Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2002, 14:30
Bluesummers
Bluesummers is offline
sinds heeeeeel lang weer ns dbz getekend.. en ge cg'ed, hoewel k dat helemaal nie kan

Pan loves Avril Lavinge

Videl en Chi Chi.. /O.\\

Marron

Bra als super saiyan

en nog ff iets heel anders, maar dat k toch ff post:

...ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
Oud 22-09-2002, 14:45
Verwijderd
Bij die Marron zit haar arm uit de kom
Als je let op de buiging van haar arm...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 15:14
ssjpan
ssjpan is offline
die dbz figuren lijken duz echt niet, maar ze zijn best mooi verder
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 16:11
Vice
Vice is offline
die onderste is het beste omdat die waarschijnlijk jou eigen tekenstijl is
Oud 22-09-2002, 17:43
Verwijderd
Ik vind de dbz-dingen niet echt mooi, lijken idd niet echt, maar de laatste is daarintegen wel zeer vet
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:12
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Ik vind de dbz-dingen niet echt mooi, lijken idd niet echt,
agree

idd kloppen de lichaamjes niet altijd helemaal..
Oud 26-09-2002, 21:19
Verwijderd
die dbz dinge zuige (sorry, ik kan't nie beter maar doe het dan ook nie) maar die laatste is superstoer!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 21:28
Naz
Naz is offline
dis geen dbz... dus als je dat na probeerde te tekennen... dan is het bes mislukt, niet dat ik het beter kan

wel erg goed ge cg't
Oud 26-09-2002, 21:48
Verwijderd
Tis dbz FAN spul... dat hoeft niet in helemaal dezelfde stijl... (dang, dan zouden heel veel fanartists toch een probleempje hebben )

Ik vin ze lijp, maar dat wist je al! Die laatste is idd erg kick ass...

Maar ga jij nou maar gewoon weer trigun tekenen, kun je veel beter (als je twee dagen geen dbz tekent ben je al je skills al weer kwijt *spreekt uit ervaring*) Ik wil nog een Vaaaaassh....
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 23:39
p-chez
p-chez is offline
't klopt anatomisch gezien totaal niet

ook niet in het DBZ-anatomisch opzicht
Oud 27-09-2002, 07:27
Sinqi
Sinqi is offline
'k geef gelijk aan de vorige reacties...
no offence maar, als de namen er niet bij had gestaan zou ik nooit geweten hebben wie t waren...

Maar die laatste is echt
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 09:08
Vampyyy
Vampyyy is offline
die laatste twee zijn mooi getekend maar die andere vind ik niet echt mooi maar jah kwestie van smaak denk ik
Oud 27-09-2002, 12:52
nogmaals
nogmaals is offline
de laatste vink koel!
Oud 27-09-2002, 17:03
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Tis dbz FAN spul... dat hoeft niet in helemaal dezelfde stijl... (dang, dan zouden heel veel fanartists toch een probleempje hebben )

klopt ja.. k heb expres een beetje andere stijl gedaan.. doe ik ook eens wat zal zometeen trouwens die ene tekening van vash voor je scannen, die k in de zomer heb gemaakt..
Oud 27-09-2002, 19:43
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Wat is cg-en precies en met welke tools in Adobe doe je dat...?
Wat ik eruit opmaak is op papier een tekening maken, alleen de buitenste lijnen, inscannen en dan met de pc inkleuren?
Oud 27-09-2002, 20:03
Verwijderd
CGen is met de computer kleuren... Je kan alles op de computer tekenen, ik teken het op normaal papier en scan het in. Dan zet je het in photoshop op een laag en kleurt in lagen daaronder... Heel praktisch en ziet er veeeeel mooier uit dan kleurpotloden (ff schop na tegen Bluesummers )
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:43
Bluesummers
Bluesummers is offline
NIET! potloden zijn mooier!
Oud 28-09-2002, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
NIET! potloden zijn mooier!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 15:30
Bluesummers
Bluesummers is offline
nou zeg.. iedereen haat mij
Oud 28-09-2002, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
neej hoor, ikke niej . Kvindt deze tekeningen ook niet echt geweldig ga maar gewoon terug naar 'dat andere'
(niet om negatief te zijn ofzo maar is gewoon waar)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 15:55
Bluesummers
Bluesummers is offline
op 'dat andere' krijg k anders ook nooit positieve reacties /-.\\ wat moet je doen om dit forum tevreden te stellen??
Oud 28-09-2002, 17:10
GRRR
GRRR is offline
mij pijpen

