Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind zowieso dierentassen
![]() Ik heb een knuffeltas van een koe en een varken en ik heb een giraffentas, een monstertas en en tas met tijgetje erop vastgeketend 'Gewone'knuffeltassen zijn er genoeg, ik heb er laatst nog 1 op het waterlooplein gekocht. Knuffeltassen uit een tekenfilm van vroeger kan ik je niet aan helpen.
|
Verwijderd
|
ik heb die tasjes zo nuttelos gevonden...
tot dat ik een tasje van hello kitty tegen kwam. Die was echt zo poezelig en lief. Het was zeg maar het hoofdje en daar zaten allemaal glittertjes op en het ding had een rose strikje en er zat een rose parel-ketting aan vast als handvat. Maar wees gerust ik heb hem niet zelf gekocht, maar voor de verjaardag van een vriendin ![]() |
![]() |
|
die vink wel kjoet... maar oude tekenfilms week ook nie of die er zijn... tis vooral looney tunes en sesamstraat enzow... kheb zelf een zown tas, hijs alleen nie van knuffelspul maar gladder spul... maar hij is wel gevuld dus een echt kussentje om tegen aan te hangen als je lang in de trein zit... er past wel veel in en gebruik um ook erg veel.. precies als je nie zo heel veel mee moet dat het te lomp is om een eastpak achtige rugzak te pakken maar ook geen klein iets... mijn tas is trouwens het hoofd van marvin de martian van looney tunes... idee is trouwens van everlong gejat..
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heh heh heh heh.. je zei: uithollen heh heh heh heh [/beavis & butthead mode] ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (waarom gniffel ik altijd om dingen die niet grappig zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Volwassenheid is juist een blik dat je je niet langer zo laat beinvloeden als dat je als kind deed...nou mijn nichtje van 9 schaamt zich om met zo'n tas te lopen, om uitgelachen te worden. Ik niet en dat is juist een blijk van volwassenheid, hoe het tasje er dan ook uit mag zien. en sinds wanneer staat er een vaste leeftijd om zo'n dingetje te dragen? Mag je met je 20e niet langer met een knuffel slapen? Hoor je pas vanaf 60+ met een wandelstok te mogen lopen?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En ik ben het wel met Secreet eens, geldt voor mij tenminste. Hoeft niets met meelopen te maken te hebben, je kunt ook zo'n tas zien hangen en dan denken: Oh, dat vind ik een leuke tas, kopen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee, ik nam zo'n ding niet omdat de hele school er één had, ik was de eerste nl. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je hebt het over een andere vorm van volwassenheid. jij beschrijft het op een leeftijdsgericht iets, ik zie het als een persoonlijk iets. Wanneer een volwassene zich ergens voor schaamt betekent dat niet dat hij puber is, maar wel dat hij er geen volwassen manier heeft om mee om te gaan. Schamen doet op zich iedereen, maar er zijn verschillende manieren om ermee om te gaan, het punt waar je je voor schaamt is dan nog neit eens zo belangrijk. Alles wat ik wilde zeggen is dat wanneer iemand met een "kindertasje" loopt niet perse onvolwassen hoeft te zijn, of meeloperig. Smaak is persoonlijk, het enige wat opnvolwassen is is om iemand daarop te bekritiseren...dat noem ik nou weer typisch puberig...
|
|