Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 08:55
LB06
LB06 is offline
http://cube.ign.com/articles/355/355187p1.html

Dus toch!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2002, 10:16
Verwijderd

Kdacht dat sony aandelen had in square
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 10:50
Kojiroh
Kojiroh is offline
Het gaat hier alleen om de Final Fantasy Unlimited serie.
Ik heb die eps daarvan al gezien.
Het is kwa opzet net Pokemon maar dan nog saaier.
Alle gevechten in de serie verlopen bijna hetzelfde.
Die gast waarvan je een plaatje ziet pakt een gun, stop er 3 capsules in en schiet dat monster overhoop.
Verhaal zelf is ook nie al te super.
Dus jaa FFU gaat naar NGC, maar niet FF zoals het op PS2 uitkomt.
Oud 10-03-2002, 11:54
Joris Slagter
Joris Slagter is offline
mag ik vragen waar jullie het over hebben?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 12:03
S
S is offline
Citaat:
Joris Slagter schreef:
mag ik vragen waar jullie het over hebben?
Final Fantasy. Het is vreemd dat FF opeens van PS (2) naar de GC gaat...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 12:15
me kip
me kip is offline
Er is nog helemaal geen FF Forever game verschenen, dus je weet niet of het saai is. Nintendo heeft geinvesteerd in een klein bedrijfje (zeg maar een zijtak van square) dat Final Fantasy games gaat maken. Het geld komt dus bij hen terecht en niet bij Square zelf. Hierdoor wordt Nintendo niet misbruikt door Square. De games zullen in ieder geval goed zijn voor het succes van de Cube en maken gebruik van de GameCube/GBA link.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 15:21
Verwijderd
Dit is wel heel erg oud nieuws... Nintendo en Squaresoft hebben heel lang met elkaar samengewerkt, maar Squaresoft wou een andere kant op dan Nintendo toen de N64 uitgebracht werd... FF7 bevatte veel grote FMV's, die simpelweg niet op een N64 cartridge (volgens hebben die een beperking van 350 MB, maar dat weet ik niet helemaal zeker) zouden passen. Daarom is Squaresoft toen gaan werken voor Sony, maar ze hebben zichzelf nooit vast laten leggen aan Sony zelf. Nu Nintendo met DVD's gaat werken heeft Squaresoft die beperkingen die het ten tijde van de N64 zou hebben. En de combinatie FF Legends (gloof ik dat ie heette, een remake van FF4 dacht ik) op de GBA en de link naar de GC geeft nieuwe mogelijkheden die Squaresoft ook wel aanstonden.

Maar dit wil nog niet zeggen dat Squaresoft Sony per se maar helemaal links laat liggen, dit wil alleen maar zeggen dat ze zich als een zelfstandig bedrijf willen gedragen (zoals ze ook verdienen natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 07:04
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Peppers4ever schreef:
Dit is wel heel erg oud nieuws... Nintendo en Squaresoft hebben heel lang met elkaar samengewerkt, maar Squaresoft wou een andere kant op dan Nintendo toen de N64 uitgebracht werd... FF7 bevatte veel grote FMV's, die simpelweg niet op een N64 cartridge (volgens hebben die een beperking van 350 MB, maar dat weet ik niet helemaal zeker) zouden passen. Daarom is Squaresoft toen gaan werken voor Sony, maar ze hebben zichzelf nooit vast laten leggen aan Sony zelf. Nu Nintendo met DVD's gaat werken heeft Squaresoft die beperkingen die het ten tijde van de N64 zou hebben. En de combinatie FF Legends (gloof ik dat ie heette, een remake van FF4 dacht ik) op de GBA en de link naar de GC geeft nieuwe mogelijkheden die Squaresoft ook wel aanstonden.

Maar dit wil nog niet zeggen dat Squaresoft Sony per se maar helemaal links laat liggen, dit wil alleen maar zeggen dat ze zich als een zelfstandig bedrijf willen gedragen (zoals ze ook verdienen natuurlijk).
Ja hallo. Hoezo heel oud nieuws. Dat Square voor de SNES heeft gedeveloped weet ik ook wel hoor, maar daar gaat het toch helemaal niet om. Eerst lezen voordat je zomaar iets in het wilde weg zegt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
LB06 schreef:
Ja hallo. Hoezo heel oud nieuws. Dat Square voor de SNES heeft gedeveloped weet ik ook wel hoor, maar daar gaat het toch helemaal niet om. Eerst lezen voordat je zomaar iets in het wilde weg zegt.
Eeehm... meneertje, het is al maaaaaaanden lang bekend dat de FF-serie naar de GC komt... Ik leg toevallig even uit waarom... Dus die tip die je geeft moet je ook op jezelf toepassen. Iemand die dit soort dingen een beetje heeft bijgehouden het afgelopen jaar heeft dit bericht al minstens in December 2001 gehoord.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 18:57
Inemine
Inemine is offline
Citaat:
Peppers4ever schreef:
Eeehm... meneertje, het is al maaaaaaanden lang bekend dat de FF-serie naar de GC komt... Ik leg toevallig even uit waarom... Dus die tip die je geeft moet je ook op jezelf toepassen. Iemand die dit soort dingen een beetje heeft bijgehouden het afgelopen jaar heeft dit bericht al minstens in December 2001 gehoord.
Ummm, voor zover ik weet is het pas sinds vorige week bekend dat Square terug games voor Nintendo gaat maken. Voordien is er nooit een officiële uitspraak hierover geweest. Yamauchi (of wat zijn naam ook mag zijn) wilde zelfs helemaal niks meer met Square te maken hebben.
Ik heb dus echt geen idee waar jij jouw versie vandaan haalt...
Oud 11-03-2002, 20:50
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
het is niet zeker dat t om de unlimited series gaat ,dat nemen ze aan omdat degene achter t sub-bedrijfje ook degene achter die serie is ( maar ook degene achter de secret en legend of mana series en de saga series .. niet zo vreemd dat die nu aan de GBA slaat want saga en mana zijn de enigste op de gb verschenen series van squaresoft).

