Advertentie | |
|
![]() |
|
Keizer Kuzco en Lilo & Stitch zijn idd erg leuk.
Maar dat ze ook al die vervolgen gaan uitbrengen is een stuk minder. De kleine zeemeermin 2 vond ik nog wel grappig. Maar de rest is echt vreselijk. Heel erg zonde. IK geloof dat iemand maar eens een heel dik boek van Andersen of Grimm moet opsturen. Misschien dat ze dan weer een beetje inspiratie krijgen...
||
Citaat:
||
Citaat:
En van elke film zijn er wel dingen wat ermee te maken heeft dus dat geld niet alleen voor disney |
![]() |
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
Maar er zijn miljoenen mensen die er anders over denken. Anders word het niet allemaal uitgebracht. Er is vraag naar. Ze maken het niet voor nix hoor. En je zegt wel steeds nadrukelijk dat disney het niet alleen op films houd. Maar welke uitgebrachte film houd het puur alleen op films?? Van elke film worden er spullen gemaakt, dus moet je dat per jou defenitie ook gewoon fout vinden. Als er vraag naar is wat maakt het dan uit. Als jij op die manier aan geld zou kunnen komen zou je het ook gewoon doen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bladmuziek Disney Aangeboden (gratis natuurlijk) Verwijderd | 1 | 01-05-2010 13:49 | |
Films, TV & Radio |
Disney bant sigaretten in films Methuselah | 14 | 26-07-2007 10:59 | |
Films, TV & Radio |
Disney gaat 4 ABC shows gratis online uitzenden Carn | 0 | 11-04-2006 12:41 | |
Films, TV & Radio |
Disney films Mark Almighty | 143 | 26-02-2006 19:44 | |
Films, TV & Radio |
Favoriete Disney tekenfilm-series? Mark Almighty | 63 | 07-02-2004 13:50 | |
Films, TV & Radio |
Disney films G.T.C. | 18 | 22-07-2003 20:38 |