| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Topics niet dubbel openen (en ook niet driedubbel)
Volgens mij is F&F het juiste forum ervoor. Psychologie-variant is al gesloten. Iedereen ga verder met deze discussie op http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=239629 en verder: SLOTJE
|
|
|
|
ik wilde nog ff wat kwijt hier, ik zou eerst mijn spreekbeurt hierover doen en heb dus al wat info, dus als je nodig hebt moet je maar ff vragen en ik vind niet dat dit kan, omdat de regering maar wat meer geld moet investeren in het vinden naar alternatieven er worden gewoon de verschrikkelijkste dingen met dieren gedaan
|
|
|
|
Ik vind dit altijd nogal moeilijk... Voor cosmetica vind ik het belachelijk, dus daar ben ik wel helemaal zeker van, maar voor de wetenschap weet ik het niet zo.
ik studeer nu psychologie, daarbij zijn ook veel dierenproeven gedaan, van dieren met hele elektroden in een kop geduwt, het zag er echt horrific uit, en het was ook nog voor een loos iets. Maar ja sommige dingen zoals een geneesmiddel voor kanker of aids zoeken dat vind ik niet nutteloos, en zulke dingen kan je toch ook niet op mensen testen. Dieren hebben voor mij wel een speciale waarde maar ik vind ze niet gelijk aan de mens, maar dat betekend dus niet dat ze onnodig gekweld moeten worden. Dus voor de wetenschap weet ik het niet.......
|
|
||
|
Citaat:
en ik vind dit idd ook een raar forum om dit onderwerp neer te zetten...
|
|
|
|
kvind dat er eigenlijk veel te veel over dit onderwerp gepraat word.. (niet alleen over dit onderwerp hoor)
Het gebeurd toch wel.. en zonder dierproeven zouden we heel veel goeie medicijnen niet kunnen uittesten en zouden er veel meer mensen eerder overlijden.. Maar of dat zo slecht is? Is het wel goed dat mensen die bv aan kanker lijden 3 jaar uitstel krijgen om te overlijden? Wat heeft die persoon eraan? Ziektes krijg je niet voor niets.. denk ik, ik zou eerder nadenken over hoe en waarom er van alles wordt uitgest op diertjes. en niet over hoe zielig het wel is voor hen.. (argh, kkan het steeds minder goed uitleggen )
|
|
|
|
Dieren is toch een deel van de Fauna en Flora? Waarom plaats je dus niet daar?
/ ![]() En op dat deelforum is er reeds een topic hierover http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=239629 dus slotje
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Flora & Fauna |
dierproeven victor | 45 | 06-03-2003 22:17 | |
| Flora & Fauna |
dierenproeven ?????? Mistress Satani | 52 | 28-10-2002 15:20 | |
| Psychologie |
dierenproeven ?????? Mistress Satani | 4 | 06-10-2002 10:01 | |
| Flora & Fauna |
voor of tegen dierproeven Verwijderd | 63 | 16-08-2002 03:30 | |
| Flora & Fauna |
dierenproeven freakje | 3 | 27-06-2002 11:12 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
wat vinden jullie van proeven op dieren??? Rachel_Beliën | 167 | 14-02-2002 22:17 | |