j/k

fuck het forum. do your own thing :]
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:31
Verwijderd
Ik haat je niet en mij stel je volledig tevreden, ook al is het dan voornamelijk vanwege je dansende banaan.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
Aaaaah das nie waar... ik heb alleen een hekel aan potloden *breekt ze allemaal doormidden*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:55
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Aaaaah das nie waar... ik heb alleen een hekel aan potloden *breekt ze allemaal doormidden*
*begint ze weer aan elkaar te lijmen*
Oud 28-09-2002, 20:55
LSD
LSD is offline
Je eigen tekening is veeeeeeeeeeel beter! Waarom natekenen, als je eigen creatieve producten moier en beter zijn? Natekenen heeft niets met creativiteit te maken, zelf iets maken wel, dus cut the DBZ crap en ontwerp zelf je tekeningen!
Oud 28-09-2002, 23:30
Verwijderd
Citaat:
LSD schreef:
Je eigen tekening is veeeeeeeeeeel beter! Waarom natekenen, als je eigen creatieve producten moier en beter zijn? Natekenen heeft niets met creativiteit te maken, zelf iets maken wel, dus cut the DBZ crap en ontwerp zelf je tekeningen!
Euuhh... *slaat hand tegen voorhoofd*

FAN-ART.

*zucht diep* Laat maar. Deadly, leg het zelf maar uit
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 23:39
Verwijderd
@ Bluesummers: jouw dansende banaan is anders ook niet bepaald met de hand ingekleurd
Maar potloden kunnen idd mooi zijn, hoewel dat sterk afhangt van hoe iemand met kleurpotloden omgaat...

@ LSD: Fanart wil niet zeggen dat er dingen worden nagetekend, maar tekeningen zelf worden getekend in de stijl van (in dit geval) DBZ. Dus Bluesummers heeft niets nagetekend...

En wat is er mis met natekenen? Daardoor leer je wel beter het potlood te gebruiken en oefen je daarmee tekenvastheid en vergroot je je perspectivisch inzicht (je kan dan beter verhoudingen ontdekken in een tekening).
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 10:15
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
N00dles schreef:

@ LSD: Fanart wil niet zeggen dat er dingen worden nagetekend, maar tekeningen zelf worden getekend in de stijl van (in dit geval) DBZ. Dus Bluesummers heeft niets nagetekend...

je haalt me de woorden uit de mond
Oud 29-09-2002, 12:22
LSD
LSD is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
je haalt me de woorden uit de mond

Tsja, dan zal ik m mening bijstellen.... Ik vind het beter als je je eigen stijl ontwikkelt, in plaats van de stijl van anderen ook te gebruiken, maar natuurlijk, als jij liever iets na aapt, dan maakt mij het niet uit hoor.
Trouwens, wat boeit het ook??? doe wat je wilt!
Oud 29-09-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
LSD schreef:
Tsja, dan zal ik m mening bijstellen.... Ik vind het beter als je je eigen stijl ontwikkelt, in plaats van de stijl van anderen ook te gebruiken, maar natuurlijk, als jij liever iets na aapt, dan maakt mij het niet uit hoor.
Aaargh!! Nou mis je als nog de hele essentie van fanart!!

Bluuueeesummers leg es uit ik kan dat niet.

't Gaat erom dat die personages en stijl leuk zijn om te tekenen, daarom doe je dat. 't Is een goeie oefening, maar je blijft natuurlijk niet je leven lang in die stijl tekenen...

De kunst is het zo echt mogelijk te krijgen, of juist heel anders maar dan toch wel dat het die personages zijn...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:51
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
LSD schreef:
na apen is een beetje een negatief woord.. inspireren is beter. Je gebruikt de personages en stijl van een bepaalde anime/ietsanders(in dit geval dbz), en gaat daarmee zelf verzonnen tekeningen maken. Daarmee kun je dus ook wat veranderen, zoals k in mn tekeningen Pan wat ouder heb gemaakt en Bra super saiyan.. en die stijl die je gebruikt kan ook van invloed zijn op je eigen.. trouwens, dat laatste poppetje is niet bepaald mijn eigen stijl, ik doe maar heel weinig cartoon achtige dingen..

zoiets?
Reageren

Regels voor berichten