Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2005, 20:59
meisje833
meisje833 is offline
waarom doet mij ex zo vreemd tegen mij terwijl hij het heeft uitgemaakt?..

bijv. kwam me exen tegen tijdens te stappen, ik vroeg of we nog n keertje konden afspreken, gewoon bijkletsen.
Hij vond het goed, ik vroeg of ie t niet erg vond, maar dat vond ie niet nou en toen liep ik weer verder.
later die avond kwam ik hem weer tegen, toen stond ik bij hem, blijkbaar te lang want opeens moest ie dr vandoor , ik zei ik sms wel toen zei ie ja is goed en toen was ie verdwenen..
ik smste hem gister, maar hij smst niet terug, misschien durfde hij wel geen nee te zeggen omdat hij misschien meer uit beleefdheid zei ik wil wel afspreken, maar sms dan gewoon terug van sorry het lijkt me geen goed idee..
ik vind het zo'n rotstreek, hij wil mij niet meer, maar gaat wel knipogen naar mij als ik sta te dansen tijdens het stappen, of gaat lief lachen naar me. ik heb dan zoiets wat wil je dan, je wil mij niet meer hij smst me nieteens terug...
ik was een beetje verward na die stapavond hierdoor, ik begrijp niet waarom hij niet normaal kan doen...weet iemand miss waarom hij zo doet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2005, 21:00
Multilot
Multilot is offline
Het lijkt erop dat hij zich geen houding weet te geven, maar je gewoon niet wil. Hooguit als 'goede vrienden' maar ja, das zo cliché he
Oud 03-01-2005, 21:03
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Tjah, move on...

Blijf niet hangen in het verleden, een vriendschap moet van twee kanten komen en je moet niet meer tijd in iemand gaan stoppen omdat die persoon je ex is geweest.

Zou je normaal ook niet doen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:05
Erbenda
Erbenda is offline
Ik denk idd ook dat hij je niet meer wil. Toch vindt hij het mss raar om je te zien en je tegen te komen, vandaar dat hij zich dan zo vreemd gedraagt.
Oud 03-01-2005, 21:06
meisje833
meisje833 is offline
mja, maar dat kan hij op z'n minst sturen, sorry ik vind dat afspreken geen goed idee...hij laat nu niks horen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:11
Verwijderd
Misschien voelt ie zich wat ongemakkelijk er onder?
Misschien weet ie niet precies wat ie voelt of moet doen?
Misschien wil ie wel wat meer afstand om even dingen op een rijtje te krijgen?
Als je t echt niet meer weet is vragen de beste oplossing
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:13
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 03-01-2005 @ 22:06 :
mja, maar dat kan hij op z'n minst sturen, sorry ik vind dat afspreken geen goed idee...hij laat nu niks horen
hoe lang is t geleden?
mijn ex heeft ook altijd de neiging om heel lang op zich te laten wachten.. smsen doet ie niet a lá minute terug ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:22
meisje833
meisje833 is offline
2 maanden is het uit.

maar drie weken geleden vroeg ik ook al of hij n keertje wilde afspreken, en toen moest ik het 4 keer sturen, kreeg ik terug je moet niet zoveel sturen ik lees het heus wel, en als jij een keer wil afspreken als je dat zo graag wil kan dat wel ..

toen zag ik hem dit weekend en toen zei hij: ja wil wel een keer wat afspreken met je, ik heb deze week wel vrij.. hij omhelste me en knipoogte naar mee, beetje flirterig zelfs, en toen ik hem tegenkwam voor de tweede keer die avond wilde hij zo snel mogelijk weg, en zei bijna niks...