het is officieel dat t op de Gamecube om een final fantasy game gaat (waarschijnnlijk een originele) en op de GBA 3 games waaronder een final fantasy game die je met de gamecube versie kan linken (god laat t geen monster collectie game zijn.) t is erg waarschijnlijk dat een andere van de 3 GBA games een final fantasy tactics deel is wat natuurlijk ook weer prettig is.
deze 4 spellen zijn waarschijnlijk voor dit jaar nog (waardoor ik aanneem dat t om een port van finalfantasy 10 of 11 gaat omdat die al practisch af zijn.)...

hoe je het ook went of keert square is terug bij nintendo (dit wilde ze al een tijdje met name om de GBA) en dat is errug goed nieuws.
Oud 12-03-2002, 12:43
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Peppers4ever schreef:
Dus niet. Tot sindskort waren het aleen maar geruchten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 17:43
me kip
me kip is offline
Die geruchten bestonden op de N64 al, nu pas is t officieel. Dus niet zo lullen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 19:04
Verwijderd
Citaat:
me kip schreef:
Die geruchten bestonden op de N64 al, nu pas is t officieel. Dus niet zo lullen.
Eeehmm... bij de N64 was meteen al bekend dat FF niet zou komen. Bij de GC was het al heel lang zeeeeeeeer waarschijnlijk dat er weer een FF zal komen.

Als je een discussie wilt houden over wanneer het allemaal wel en niet bekend was stel ik voor dat je dat op het forum van de PU doet, omdat die dat soort dingen vaak toch beter weten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 19:42
Kojiroh
Kojiroh is offline
Waarom zou hij naar het forum van PU moeten.
Iedereen weet toch dat PU zuigt.

En waarom FF niet op de N64 kwam kan ik je ook vertellen, die catridges konden niet genoeg ruimte bieden aan al die FMV's in FF.
Daarom zijn ze toen voor de PSX uitgebracht.

----------
Bij de GC was het al heel lang zeeeeeeeer waarschijnlijk dat er weer een FF zal komen.
----------

Jaja, en opeens denken ze allemaal dat ze al jaren wisten dat FF voor NGC zou komen.
Effe normaal, Square heeft nooit gezegd niet meer voor Nintendo spellen te willen maken.
Er zijn zelfs spellen die eigenlijk indirect van Square komen uitgebracht.
Dus dat Square zelf met een game zou komen wist iedereen al.
Das hetzelfde als dat Bill Gates een console zou uitbrengen, iedereen kon voorspellen dat ie ook de console markt wil veroveren.
Oud 12-03-2002, 20:42
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Kojiroh schreef:
Waarom zou hij naar het forum van PU moeten.
Iedereen weet toch dat PU zuigt.

En waarom FF niet op de N64 kwam kan ik je ook vertellen, die catridges konden niet genoeg ruimte bieden aan al die FMV's in FF.
Daarom zijn ze toen voor de PSX uitgebracht.

----------
Bij de GC was het al heel lang zeeeeeeeer waarschijnlijk dat er weer een FF zal komen.
----------

Jaja, en opeens denken ze allemaal dat ze al jaren wisten dat FF voor NGC zou komen.
Effe normaal, Square heeft nooit gezegd niet meer voor Nintendo spellen te willen maken.
Er zijn zelfs spellen die eigenlijk indirect van Square komen uitgebracht.
Dus dat Square zelf met een game zou komen wist iedereen al.
Das hetzelfde als dat Bill Gates een console zou uitbrengen, iedereen kon voorspellen dat ie ook de console markt wil veroveren.
ow, als iedereen dat kon voorspellen van Bill Gates, ben ik dus heel duidelijk een dom wezen, want ik kon dat niet voorspellen (boeit me ook totaal niet, maarja )
Oud 12-03-2002, 21:24
Kojiroh
Kojiroh is offline
Kom op man.
Kijk es naar de software markt.
En wat Bill gezegd heeft.

Hij wou zich meer op games richten.
Aangezien er niet echt unieke games voor een Windows komen moest ie wel es iets "anders" doen. Console maken duzz.
Anywayaz boeit mij ook voor geen meter.
Crap-box word toch het derde wiel aangezien naar mijn mening mensen liever iets vertrouwds hebben zoals een PS2 of NGC.
Het komt tenminste van merken die bekend zijn voor hun consoles.
Reageren

Regels voor berichten