ik iig met mn ex |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
kan iemand die vaak is vreemdgegaan, nog ooit een monogame relatie krijgen? Optima | 160 | 17-07-2005 14:39 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 |