ook antwoorde hij niet op me sms gister, hij kan best sturen sorry ik wil niet afspreken, dan weet ik waar ik aan toe ben, maar hij maakt me erg in de war door zo te flirten want dan ga ik rare dingen denken...maarja misschien had hij het niet in de gaten dat hij zo deed, hij is van zichzelf al een charmeur tegen alle meiden...dusja
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:36
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-01-2005 @ 22:11 :
Misschien voelt ie zich wat ongemakkelijk er onder?
Misschien weet ie niet precies wat ie voelt of moet doen?
Misschien wil ie wel wat meer afstand om even dingen op een rijtje te krijgen?
Als je t echt niet meer weet is vragen de beste oplossing
ik heb hier eigenlijk niets aan toe te voegen
Oud 03-01-2005, 21:51
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Zucht.. als je een beetje zou nadenken weet je ook waar je aan toe bent, hij heeft het uitgemaakt en hij wil niks afspreken maar jij blijft maar vragen. Misschien denkt ie het ene moment dat ie er dan vanaf is als hij een keer wat met je afspreekt en het andere moment dat jij alleen maar opnieuw hoop krijgt daardoor, maar dat hij het niet wil lijkt me zeer duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:59
meisje833
meisje833 is offline
maar wat moet ik dan doen?>....gewoon niet smsen nu om te vragen waarom hij niks terug stuurt> en het gewoon zo laten...

maar dan nog vindt ik het flauw dat hij niet eerlijk durft te zeggen ik wil niet afspreken met je...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:04
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 03-01-2005 @ 22:59 :
maar wat moet ik dan doen?>....gewoon niet smsen nu om te vragen waarom hij niks terug stuurt> en het gewoon zo laten...

maar dan nog vindt ik het flauw dat hij niet eerlijk durft te zeggen ik wil niet afspreken met je...
die laatste zin moet je smssen, weet je direct waar je aan toe bent.
Oud 03-01-2005, 22:14
willow1
willow1 is offline
Citaat:

Nee, je moet niets smsen...
Waarom moet jij achter hem aanzitten nu? Hij weet nu dat jij wil afspreken, je hebt het gezegt EN gesmst. Dus de volgende stap is nu aan hem...
Hoor je deze week niets van hem dan weet je genoeg. Het is moeilijk dat weet ik zeker. Maar je moet gewoon even doorbijten dat is ECHT het beste.
Maar ga alsjeblieft niet achter hem aanzitten en smsen want dan kom je helemaal hopeloos over en dat vinden de meeste jongens leuk. Gun het dat plezier niet
Oud 03-01-2005, 22:24
Verwijderd
Tsja, als het steeds maar van jouw kant moet komen, dan zou ik het laten zitten. Als je hem ziet, dan durft hij recht in je gezicht geen nee te zeggen.. maar als je dan via de sms contact zoekt dan laat hij gewoon niks van zich horen.
Laat het zitten..
Ik heb zelf een keer zoiets gehad met een ex, hij was zelfs nog te laf om het uit te maken. Steeds belde ik hem, om te vragen of hij nog een keer wou afspreken om te praten. En dan maakte hij een afspraak en kwam hij gewoon niet opdagen of zei op het laatste moment per sms af, terwijl hij de dag daarvoor nog zei dat hij écht beloofde te komen.
Op een gegeven moment was het voor mij genoeg geweest, toen heb ik nooit meer contact met 'm gezocht.

Nou wil ik niet beweren dat jouw ex net zo erg is hoor. Maar het lijkt in dit geval wel steeds van jouw kant te komen..
Als hij dan ook nog stuurt: "je moet niet zoveel sturen ik lees het heus wel, en als jij een keer wil afspreken als je dat zo graag wil kan dat wel" lijkt hij er niet zoveel zin in te hebben en doet hij het puur om van het "gezeur" af te zijn.

