| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Beef he en een leuke bijkomstigheid: het is gratis"
|
|
|
|
ik ga morgenavond(vrijdag) naar het "Singelfestival" in Edam.
het is ieder jaar en het duurt 2 dagen. het is niet zo groot, maar er komt toch best veel! er komen bands waaronder Beef en 16down en er is theater, cabaret(Kasper van Kooten komt!!! ), en zaterdag is het meer voor jongere kinderen. ik heb er echt zin in!!!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
man, het zuigt echt dat ik er niet was.. (of niet natuurlijk, das persoonlijk). maaaaaaaaaaaar ik ga ze in ieder geval op 30 april 2003 in groenlo weer zien, als roel en ik een jaar verkering hebben
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
want ik was vandaag dus op school en ik sprak jeroentje en hij staat op dertig april bij beef en nog een zooi bandjes in het voorprogramma
|
|
|
|
||
|
Citaat:
beef are gonna wreck it, en the mood is rising enzo... echt HEERLIJK.... zeker als je de hele tijd naar die reggae nummers hebt staan kijken (ook erg goed hoor,.. daar niet van) en dan komen er ineens een paar ska nummertjes voorbijnet voordat ik wegging speelden ze een supervet skanummer met swing! weet iemand hoe dat nummer heet? of hebben ze meer skanummers met swing, ik ken er geen in ieder geval
Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 13:30. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.beef.nl/new_video
videobeelden van het concert in de melkweg, stond net op het beef forum |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
you lucky son of a bitch! zou het te regelen vallen om een dagje te ruilen? dus dat ik een dagje bij jou in de klas kom, en dat jij een dagje met mijn stage verdergaat?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zeg maar, zo bijzonder is het toch niet? Het is toch die zanger zelf niet maar zn broertje en dan nog is die zanger toch ook maar een mens.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() |