![]() |
|
Mijn pijngrens ligt HOOG.... Lag ik vorig jaar op de straat, aangereden door een auto terwijl ik 30 km ging....en ik wilde opstaan maar dat ging niet.......achteraf had ik dus 50 hechtingen....Hihi, maar ach wat is pijn? Pijn in m'n hartje kan ik niet tegen.....
![]() Kuzzje IK ![]()
|
Ik kan best leven met wat pijn....maar ik ga bv niet als ik een wond heb ofzo iets prikkends erin doen omdat ik daar dan van zou genieten. Nee ik kan goed rondlopen met weet ik wat en dat ik er eigenlijk helemaal geen last van heb
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
... zo.. ben je nu beledigd? zoja: dan heb je een lage geestelijke pijngrens, zo nee: dan heb je de test succesvol volbracht. verder goeie vrienden hoor ![]() |
![]() |
|
ik dacht dat ie bij mij vrij hoog lag....
maar ik heb zo'n buikpijn en de doktertjes kunnen niks vinden zelfs met redelijkzware pijnstillers doet het nog best zeer... misschien ligt ie dus toch niet zo hoog.... of zou er echt iets mis zijn??
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
euh...twee HOGE pijngrenzen
neej......anyway.............Ik begrijp nooit hoe je het kan hebben over n pijngrens.............als de een een klap met een hamer op zn poot krijgt en hij schreeuwt et uit, en de ander krijgt net zo'n klap en gaat rustig door. Hoe weet je nou of die klap even hard was of dat et op precies dezelfde plek was...blablabla, nah et zal wel weer wetenschappelijk aangetoond zijn, zit ik hier weer dom te lulle
|
![]() |
Mwa mijne ligt vrij hoog ,bv :
Ik ging met vakantie met me neefie een leuke atraktie bouwen Een oude fiets en een kinderwagen onderstel als 8terwiel. We gingen daarmee een enorm stijle heuvel af in frankrijk De weg was geasvalteerd en had van die kleine klote steentjes... Je raad t all ik ging natuurlijk op me bek ![]() Dit was allemaal open : me rug voor 10 bij 10 cm , beide handen , eleboog op 2 plaatsen , knieen , me zij , me schouder , me enkel... Behorlijk wat :/ Btw ik ging trouwens wel lekker op me bek , van dat aderaline krijg je een vette kick!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Vuurwerk moet verboden worden Negrotiator | 53 | 22-12-2003 00:46 |