De afspraak heeft hij nog niet eens met je gemaakt, hij zegt alleen maar ja, maar zodra je echt een datum wil prikken antwoordt hij niet. Hij vindt het waarschijnlijk te moeilijk om eerlijk tegen je te zijn, dus doet hij het op deze manier. Laat 'm maar even, ga het niet pushen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:29
meisje833
meisje833 is offline
ik vindt dat zo jammer...bedoel voordat we wat hadden konden we ok goed opschieten met elkaar, waarom moet je dan gelijk zo raar doen als het uit is? alsof je dan opeens vijanden bent ofzo...hij wil gelijk niks meer met me te maken hebben terwijl we heb goed konden vinden...snap wel dat als je het uitmaakt geen behoefte meer aan iemand hebt, maar vind het altijd zo vaag dat het zo gaat...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:46
Verwijderd
Ja, dat vind ik ook erg vaag.. Maar soms kunnen mensen ineens totaal anders doen als hun gevoel voor iemand weg of verminderd is. Ook dat heb ik al meegemaakt.. net alsof je tegen een soort ijsmuur praat, waar je niet meer doorheen komt.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:54
Balance
Balance is offline
Citaat:

Ik zou niet meer smsen. Als hij het wil dan smst ie jou wel. Smst ie niet, dan weet je dat ie het niet wil en hoef je dus ook geen actie te ondernemen.

En wat betreft dat laatste: ik heb ook wel eens op zo'n manier 'ja' gezegd tegen m'n ex, terwijl ik helemaal niet met hem wilde afspreken! Ik hield hem daarna constant op actie, dus hij begreep de hint gelukkig.
Waarom ik niet meteen 'nee' zei (of anders achteraf?)? Tja, bang om hem te kwetsen. Dat ie teleurgesteld zou zijn als ik zei dat ik het niet wilde. Jaja, stom, maar soms heb je van die kronkels in je hoofd. Misschien is dat bij je ex ook het geval.
Oud 03-01-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 03-01-2005 @ 23:29 :
ik vindt dat zo jammer...bedoel voordat we wat hadden konden we ok goed opschieten met elkaar, waarom moet je dan gelijk zo raar doen als het uit is? alsof je dan opeens vijanden bent ofzo...hij wil gelijk niks meer met me te maken hebben terwijl we heb goed konden vinden...snap wel dat als je het uitmaakt geen behoefte meer aan iemand hebt, maar vind het altijd zo vaag dat het zo gaat...
Als jullie echt nog vrienden willen blijven komt dat wel goed.
Geef hem wat ruimte.
Loop niet achter zn kont aan, laat het van hem uit komen. Waarschijnlijk wil ie wat meer afstand.. daarna komt ie misschien wel weer meer naar je toe.. dat zie ik iig met mn ex
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:11
meisje833
meisje833 is offline
de reden dat ik zo verward was en met hem af wou spreken , dat kwam omdat hij toen ik hem tegen kwam me helemaal omhelsde zat te knipogen, lief te lachen en kushandjes te geven, en dan ga ik ook raar denken, want hij wil me niet meer maar waarom flirt hij dan wel
ik vind dat beetje gemeen, ik heb zoiets doe dat dan niet meer naar je ex want dan krijg ik weer gevoelens..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 00:00
igfy
igfy is offline
Ik vind het gemeen van hem dat hij je aan het lijntje houdt, en de situatie is momenteel voor mij heel herkenbaar. Ook mijn ex probeert me soms weer naar hem terug te trekken om vervolgens weer iets heel lulligs te flikken, terwijl hij blijft zeggen dat hij gewoon vrienden wil blijven.

Ik heb zoiets van: iemand die zich zo tegen me gedraagt hoef ik niet als vriend, en ik laat het er maar bij zitten, hij heeft me al genoeg pijn gedaan.
Oud 04-01-2005, 11:26
Bo
Bo is offline
Blijkbaar heb jij meer behoefte aan contact dan hij. Hij vind het allemaal wel prima, zolang het niet te veel moeite kost. En dat flirten doet hij niet omdat hij je terug wil, maar omdat hij wil weten of hij nog een kansje maakt bij jou. Kan zijn dat ik het mis heb hoor, maar dit is mijn ervaring met dergelijke situaties..

Ik zou niet meer smsen enzo, en wachten tot hij initiatief neemt. En als hij dat niet doet is het jammer. Dan spreken jullie niks af.
Reageren

Regels voor berichten