Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dus echt geen idee waar jij jouw versie vandaan haalt...
|
![]() |
het is niet zeker dat t om de unlimited series gaat ,dat nemen ze aan omdat degene achter t sub-bedrijfje ook degene achter die serie is ( maar ook degene achter de secret en legend of mana series en de saga series .. niet zo vreemd dat die nu aan de GBA slaat want saga en mana zijn de enigste op de gb verschenen series van squaresoft).
het is officieel dat t op de Gamecube om een final fantasy game gaat (waarschijnnlijk een originele) en op de GBA 3 games waaronder een final fantasy game die je met de gamecube versie kan linken (god laat t geen monster collectie game zijn.) t is erg waarschijnlijk dat een andere van de 3 GBA games een final fantasy tactics deel is wat natuurlijk ook weer prettig is. deze 4 spellen zijn waarschijnlijk voor dit jaar nog (waardoor ik aanneem dat t om een port van finalfantasy 10 of 11 gaat omdat die al practisch af zijn.)... hoe je het ook went of keert square is terug bij nintendo (dit wilde ze al een tijdje met name om de GBA) en dat is errug goed nieuws.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een discussie wilt houden over wanneer het allemaal wel en niet bekend was stel ik voor dat je dat op het forum van de PU doet, omdat die dat soort dingen vaak toch beter weten. |
![]() |
|
![]() |
Waarom zou hij naar het forum van PU moeten.
Iedereen weet toch dat PU zuigt. En waarom FF niet op de N64 kwam kan ik je ook vertellen, die catridges konden niet genoeg ruimte bieden aan al die FMV's in FF. Daarom zijn ze toen voor de PSX uitgebracht. ---------- Bij de GC was het al heel lang zeeeeeeeer waarschijnlijk dat er weer een FF zal komen. ---------- Jaja, en opeens denken ze allemaal dat ze al jaren wisten dat FF voor NGC zou komen. Effe normaal, Square heeft nooit gezegd niet meer voor Nintendo spellen te willen maken. Er zijn zelfs spellen die eigenlijk indirect van Square komen uitgebracht. Dus dat Square zelf met een game zou komen wist iedereen al. Das hetzelfde als dat Bill Gates een console zou uitbrengen, iedereen kon voorspellen dat ie ook de console markt wil veroveren.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Kom op man.
Kijk es naar de software markt. En wat Bill gezegd heeft. Hij wou zich meer op games richten. Aangezien er niet echt unieke games voor een Windows komen moest ie wel es iets "anders" doen. Console maken duzz. Anywayaz boeit mij ook voor geen meter. Crap-box word toch het derde wiel aangezien naar mijn mening mensen liever iets vertrouwds hebben zoals een PS2 of NGC. Het komt tenminste van merken die bekend zijn voor hun consoles.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamecube kopen in de VS Cait | 33 | 17-05-2005 18:47 | |
Games |
Het "spui u gal over Diablo 2 LOD topic" Eresh'kigål | 500 | 13-12-2004 16:11 | |
Games |
Metal Gear Solid: The Twin Snakes 'I'he Prophet | 26 | 12-04-2004 15:03 | |
Games |
Weet iemand.... Friendly Friend | 14 | 11-02-2004 08:07 | |
Games |
XBOX of PS2 ??? Gerard SnEl | 51 | 06-07-2003 14:05 | |
Software & Hardware |
Inkoop Actie @ GoT anonieme_teddybeer | 1 | 09-10-2002 11:27 |