Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2001, 17:24
ilovekim!!!
ilovekim!!! is offline
ik heb een beetje een vaag verhaaltje wat er vandaag gebeurdt is ik stond met een paar vrienden een sigaretje te rokuh en ik voelde me opeenz heel duizelig worden ik ging een beetje op mn stuur leunen en vanaf dat moment wist ik helemaal nix meer mn vrienden zeiden dat ik inene rechtop ging staan met mn ogen wijd open en helemaal stijf en dat ik inene gewoon net zo stijf op de grond viel (lag 2-3 minuten op de grond en volgenz hun was ik ook nog aan ut trillen enzow)
ik ga morgen naar de dokter enzow maar ik heb het al 1x eerder gehad toen was ut niet zo erg maar toch de dokter zei trouwenz dat het geen epelepsie geweest kon zijn maar wat dan? wie heeft dit eerder gehad ? of weet wat het kan zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 17:28
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
het enige wat ik kan bedenken is black out, alleen dat schudden erbij zou ik nie weten, het zou best wel epilepsie kunnen zijn, of een reactie op een tekort van iets... o.i.d.
Oud 21-11-2001, 17:32
ilovekim!!!
ilovekim!!! is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
het enige wat ik kan bedenken is black out, alleen dat schudden erbij zou ik nie weten, het zou best wel epilepsie kunnen zijn, of een reactie op een tekort van iets... o.i.d.

ik was een sigaretje aan ut rokuh dus daar kan het niet aan liggen ik had kort daarvoor 2 boterhammuh gegetuh dus daar kan het ook niet aan ligguh
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 17:35
Verwijderd
Citaat:
ilovekim!!! schreef:
ik was een sigaretje aan ut rokuh dus daar kan het niet aan liggen ik had kort daarvoor 2 boterhammuh gegetuh dus daar kan het ook niet aan ligguh
Je kunt ook een tekort aan iets anders dan aan boterhammen hebben. En wat heeft dat sigaretje roken met 'daar kan het niet aan liggen' te maken? Waarom kun je zo iets niet krijgen als je een sigaretje rookt?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 17:44
ilovekim!!!
ilovekim!!! is offline
[QUOTE]Leonoor schreef:
Je kunt ook een tekort aan iets anders dan aan boterhammen hebben. En wat heeft dat sigaretje roken met 'daar kan het niet aan liggen' te maken? Waarom kun je zo iets niet krijgen als je een sigaretje rookt?[/QUOTE
ja het kan er misschien wel aan ligguh maar ik bedoel ik ben verslaafd aan sigaretten en dan moet je af en toe een sigaretje rokuh voor nicotine en ik was dus net een sigaretje aan ut rokuh dus ik had mijn nicotine weer binnuh oftewel op zo1 manier kan het daar niet aan ligguh

Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 17:45
Verwijderd
Citaat:
ilovekim!!! schreef:

ja het kan er misschien wel aan ligguh maar ik bedoel ik ben verslaafd aan sigaretten en dan moet je af en toe een sigaretje rokuh voor nicotine en ik was dus net een sigaretje aan ut rokuh dus ik had mijn nicotine weer binnuh oftewel op zo1 manier kan het daar niet aan ligguh

Zou je van een nicotine verslaving zulke verschijnselen krijgen bij afkicken? Volgens mij worden mensen die stoppen met roken alleen maar verschrikkelijk chagerijnig en gaan ze soms meer eten enzo, maar wat jij hebt? Dat heb ik nog nooit gehoord...'k weenie of dat wel eens gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 17:51
ilovekim!!!
ilovekim!!! is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Citaat:
ilovekim!!! schreef:

Zou je van een nicotine verslaving zulke verschijnselen krijgen bij afkicken? Volgens mij worden mensen die stoppen met roken alleen maar verschrikkelijk chagerijnig en gaan ze soms meer eten enzo, maar wat jij hebt? Dat heb ik nog nooit gehoord...'k weenie of dat wel eens gebeurd.
ik weet ook nie of het aan die sigaretten ligt ik denk dat het een andere oorzaak is
maarja het zijn lichte epelepsie verschijnselen zij een vriend van mij
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 08:43
ilovekim!!!
ilovekim!!! is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
het lijkt alsof je in shock bent geweest! dan doe je wat jij beschrijft in ene en abrunt op de gornd... en je later niets meer herinneren hoort daar geloof ik ook bij. het kan overal door komen... er kan iets fout zijn in je hersenen of je hebt een tekort aan een stof in je bloed.. iig is het niet goed!! dus mooi dat je naar de dokter gaat!
mn moeder heeft al 1 afspraak met de dokter gemaakt en dan moet ik waarschijnlijk in het ziekenhuis bloed laten prikken en dan kan ik gelijk bewijzen dat ik niet blow want dat denkt mn moeder omdat mn broer ( heeft adhd iniedergeval een vorm daarvan) dat zegt maar een shock kan best zo zijn ik was daar eigenluk nog niet opgekomuh mn moeder d8 een soort suikerziekte want dat had mn opa ook en die viel soms ook helemaal weg

Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 12:39
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
15 jaar en verslaafd aan roken... en ze houden maar vol dat ze het in de hand hebben...

Je geeft het zelf al: je bent verslaafd (15 jaar oud!).
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 13:36
Van sigaretten kun je duizelig worden, maar dit lijkt me idd overdreven (ik rook zelf ook)... ik denk dus niet dat die sigaret er wat mee te maken kan hebben...
Die keer dat je het eerder had, wanneer was dat, op welk moment?

Cat
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 14:04
ilovekim!!!
ilovekim!!! is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Van sigaretten kun je duizelig worden, maar dit lijkt me idd overdreven (ik rook zelf ook)... ik denk dus niet dat die sigaret er wat mee te maken kan hebben...
Die keer dat je het eerder had, wanneer was dat, op welk moment?

Cat

ik stond toen waarschijnlijk te snel op van de bank en toen viel ik teguh de pleedeur LOL en daarvoor hadik ut ook in de badkamer ik ben net naar de dokter geweest en die zei dat het waarschijnlijk lichte epelepsie aanvalluh zijn geweest en ik moet op 4 dec naar de kinderarts

Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten