Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
CGen is met de computer kleuren... Je kan alles op de computer tekenen, ik teken het op normaal papier en scan het in. Dan zet je het in photoshop op een laag en kleurt in lagen daaronder... Heel praktisch en ziet er veeeeel mooier uit dan kleurpotloden (ff schop na tegen Bluesummers
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
FAN-ART. *zucht diep* Laat maar. Deadly, leg het zelf maar uit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Bluesummers: jouw dansende banaan is anders ook niet bepaald met de hand ingekleurd
![]() Maar potloden kunnen idd mooi zijn, hoewel dat sterk afhangt van hoe iemand met kleurpotloden omgaat... @ LSD: Fanart wil niet zeggen dat er dingen worden nagetekend, maar tekeningen zelf worden getekend in de stijl van (in dit geval) DBZ. Dus Bluesummers heeft niets nagetekend... En wat is er mis met natekenen? Daardoor leer je wel beter het potlood te gebruiken en oefen je daarmee tekenvastheid en vergroot je je perspectivisch inzicht (je kan dan beter verhoudingen ontdekken in een tekening). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tsja, dan zal ik m mening bijstellen.... Ik vind het beter als je je eigen stijl ontwikkelt, in plaats van de stijl van anderen ook te gebruiken, maar natuurlijk, als jij liever iets na aapt, dan maakt mij het niet uit hoor. Trouwens, wat boeit het ook??? doe wat je wilt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bluuueeesummers leg es uit ik kan dat niet. 't Gaat erom dat die personages en stijl leuk zijn om te tekenen, daarom doe je dat. 't Is een goeie oefening, maar je blijft natuurlijk niet je leven lang in die stijl tekenen... De kunst is het zo echt mogelijk te krijgen, of juist heel anders maar dan toch wel dat het die personages zijn... |
![]() |
||
Citaat:
zoiets? ![]()
|
![]() |
|
|